Dat is dit jaar veel erger geworden.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:00 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh![]()
First things first. Is dit kanaal 81 op Ziggo? Waarom zit ik naar reclame te turen?
Ik heb geen idee wat er allemaal komt, maar dit is toch wel erg lekker!quote:Op woensdag 25 december 2024 09:07 schreef Tussle266 het volgende:
Volgens mij doen ze het er gewoon om, om dat kerstontbijtuurtje zo matig mogelijk te maken. Buk es, de zus van Epo, de Zweede keyboard criminelen. Allemaal niet heel erg om warm voor te lopen.
De eerste helft van het uur is prima.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:08 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er allemaal komt, maar dit is toch wel erg lekker!
Beetje jammer van Bokkersquote:Op woensdag 25 december 2024 09:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De eerste helft van het uur is prima.
Opbokkersquote:
Omdat ze tijdens de reguliere programmering ook een duo vormen.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:10 schreef Szura het volgende:
Waarom is dit stuk trouwens met een duo-dj
2x zoveel mensen die zichzelf graag horen praten idd.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:10 schreef Szura het volgende:
Waarom is dit stuk trouwens met een duo-dj
Dan zijn we er maar vanaf.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme niet die troep van Sera
Schaamteloos gejat door George.quote:
Is het alweer 8 jaar geleden dat Scorpion hier even het nieuws kwam melden tussen ons gehaat op de platen door en dat Evelien de Bruyn in de uitzending vertelde dat ze even niet wist hoe het programma nu verder moest?quote:Op woensdag 25 december 2024 09:11 schreef Isorden het volgende:
Sjors....
Vandaag ook alweer 8 jaar weg....
Que Sera, seraquote:
Die keert volgend jaar niet terug mag ik hopen. Qua hedendaagse pophitjes een van de allerergste. Nog net geen bottom 100.quote:
Een gezapige 59 BPM. Bejaardentempo.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:13 schreef LTVDK het volgende:
Wel een hoop drama zo direct na de vrolijk ronkende Diesel
Het was echt tijdens het bulletin dat hij het melddequote:Op woensdag 25 december 2024 09:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het alweer 8 jaar geleden dat Scorpion hier even het nieuws kwam melden tussen ons gehaat op de platen door en dat Evelien de Bruyn in de uitzending vertelde dat ze even niet wist hoe het programma nu verder moest?
Die is nog erger, want die zal wel blijven. Deze is volgend jaar gewoon weer weg, lijkt me.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die keert volgend jaar niet terug mag ik hopen. Qua hedendaagse pophitjes een van de allerergste. Nog net geen bottom 100.
En dan zal de allerergste binnenkomer zijn licht straks ook wel laten schijnen.
Van de snelweg naar het woonerfquote:Op woensdag 25 december 2024 09:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een gezapige 59 BPM. Bejaardentempo.
De eerste Bruce viel drie nummertjes diep in de lijst ook wel lekkerquote:Op woensdag 25 december 2024 09:13 schreef Fred_B het volgende:
George Michael, die had ik nog niet gehoord.
(Nu kan het nog)
Ja dat die niet bij de onderste 100 zit schrik ik wel vanquote:Op woensdag 25 december 2024 09:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die is nog erger, want die zal wel blijven. Deze is volgend jaar gewoon weer weg, lijkt me.
Dit achterhoeks gepruttel komt qua snelheid ook niet heel veel verderquote:Op woensdag 25 december 2024 09:17 schreef Perrin het volgende:
Zelfs met 2x playback speed is dat nog een langzaam nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |