Nog niet, ik hoop dat ie snel landt.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 02:45 schreef ok01 het volgende:
John Denver heeft 1 mooi nummer en dan ga je op dit stemmen
Die is net weg met het vliegtuig.quote:
Met een Jet Plane?quote:Op woensdag 25 december 2024 02:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nog niet, ik hoop dat ie snel landt.
Nee, intussen is John Den vergaan.quote:
Die waarschijnlijk toen helemaal niet op 2000 stond, want denk niet dat ze bij dat deel van de lijst nog heel actief briefkaarten hebben geteld.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:44 schreef PippenScottie het volgende:
Even feitje droppen dat dit het eerste liedje in de eerste top 2000 ooit was
Maar dat is vast al behandeld
Wat is deze jonguh ....quote:Op woensdag 25 december 2024 02:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken. Fijne avond nachtbrakers
Awwwquote:Op woensdag 25 december 2024 02:47 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Nee, intussen is John Den vergaan.
Misschien slaan ze een andere koers in. Grindcore of zoquote:Op woensdag 25 december 2024 02:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doe maar niet. Een existentiële crisis is voor de meeste artiesten juist voer voor karrenvrachten aan nieuwe liedjes.
Trustequote:Op woensdag 25 december 2024 02:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken. Fijne avond nachtbrakers
Ik noteer het even voor een eventuele meet, thanks.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:47 schreef houdjemond het volgende:
Ik kan/kon wel Irish Riverdance, maar dat ga ik niet aan jullie vertellen natuurlijk.
Dit zou ik wel willen horenquote:Op woensdag 25 december 2024 02:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien slaan ze een andere koers in. Grindcore of zo
Leaving on a jet plane en Annies song dan?quote:Op woensdag 25 december 2024 02:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
WEEEEEEEST VIRGEEEEEEEEENIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Als je het maar tussen ons houdquote:Op woensdag 25 december 2024 02:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik noteer het even voor een eventuele meet, thanks.
Ik houdmijnmondquote:Op woensdag 25 december 2024 02:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als je het maar tussen ons houd
Annie Schmanniequote:Op woensdag 25 december 2024 02:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Leaving on a jet plane en Annies song dan?
Op twee nummers van ze na hebben ze nogal de neiging om de uitgang op te zoeken.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:49 schreef PippenScottie het volgende:
Nog meer Doors genot? Toch hoor ik dit liever op 30 december
Deze was ik denk ik, zonder The School of Rock, ook wel sneller vergeten van ze.quote:Op woensdag 25 december 2024 02:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik deze niet zo snel herken, en dit staat op een of andere manier hoger dan Break on Through?
Was zij erbij in 1999 op de Drafbaan in Groningen?quote:Op woensdag 25 december 2024 02:49 schreef ok01 het volgende:
Dit doet me altijd denken aan de eerste lp die ik kreeg van mijn moeder toen ik een platenspeler kreeg
Tot dusver de grootste Stones fan die ik persoonlijk ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |