Van de snelweg naar het woonerfquote:Op woensdag 25 december 2024 09:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een gezapige 59 BPM. Bejaardentempo.
De eerste Bruce viel drie nummertjes diep in de lijst ook wel lekkerquote:Op woensdag 25 december 2024 09:13 schreef Fred_B het volgende:
George Michael, die had ik nog niet gehoord.
(Nu kan het nog)
Ja dat die niet bij de onderste 100 zit schrik ik wel vanquote:Op woensdag 25 december 2024 09:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die is nog erger, want die zal wel blijven. Deze is volgend jaar gewoon weer weg, lijkt me.
Dit achterhoeks gepruttel komt qua snelheid ook niet heel veel verderquote:Op woensdag 25 december 2024 09:17 schreef Perrin het volgende:
Zelfs met 2x playback speed is dat nog een langzaam nummer.
Jezus ja.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit achterhoeks gepruttel komt qua snelheid ook niet heel veel verder
Wat is dat überhaupt voor een onzinstatistiek?quote:Op woensdag 25 december 2024 09:19 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
"21% van de stemmers op Bökkers luistert 8 uur per dag naar muziek"
De rest van de dag luisteren ze naar Bökkers
Hopelijk heb je niet hoeven Bökkers in de douchequote:Op woensdag 25 december 2024 09:20 schreef Isorden het volgende:
Mooi Bokkers gemist tijdens het douchen
Ze staan wel allebei aan de rand van de afgrond.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:21 schreef Isorden het volgende:
Deze Vitesse stijgt in ieder geval wel op de ranglijst
Zit al wel jarenlang op het randje van de lijst, maar er nog steeds niet uitgevallenquote:Op woensdag 25 december 2024 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer verdient geen faillissement
Bij Vitesse zit de snelheid er wel inquote:Op woensdag 25 december 2024 09:17 schreef Perrin het volgende:
Zelfs met 2x playback speed is dat nog een langzaam nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |