quote:Nu in de bonus
Peren en ook koffiemelk
Dat wordt hamsteren
Gefixtquote:Op woensdag 25 december 2024 12:35 schreef Bassie48 het volgende:
wat gezelligheid
waar broer en schoonzus wachten
zo naar amsterdam
In Sleeswijk-Holsteinquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Nederlandse vlag
Ondersteboven hangen
In Sleeswijk-Holstein
Moeten weer zonderquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Eigen huis en haard
Millennials en Gen-Z
Moeten weer zonder
Na vier pilletjesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:51 schreef slaveloos het volgende:
Is vaak gebeurd hoor
Niet weten wat gebeurd is
Na vier pilletjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zondag 5 januari 2025 10:09 schreef Symphonic het volgende:
Lekker meezingen
Maar het mag geen naam hebben
Van de sneue bitchMag ik de ongekuiste ook horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
Ik begrijp het nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Verkeerde stemming
Waar heeft Bassie nou last van?
Ik begrijp het niet
Bassie mag niets hierquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:30 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet
Bassie moest stilte bannen
Bassie mag niks hier.![]()
![]()
![]()
Maar die bestaat nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:35 schreef Bargehassus het volgende:
Goudomrande trap
Het lijkt stairway to heaven
Maar die bestaat niet.
Ik neem kaasfonduequote:Op zondag 2 februari 2025 20:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Smullen met Haggis?
Dat ligt wat zwaar op de maag
Ik neem kaasfondue
Wat doet Boca nou?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Echt hartverwarmend
Plaatsvervangende schaamte
Wat doet Boca nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |