abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216054788
Jeetje Vlinder …wat een nacht en helemaal wat een dag!
pi_216055428
Vlinder goeie genade :'(
pi_216055453
Teletante ;( en Televa }:|
Tele :*

[ Bericht 19% gewijzigd door Blues op 28-12-2024 20:46:27 ]
pi_216055479
En ook een }:| voor de Migraineaanval out of the blue(s)vanmiddag }:| }:| }:|
pi_216055764
Ja, het was qua ongelukjes echt niet mijn dag.

Maar, ik moet ook vermelden: van 6.30-7.30 lagen we samen heel knus nog even rustig op de bank boekjes te bladeren voor we gingen ontbijten. En ik zat van 8-10 bij de buren gezellig met buurvrouw aan de thee terwijl de twee meisjes heel zoet samen/naast elkaar speelden. Toen kregen zij bezoek, en heeft nichtje bijna twee uur heel zoet grotendeels zichzelf vermaakt met boekjes en een soort vilten boekje met allerlei knoopjes en gespjes en ritsen enz die open en dicht konden allemaal. Ik zat er wel bij en ze kwam soms wat laten zien, maar ik hoefde niet actief heel veel te doen. Na het pindakaas-drama en teen-drama kreeg ik een stuk zelfgemaakte heerlijke monchou-taart van buurvrouw als troost. Na haar slaapje was nichtje ook weer hartstikke vrolijk en gezellig en ze heeft voor de tweede avond op rij hartstikke goed gegeten. Na eten nog een gezellig rondje buiten met buurvrouw en buurmeisje. En zowel gisteravond, vanmiddag als vanavond ging het naar bed brengen uiterst soepel. Verhaaltje met klein flesje warm water, slaapzak aan, naar boven, in bed leggen, knuffel geven, slaap lekker zeggen, kamer uit, klaar. En vijf min later sliep ze elke keer.

Dus er was ook een hoop positiefs vandaag, hoor O+

@Blues :* klote migraine ook! Stom. Voel je je inmiddels al wat beter?

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 28-12-2024 21:02:50 ]
pi_216055995
Cider :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_216056179
Oh ja, inmiddels weet ik hoe laat ze opgehaald wordt morgen (na slaapje, dus einde middag). Had ik zelf vanavond maar even over geappt of ze al planning hadden. Het werd iig wel gevraagd, of het oke was als ze hier nog zou slapen. @AnneX had daar volgens mij nog op gereageerd - het was dus inderdaad nog vaag en dat vind ik inderdaad soms nog buitengewoon irritant. Dit keer viel het mee omdat ik morgen sowieso geen plannen had verder, en ik al wel had verwacht ofwel vlak voor slaapje (= slapen in auto) ofwel erna, en dat maakt voor mij qua mentale voorbereiding niet zoveel uit want in beide gevallen kan ik vanaf 12.30 op de bank liggen/slapen. Overigens had schoonzus me bij de vorige logeerpartij begin december een week tevoren gebeld om de timing van halen en brengen te bespreken, dus er lijkt enigszins inconsistent wel een soort van kwartje gevallen te zijn na de vorige keer dat ik het aangaf :Y
pi_216056233
Een kind wat ruim twee uur (!) slaapt tussen de middag is een soort magisch geluk maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je in die twee uur met pindakaas gaat gooien en jezelf verwondt :*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_216056367
25 - 8 =17 nog te geef voor allerlei uitjes: https://uitjes.ah.nl/
Iemand interesse? DM is open.

Waardeloos toch Blues. Zo maar. 😘
pi_216057359
Jullie hadden de CUL kerstboom nog tegoed.

Spoilers!
pi_216057839
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2024 21:08 schreef Clubsoda het volgende:
Een kind wat ruim twee uur (!) slaapt tussen de middag is een soort magisch geluk maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je in die twee uur met pindakaas gaat gooien en jezelf verwondt :*
Is ook een luxe inderdaad. Ik baalde er vooral van omdat ik zelf nog niet klaar was met slapen, en ze vorige keer van 12.30-15.30 sliep dus ik was nog in de veronderstelling dat dat het ritme was, maar in de tussentijd is het blijkbaar 14.30 geworden vertelde broertje vanavond.
Morgen maar niet meer gooien met pindakaas of stofzuigerstukken nee :N
pi_216058086
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 22:00 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Is ook een luxe inderdaad. Ik baalde er vooral van omdat ik zelf nog niet klaar was met slapen, en ze vorige keer van 12.30-15.30 sliep dus ik was nog in de veronderstelling dat dat het ritme was, maar in de tussentijd is het blijkbaar 14.30 geworden vertelde broertje vanavond.
Morgen maar niet meer gooien met pindakaas of stofzuigerstukken nee :N
Het scheelt dat de pindakaas al kapot is ^O^
Spoilers!
pi_216059726
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2024 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kreeg een berichtje of ik weer eens dubairepen kwam brengen. Echt, zieke mensen... Je geeeeeeeeft ze een reep....
En dan blijken ze verrassend lekker :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216059841
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2024 22:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het scheelt dat de pindakaas al kapot is ^O^
Ik heb nog een pot :X *afklopt
pi_216059908
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2024 23:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
En dan blijken ze verrassend lekker :Y
De lekkerheid van deze ziekerd was al even bekend hoor...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_216060108
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 23:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik heb nog een pot :X *afklopt
Moeilijk. Niets doen en hopen op het beste. Of de pot in bubbelplastic pakken waarbij je het risico loopt dat je weer een ongelukje krijgt ;(
Spoilers!
pi_216060398
De potten van een kilo zitten in een plastic emmer O-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_216060486
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2024 23:32 schreef Clubsoda het volgende:
De potten van een kilo zitten in een plastic emmer O-)
Life hack _O_
Spoilers!
pi_216061503
Mijn hemel @vlindertje89 wat een (schoonmaak) dag. Wel heel fijn met nichtje zo alleen dat slapen helaas. Misschien morgen/straks inhalen.

Balen van de migraine @Blues

Dat was een stevig stuk autorijden vandaag voor @Clubsoda

Leuk zo’n uitje met zoonlief @Morgane89 wat vond hij ervan?

Ik was vanavond borrelhappen bij vrienden, even fijn bijgekletst.

@vlindertje89 de pijn gaat beter, maar kat op schoot is nog niet echt fijn

Nu lekker (hopelijk) slapen
We have far more in common than that which devides us..
pi_216063426
Blub.

Dag 2 van niet-werk.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 29 december 2024 @ 07:13:01 #296
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_216063517
@Kaatje1 hij was net zo enthousiast als ik *O* een paar maanden geleden had hij vooral interesse in de speeltuinen, dus je kan merken dat hij weer wat ouder is nu.
Wel erg gelachen toen er op een gegeven moment giraffen op een halve meter van het hek stonden, maar hij alleen maar oog had voor de minischildpadjes ernaast.

-O- en :* voor de pijn!
pi_216063632
Bestaat er iets als een dakvriezer voor auto's? Het is echt idioot wat megahompen vlees nu kosten hier :o

Gisteren in een mega super: Een megaham van 42 pond voor 5 pond :o en hele schappen vol
pi_216063734
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 07:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bestaat er iets als een dakvriezer voor auto's? Het is echt idioot wat megahompen vlees nu kosten hier :o

Gisteren in een mega super: Een megaham van 42 pond voor 5 pond :o en hele schappen vol
En chips! Vergeet de chips niet. Maar vooral de cider en bier.
pi_216064087
Mogge!

Groeten uit zonnig Spanje

Nog zo’n twee uurtjes rijden en dan zijn we bij ons hutje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_216064448
La derecha oprime, la izquierda libera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')