quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik ging er volledig blind in.
Ik achteraf: "sommige nummers vond ik een beetje overdreven".
Ander persoon: "welk nummer dan bv.?"
Ik: "dat slotnummer bijvoorbeeld"
Ander persoon:
[ afbeelding ]
wtf hoe heb je die film in vredesnaam gevonden.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net een film gezien van een lesbische joodse vrouw met een vriendin en aartsconversatieve ouders die ontdekt dat ze ook op mannen valt en dan gaat voor een Somalische moslim en uiteindelijk een driehoeksverhouding krijgt. Way too much voor 90 minuten film
Dat doen er wel meer vanavondquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:43 schreef MTheBassman het volgende:
Robert Miles draait zich om in zijn graf.
Dat heeft die niet hiervoor gedaan omdat Bart klaar stond om het geluid op te nemen voor zijn megamix.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Hij mot nog steeds schijten, zo te horen
Wtfquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net een film gezien van een lesbische joodse vrouw met een vriendin en aartsconversatieve ouders die ontdekt dat ze ook op mannen valt en dan gaat voor een Somalische moslim en uiteindelijk een driehoeksverhouding krijgt. Way too much voor 90 minuten film
Dat wist ik dan weer wel. De hint zit heel subtiel in de titel: Wicked: Part I.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij hadden dan weer niet door dat er blijkbaar een deel 2 aan zit te komen en vonden het al lang duren voordat dat lied kwam
Kwam naar boven bij Franse films op Netflixquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
wtf hoe heb je die film in vredesnaam gevonden.
DUIZENDEN uren werk kraak je af in één post!?!?quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit eerlijk gezegd totaal niet goed mixen met elkaar.
Ik heb 'm gewoon als Wicked gelezenquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer wel. De hint zit heel subtiel in de titel: Wicked: Part I.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |