Zo maar…plons!quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:09 schreef Blues het volgende:
Zij sprong en zwom een paar jaar geleden in de gracht bij Caprera![]()
Sprong @golfer d'r achterna?quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:09 schreef Blues het volgende:
Zij sprong en zwom een paar jaar geleden in de gracht bij Caprera![]()
Ander keertjequote:Op dinsdag 24 december 2024 22:43 schreef AnneX het volgende:
Lucky…er zijn nog kaartjes! In 2025 zie ik geen concerten staan (nog).
https://ellentendamme.nl/home
Oh ja…naam vergeten…dat was Verona van de Leur, een gym meisje.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:46 schreef borisz het volgende:
Ze won ooit pokeren met BN'ners en mocht daarna naar Vegas een toernooi spelen
En doet wel vaker gekke dingen.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Maar het belangrijkste ze kan zingenen hele goede shows neerzetten. Heb er ook twee gezien.
Oh ja…jullie hebben vakantie.quote:
Gelukkig, dank je!quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:08 schreef derLudolf het volgende:
Geen grote fouten ontdekt @:morgane89 #TVDM
Ik ben er nog steeds niet overheen dat er laatst in een film een stowaway werd vertaald met schipbreukeling.quote:
Allereerst moet worden opgemerkt dat de beklaagden per 1/1/2025 elders een woning heb hebben gehuurd.quote:Zunächst wird darauf hingewiesen, dass die Beklagten zum 01.01.2025 anderweitig eine Immobilie angemietet haben.
En “leer” opleveren per 31/12/24?quote:Op woensdag 25 december 2024 00:02 schreef derLudolf het volgende:
Over andere talen gesproken, ik over een (vetgedrukt) stukje gelezen uit de brief van de advocaat van de huidige bewoner van 'mijn huis'
[..]
Allereerst moet worden opgemerkt dat de beklaagden per 1/1/2025 elders een woning heb hebben gehuurd.
Sei heeft een voldoende, de rest allemaal onvoldoende!quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:38 schreef derLudolf het volgende:
Ik ken Ellen ten Damme eigenlijk alleen van meneer Vruggink, m'n Duits leraar. Die was ook fan van dr en had een poster van dr in z'n lokaal hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |