Ja, het was qua ongelukjes echt niet mijn dag.
Maar, ik moet ook vermelden: van 6.30-7.30 lagen we samen heel knus nog even rustig op de bank boekjes te bladeren voor we gingen ontbijten. En ik zat van 8-10 bij de buren gezellig met buurvrouw aan de thee terwijl de twee meisjes heel zoet samen/naast elkaar speelden. Toen kregen zij bezoek, en heeft nichtje bijna twee uur heel zoet grotendeels zichzelf vermaakt met boekjes en een soort vilten boekje met allerlei knoopjes en gespjes en ritsen enz die open en dicht konden allemaal. Ik zat er wel bij en ze kwam soms wat laten zien, maar ik hoefde niet actief heel veel te doen. Na het pindakaas-drama en teen-drama kreeg ik een stuk zelfgemaakte heerlijke monchou-taart van buurvrouw als troost. Na haar slaapje was nichtje ook weer hartstikke vrolijk en gezellig en ze heeft voor de tweede avond op rij hartstikke goed gegeten. Na eten nog een gezellig rondje buiten met buurvrouw en buurmeisje. En zowel gisteravond, vanmiddag als vanavond ging het naar bed brengen uiterst soepel. Verhaaltje met klein flesje warm water, slaapzak aan, naar boven, in bed leggen, knuffel geven, slaap lekker zeggen, kamer uit, klaar. En vijf min later sliep ze elke keer.
Dus er was ook een hoop positiefs vandaag, hoor
@Blues 
klote migraine ook! Stom. Voel je je inmiddels al wat beter?
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 28-12-2024 21:02:50 ]