SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Waarschijnlijk wel?quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat gingen ze anders doen dan? Je gijzelen?
Uiteraard, voor niks gaat de zon opquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan alle extra uren dat je daar bent ook op de rekening zetten
Hier ook niet, heb de zon alweer een paar dagen niet gezien.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uiteraard, voor niks gaat de zon op![]()
Voor niks gaat de zon hier momenteel ook niet op, maar dat terzijde
Die eet je toch gewoon op.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:25 schreef Karzai het volgende:
Vergeet ook de afgesmeerde snotjes onder de tafelrand niet mee te nemen
quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:25 schreef Karzai het volgende:
Vergeet ook de afgesmeerde snotjes onder de tafelrand niet mee te nemen
Zeg goorlellen, hebben jullie wel eens van zakdoekjes gehoord?quote:
Hopelijk zitten er nog neushaartjes in.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proberen te proeven van wie de snotjes zijn.
Lekker soepje van trekken.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk zitten er nog neushaartjes in.
Schoonmoeder nog even paar maanden in de vriezer om AOW en pensioen te blijven innen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:33 schreef Karzai het volgende:
Verdacht veel mensen die spullen van hun overleden schoonmoeder vandaag naar de kringloop komen brengen
Nog mooie oude spullies?quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:33 schreef Karzai het volgende:
Verdacht veel mensen die spullen van hun overleden schoonmoeder vandaag naar de kringloop komen brengen
quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Zeg goorlellen, hebben jullie wel eens van zakdoekjes gehoord?
dat is best lang tuttenquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
Zo. Even tutten en over twee uur richting Cruella
Was het lekker?quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:15 schreef bitterbal het volgende:
Heb mijn dinner overleefd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:15 schreef bitterbal het volgende:
Heb mijn dinner overleefd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yesquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziet er goed uit.
En vegetarisch
die no meat roast ziet er wel een beetje uit als een hockeypuckquote:
die vond ik het minste van alles. Was dacht ik van paddestoelen gemaakt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die no meat roast ziet er wel een beetje uit als een hockeypuck
Als het maar lekker was
feta en parmesan zijn net niet veganquote:
i can't relate to this strugglequote:Op dinsdag 24 december 2024 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja moet ook mijn haar en nagels enzo doen
leukquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Liep net langs de bloemenwinkel, krijg ik een kerstboom in mijn handen geduwdKon natuurlijk weer geen nee zeggen, dus nu heb ik er een kerstboom bij
[ afbeelding ]
Ze wisten hoe leeg je tuin was denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Liep net langs de bloemenwinkel, krijg ik een kerstboom in mijn handen geduwdKon natuurlijk weer geen nee zeggen, dus nu heb ik er een kerstboom bij
[ afbeelding ]
Ze moesten lachen omdat ze dachten dat je een grapje maakte, terwijl je dat natuurlijk wel gewoon in je tas hadquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:17 schreef bitterbal het volgende:
had gezegd dat ik wat crispy pork in mijn tas had , moesten ze lachen
Gewoon in de tuin plantenquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ik dacht dat het vegan kaas was.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
feta en parmesan zijn net niet vegan
ja preciesquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze moesten lachen omdat ze dachten dat je een grapje maakte, terwijl je dat natuurlijk wel gewoon in je tas had
Mijn tuin is helemaal niet leegquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wisten hoe leeg je tuin was denk ik.
ja dacht ik ook maar goed nevermind. Vegi is ook al een heel avontuur voor mij :pquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het vegan kaas was.
Nee, ga hem:quote:
quote:
oh, dat had ook gekund jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het vegan kaas was.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:25 schreef bitterbal het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken, weet niet waarom maar mijn ogen vallen dicht![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:25 schreef bitterbal het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken, weet niet waarom maar mijn ogen vallen dicht![]()
Ben je nu geen Rapunzel meer?quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:46 schreef essnhills het volgende:
Zo, haar is weer een beetje bijgepunt
Oh ja ook even een afspraak voor komende vrijdag ingepland bij de kappertquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:46 schreef essnhills het volgende:
Zo, haar is weer een beetje bijgepunt
Jawelquote:
Oh valt mee dit keer dusquote:
Ja het was geen doneren deze keerquote:
Ah, zou dat het probleem zijn?quote:
US zal straks wel een kwekduur etentje hebben met de familie.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helemaal alleen omdat niemand hem uitnodigt
Ik vind dat niemand aan de Thuisbezorgd zou moeten op Kerstavond.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US zal straks wel een kwekduur etentje hebben met de familie.
Ben je bezorgd over dat de bezorgers niet Thuis zijn?quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat niemand aan de Thuisbezorgd zou moeten op Kerstavond.
Dat zijn meestal toch mensen die cultuurtechnisch heel erg weinig met Kerstmis hebben.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je bezorgd over dat de bezorgers niet Thuis zijn?
Scheutje azijn oid erbij doenquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had vorige week echt subliem zuurvlees gemaakt
Ik heb ook niet het meest bijzondere programma vanavondquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat niemand aan de Thuisbezorgd zou moeten op Kerstavond.
Hmm. Ik heb alleen balsamico azijn denk ikquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Scheutje azijn oid erbij doen
En lekker verder laten sudderen
Ook geen wijn of citroensap oid?quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb alleen balsamico azijn denk ik
En het kan inderdaad nog wel 2 uurtjes
Kerstavond is koukleumen in de Sint Jan en daarna met zijn allen worstenbroodjes en ragout eten van de eerste nachtelijke rijke gevulde kersttafel.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het meest bijzondere programma vanavond
Mijn Kerstavond ziet er meestal wat anders uitquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kerstavond is koukleumen in de Sint Jan en daarna met zijn allen worstenbroodjes en ragout eten van de eerste nachtelijke rijke gevulde kersttafel.
[ afbeelding ]
Ik ga even kijkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook geen wijn of citroensap oid?
En tijd is het belangrijkste
Bourgondisch Brabant, daar waar het vreten op Aarde is.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn Kerstavond ziet er meestal wat anders uit
Hier in Westfriesland gaan we borrelen met de hele familiequote:Op dinsdag 24 december 2024 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bourgondisch Brabant, daar waar het vreten op Aarde is.
Uiteraard ontbreekt de wijn ook niet.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier in Westfriesland gaan we borrelen met de hele familie
Heeft ie de wijn bevroren dat je het niet gewoon kan drinken?quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga vanavond wijn eten bij Belgresser.
Daarna weer jaar ruzie in de familie.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard ontbreekt de wijn ook niet.
Om te eten?quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard ontbreekt de wijn ook niet.
Nee, maar soep eet je toch ook?quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft ie de wijn bevroren dat je het niet gewoon kan drinken?
Hoef je ze gelijk een jaar niet te zien, lekker rustigquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna weer jaar ruzie in de familie.
Checks out, mijn ouders komen vanavond.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier in Westfriesland gaan we borrelen met de hele familie
Daar zijn wij veel te leuk voor.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna weer jaar ruzie in de familie.
Ja ja, met een lepel dus?quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, maar soep eet je toch ook?
Ga gewoon wijn drinken.
Wij gaan naar oom en tantequote:Op dinsdag 24 december 2024 16:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Checks out, mijn ouders komen vanavond.
Leer mij Brabantse families kennen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zijn wij veel te leuk voor.
Hoezo ligt daar zoveel modder?quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:45 schreef Haags het volgende:
[ x ]
We hebben na de tientallen auto's tegen een paaltje rubriek een nieuwe leuke rubriek @:liesje1979 @:airwin_______x1000!!!
Pom diedom diedomquote:Geschatte bezorgtijd
16:20 - 16:30
Misschien was er weer een boerendemonstratiequote:
Heerlijk. Kaasgodenquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:48 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond hongaars eten, morgen kaasfondue
Allebei niet verkeerdquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:48 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond hongaars eten, morgen kaasfondue
Je zou bijna denken dat het aan de mensen ligt daar.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:45 schreef Haags het volgende:
[ x ]
We hebben na de tientallen auto's tegen een paaltje rubriek een nieuwe leuke rubriek @:liesje1979 @:airwin_______x1000!!!
tis natquote:
quote:Daar worden de halte en sporen van tram 1 en tram 11 aangepast en worden de oude riolering, oude kabels en leidingen vervangen. Ook is er een nieuwe rotonde geplaatst, die is afgelopen week geopend.
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil jij mijn kortingscode voor Picnic? Hij is geldig t/m 1 januari.
Dit werkt wel beter dan die horrorpollers.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:45 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Dat zijn Koreanen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook wel zin in Chinees.
Ik ben vanmiddag al opgehaaldquote:
Ik ben wat eerder naar huis gegaan. Kwam alleen wel midden in de spits terecht. Kak.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag al opgehaald
Met de auto
dat doe je thuis maarquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben wat eerder naar huis gegaan. Kwam alleen wel midden in de spits terecht. Kak.
ik ben niet eens naar huis gegaan...quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag al opgehaald
Met de auto
Ja, want iedereen was driving home for Christmasquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben wat eerder naar huis gegaan. Kwam alleen wel midden in de spits terecht. Kak.
driving home...quote:
Neequote:Op dinsdag 24 december 2024 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is @:nattekat nog aan het werk?
Dat verklaart die geurquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar alle andere reizigers kakken ook in de metro.
Tenzij die boom op een heuvel oid staatquote:
Hoezo staat die auto aan die kant terwijl het bordje met pijltje de andere kant op wijst.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:45 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Omdat Hagenezen denk ikquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo staat die auto aan die kant terwijl het bordje met pijltje de andere kant op wijst.
Waarom rijden mensen tegen een overduidelijk aangegeven paaltje in een straat waar ze overduidelijk niet in mogen rijdenquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo staat die auto aan die kant terwijl het bordje met pijltje de andere kant op wijst.
Ja, dat vraag ik mij ook nog steeds af.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom rijden mensen tegen een overduidelijk aangegeven paaltje in een straat waar ze overduidelijk niet in mogen rijden
Moeilijk sturen als je aan het masturberen bent.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij ook nog steeds af.
In mijn woonplaats zijn er ook al verschillende ongelukken gebeurd waarbij auto's tegen een muurtje van de rotonde zijn gereden. Waarbij ik me afvraag, hoezo zie je een rotonde niet.
Muziek delenquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:39 schreef Ama het volgende:
Lol ik zit hier blink-182 te luisteren bij mijn vader want hij zegt ineens ja is best een leuke band lol.
Oh, is dat het.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeilijk sturen als je aan het masturberen bent.
joh... laatst hier een ongeluk auto fietser.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In mijn woonplaats zijn er ook al verschillende ongelukken gebeurd waarbij auto's tegen een muurtje van de rotonde zijn gereden. Waarbij ik me afvraag, hoezo zie je een rotonde niet.
Dat is echt nergens op de hele wereld het gevalquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:46 schreef Nizno het volgende:
dat de rotonde daar voor fietsers twee richting is...
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is echt nergens op de hele wereld het geval
Heb ze in Duitsland wel al gezien.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon met één hand rijdenquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeilijk sturen als je aan het masturberen bent.
Oh ik dacht aan fietsers op de rijbaan en zoquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bij deze situatie wel
We hebben een kenner in de zaal.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon met één hand rijden
ja nee daar zul je ze idd niet twee richtingen op zien rijden.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan fietsers op de rijbaan en zo
Geen idee. Cruella kookt dit jaar niks dus het zal wel redelijk oké zijn. Mijn zusje maakt coquilles. En de ster van de avond is natuurlijk mijn toetjequote:Op dinsdag 24 december 2024 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je wel iets lekkers voorgeschoteld?
Wijn?quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Cruella kookt dit jaar niks dus het zal wel redelijk oké zijn. Mijn zusje maakt coquilles. En de ster van de avond is natuurlijk mijn toetje
Ook in de bocht?quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb meestal maar één hand aan het stuur
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja? Ben toch niet op Zandvoort
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen autorijden vallen genadeloos door de mand als ze in Den Haag rijden.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:45 schreef Haags het volgende:
[ x ]
vooropgezet plan.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen autorijden vallen genadeloos door de mand als ze in Den Haag rijden.
Zo rollen we in Den Haag.quote:
Hagenezen vallen genadeloos door de mand (zelfs als ze alleen in hun eigen stad rijden)quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen autorijden vallen genadeloos door de mand als ze in Den Haag rijden.
Dit is in Scheveningen en daar gaan ze er prat op dat ze Scheveningers zijn, geen Hagenezen. Kortom, mijn post klopt. #faberquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hagenezen vallen genadeloos door de mand (zelfs als ze alleen in hun eigen stad rijden)
Ja of juist niet meer omdat ze tegen een paaltje staanquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is in Scheveningen en daar gaan ze er prat op dat ze Scheveningers zijn, geen Hagenezen. Kortom, mijn post klopt. #faber
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hagenezen vallen genadeloos door de mand (zelfs als ze in Scheveningen rijden)
Allemaal provincialen die dat deden.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of juist niet meer omdat ze tegen een paaltje staan
Zuid-Holland is ook een provincie, dus dat klopt wel dan jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal provincialen die dat deden.
Heul welquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en helemaal wanneer fietsers vinden dat ze twee richtingen op mogen terwijl dat niet zo is... en daar rekenen automobilisten al helemaal niet op.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul wel
Daar gebeuren alleen wel vaak ongelukken omdat automobilisten daar niet op rekenen
Fietsers vinden sowieso al dat ze overal mogen rijden, hoe vaak er hier in de zomer wielrenners op de provinciale weg rijdenquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
en helemaal wanneer fietsers vinden dat ze twee richtingen op mogen terwijl dat niet zo is... en daar rekenen automobilisten al helemaal niet op.
fietsers zijn niet alleen maar wielrennersquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fietsers vinden sowieso al dat ze overal mogen rijden, hoe vaak er hier in de zomer wielrenners op de provinciale weg rijden
Ik heb dit jaar 1x over een rotonde gefietst, wel de goede kant op.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
en helemaal wanneer fietsers vinden dat ze twee richtingen op mogen terwijl dat niet zo is... en daar rekenen automobilisten al helemaal niet op.
Bejaarden op e-bikes en pubers op fatbikes zijn net zo ergquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
fietsers zijn niet alleen maar wielrenners
ik fiets vanaf hier naar mn ouders langs een oversteek waar fietsers voorrang hebben.. rekenen automobilisten ook vaak niet op.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 1x over een rotonde gefietst, wel de goede kant op.
Die automobilist had daar evengoed niet op gerekend
Wielrennersquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
fietsers zijn niet alleen maar wielrenners
Lol fiets er straks langs, zal wel even kijken.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:45 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Nja, ik ben er zelf 1, maar ik zie ook wel genoeg voorbeelden waardoor ik wel snap dat mensen er een hekel aan hebben.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mweh beetje gemengde gevoelens over.
Ik heb absoluut geen hekel aan ze hoor. Van mij mogen ze lekker hun ding doen. Mijn broer was ook racefietser, maar die kreeg toen een fataal ongeluk op de wielerbaan. Daarom.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik ben er zelf 1, maar ik zie ook wel genoeg voorbeelden waardoor ik wel snap dat mensen er een hekel aan hebben.
Jeetje. Op een wielerbaan nog wel. Heftigquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen hekel aan ze hoor. Van mij mogen ze lekker hun ding doen. Mijn broer was ook racefietser, maar die kreeg toen een fataal ongeluk op de wielerbaan. Daarom.
heb jij ook die kalender van flesquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:11 schreef UitStraling het volgende:
Eerste hulp bij gourmetten,
1. Afzuigkap aanzetten
2. Bakje met gemalen koffie of baking soda
3. Snijd vlees of vis in kleine stukjes
4. Doe na afloop alle deuren en alle ramen open
5. Zet een pannetje met natuurazijn op
6. Hang oude gordijnen op en koop evt nieuwe meubels
7. Hang natte handdoeken over de stoelen
8. Zet een of meer krachtige luchtfilteraars in huis
9. Maak alvast een afspraak bij de KNO arts voor een thoraxscan
Eéntje per dag. Oma.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:11 schreef UitStraling het volgende:
1. Afzuigkap aanzetten
enjoyquote:
shake it baby your hot as hellquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:14 schreef essnhills het volgende:
Zo, glitterende feestjurk aan, nette laarsjes aan, jasje aan. Oorbellen, ketting, mascara..
Ik ben klaar voor vanavond
Ik zit onderuitgezakt in de bank omdat de eettafel nog vol staat in een shirt met een gat er in zuurkool te eten.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:14 schreef essnhills het volgende:
Zo, glitterende feestjurk aan, nette laarsjes aan, jasje aan. Oorbellen, ketting, mascara..
onderuit gezakt in de bankquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit onderuitgezakt in de bank omdat de eettafel nog vol staat in een shirt met een gat er in zuurkool te eten.
Maak er een haiku van.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
onderuit gezakt in de bank
de eettafel staat nog vol in een tshirt
een gat er in zuurkool te eten... die laatste snap ik niet
Pyjama aan, sloffen aan, film en hapjes.. wij zijn ook klaar voor de avondquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:14 schreef essnhills het volgende:
Ik zit in joggingbroek en een trui van een voormalig werkgever speciaal bier te drinkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:14 schreef essnhills het volgende:
Filmpje er bij?quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pyjama aan, sloffen aan, film en hapjes.. wij zijn ook klaar voor de avond
Hee, ik ben dronken. Give me a breakquote:
*Geeft KitKat Chunkyquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee, ik ben dronken. Give me a break
Legoloze KutDagquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog steeds niet mijn 4e legobestelling. Niet bouwen op 2e KD
Fliet flieuwquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:14 schreef essnhills het volgende:
Toch ben ik heel blij met de mijnequote:Op dinsdag 24 december 2024 19:30 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst in mijn leven een airfryer gebruikt, verse zoete aardappelfriet, ben niet echt onder de indruk
Zoete aardappelpatatjes mooi krokant proberen te krijgen is ook wel een vuurdoop.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:30 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst in mijn leven een airfryer gebruikt, verse zoete aardappelfriet, ben niet echt onder de indruk
ik zie vooruitgangquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
De jaarlijkse muziekbingo ook weer gehad, was leuk en ook voor de laatste keer. Aangezien we EN volgend jaar niet meer bij elkaar wonen En de begeleider die dit organiseert begin volgend jaar een andere functie binnen de GGz gaat vervullen
Ja daar moet je ze haast voor panerenquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoete aardappelpatatjes mooi krokant proberen te krijgen is ook wel een vuurdoop.
Ben je gezwicht voor de Airfryer?quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar moet je ze haast voor panerenMaar deze waren wel heel slapjes, uit de oven zijn ze meestal nog wel een beetje stevig maar wel gaar
Ik heb net heerlijk gegetenquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:02 schreef gianni61 het volgende:
Tijd om Hans Grüber van de nakatomi plaza af te tyfen
Nu lach je nog, Hans!quote:
Enfin, weer drie kwartier verderquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen maar even puzzelen wat ik nog meer nodig heb dan.
snapequote:
judge Turpinquote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
@:mschol ik zoek deze (32002) maar dan MET friction ridgesWaar staat die?
[ afbeelding ]
Ik had nou deze besteld (89678) maar dat is dus niet de goeie.
[ afbeelding ]
Rasputinquote:
Hele rare lego zegquote:
Nee ben k niet.quote:
Never give up, never surrender.quote:
Wat voor scriptie schrijf je?quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo. Heb even paginanummers toegevoegd aan de scriptie.
Nu maar weer even pauze.
610 euro... in nog geen 610 jaarquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ineens schoot me wat te binnen: "Oh ja, ik wilde best graag het Modernist Cuisine boek, maar vond het destijds erg duur, zou het te betalen zijn nu ik een baan heb en wat meer verdien dan een paar jaar terug? Hoeveel kostte het ook alweer? "
https://modernistcuisineshop.com/products/modernist-cuisine
Ja nee. Voorlopig nog maar even niet. Dat gaat me nog steeds nog wat te ver.
Misschien kan je hem van US lenenquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ineens schoot me wat te binnen: "Oh ja, ik wilde best graag het Modernist Cuisine boek, maar vond het destijds erg duur, zou het te betalen zijn nu ik een baan heb en wat meer verdien dan een paar jaar terug? Hoeveel kostte het ook alweer? "
@EttovanBelgie hangt graag de sugar daddy uit, je kunt hem eens lief aankijken?quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
En dan mag je nog 48,95 euro betalen om het naar Nederland te laten verzenden, plus nog btw, invoerrechten en inklaringskosten want dat handelen zij ook niet af.quote:
Als ik hobby kok zou zijn zou ik het er best voor over hebben.quote:
Onderzoek naar dashboarding. BI intelligence, je kent het wel. Beetje standaard.quote:
ik ben geen kookgekquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik hobby kok zou zijn zou ik het er best voor over hebben.
Ik koop ook veel te dure schoenen en tassen
Zoete aardappelfriet is sowieso niet erg lekkerquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:30 schreef LTVDK het volgende:
Klinkt vooral saaiquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onderzoek naar dashboarding. BI intelligence, je kent het wel. Beetje standaard.
Verkeerde account oma.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:11 schreef UitStraling het volgende:
1. Afzuigkap aanzetten
Ik ben niet zo gek op AVGquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben geen kookgek
vind spruitjes gebakken met spekjes en ui al exotisch genoeg
en als het dan bij jezelf thuis moet... vertel iedereen een skipak aan te doen en doe het buitenquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
De protip voor gourmetten: doe het bij iemand anders![]()
![]()
de A hoeft van mij ook niet... VGtjes vind ik wel lekkerquote:
En trek een aardappelzak aan.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
De protip voor gourmetten: doe het bij iemand anders![]()
![]()
Nee niet blozen, klopt gewoon.quote:
Als ik nu niet aan het sparen was voor belangrijkere dingen, en het onder de 100 euro per boek zou zitten, had ik het waarschijnlijk wel gedaan.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik hobby kok zou zijn zou ik het er best voor over hebben.
Ik koop ook veel te dure schoenen en tassen
Ik kan best wat mensen kwijt op mijn balkonquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als het dan bij jezelf thuis moet... vertel iedereen ene skipak aan te doen en doe het buiten
anders op de parkeerplaats ofzoquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan best wat mensen kwijt op mijn balkon
Bunstmatige Intelligentie intelligence?quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onderzoek naar dashboarding. BI intelligence, je kent het wel. Beetje standaard.
Tja, power BI (dashboards) levert bij ons vooral veel gezeur over cijfertjes op en vergaderingen over de cijfertjesquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee niet blozen, klopt gewoon.
Maar goed, moet ook gedaan worden. Althans. Denk ik.
Kan handig zijn.
Hey hoe weet jij wat ik met die afkorting bedoeldequote:Op dinsdag 24 december 2024 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bunstmatige Intelligentie intelligence?
Bij mij staat Before they pass away al een paar jaar op het lijstje voor op de koffietafel. Heb ik het nodig, nou nee… vind ik het mooi… jaaaaquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik nu niet aan het sparen was voor belangrijkere dingen, en het onder de 100 euro per boek zou zitten, had ik het waarschijnlijk wel gedaan.
Eind volgend jaar misschien nog maar eens een keer die afweging maken.
Ik werk er zelf niet mee, maar hoor er veel over. Nog geen idee wat het voordeel isquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tja, power BI (dashboards) levert bij ons vooral veel gezeur over cijfertjes op en vergaderingen over de cijfertjes
Zwabmatige Intelligentie.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey hoe weet jij wat ik met die afkorting bedoelde
Zijn natuurlijk wel belangrijk om in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tja, power BI (dashboards) levert bij ons vooral veel gezeur over cijfertjes op en vergaderingen over de cijfertjes
Inzicht in je cijfers, niet alleen financieel.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik werk er zelf niet mee, maar hoor er veel over. Nog geen idee wat het voordeel is
Ik vind het highly overrated. Laat mij gewoon mijn werk doen en probeer dat niet in cijfers uit te drukkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk wel belangrijk om in de gaten te houden.
De cover komt me bekend voor, ik gok dat je dit inderdaad al eens gezegd hebt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij staat Before they pass away al een paar jaar op het lijstje voor op de koffietafel. Heb ik het nodig, nou nee… vind ik het mooi… jaaaa
Die heb ik al heel wat jaartjes prominent in huis staan zodat iedereen kan zien dat ik slim, belezen en sociaal ben.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij staat Before they pass away al een paar jaar op het lijstje voor op de koffietafel. Heb ik het nodig, nou nee… vind ik het mooi… jaaaa
Is bij deze afgesproken!quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het highly overrated. Laat mij gewoon mijn werk doen en probeer dat niet in cijfers uit te drukken
Ik kan zelf ook rekenenquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is bij deze afgesproken!
Nee inderdaad je moet niet alles maar in cijfers willen uitdrukken, maar ik kan me voorstellen dat je wil weten of je op koers ligt.
Ik kom hem nu goedkoop tegen. Zoek nog even naar het addertjequote:Op dinsdag 24 december 2024 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De cover komt me bekend voor, ik gok dat je dit inderdaad al eens gezegd hebt.
Je getver, als jij hem hebt wil ik hem niet hoorquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik al heel wat jaartjes prominent in huis staan zodat iedereen kan zien dat ik slim, belezen en sociaal ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |