SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Waarschijnlijk wel?quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat gingen ze anders doen dan? Je gijzelen?
Uiteraard, voor niks gaat de zon opquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan alle extra uren dat je daar bent ook op de rekening zetten
Hier ook niet, heb de zon alweer een paar dagen niet gezien.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uiteraard, voor niks gaat de zon op![]()
Voor niks gaat de zon hier momenteel ook niet op, maar dat terzijde
Die eet je toch gewoon op.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:25 schreef Karzai het volgende:
Vergeet ook de afgesmeerde snotjes onder de tafelrand niet mee te nemen
quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:25 schreef Karzai het volgende:
Vergeet ook de afgesmeerde snotjes onder de tafelrand niet mee te nemen
Zeg goorlellen, hebben jullie wel eens van zakdoekjes gehoord?quote:
Hopelijk zitten er nog neushaartjes in.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proberen te proeven van wie de snotjes zijn.
Lekker soepje van trekken.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk zitten er nog neushaartjes in.
Schoonmoeder nog even paar maanden in de vriezer om AOW en pensioen te blijven innen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:33 schreef Karzai het volgende:
Verdacht veel mensen die spullen van hun overleden schoonmoeder vandaag naar de kringloop komen brengen
Nog mooie oude spullies?quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:33 schreef Karzai het volgende:
Verdacht veel mensen die spullen van hun overleden schoonmoeder vandaag naar de kringloop komen brengen
quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Zeg goorlellen, hebben jullie wel eens van zakdoekjes gehoord?
dat is best lang tuttenquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
Zo. Even tutten en over twee uur richting Cruella
Was het lekker?quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:15 schreef bitterbal het volgende:
Heb mijn dinner overleefd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:15 schreef bitterbal het volgende:
Heb mijn dinner overleefd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yesquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziet er goed uit.
En vegetarisch
die no meat roast ziet er wel een beetje uit als een hockeypuckquote:
die vond ik het minste van alles. Was dacht ik van paddestoelen gemaakt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die no meat roast ziet er wel een beetje uit als een hockeypuck
Als het maar lekker was
feta en parmesan zijn net niet veganquote:
i can't relate to this strugglequote:Op dinsdag 24 december 2024 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja moet ook mijn haar en nagels enzo doen
leukquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Liep net langs de bloemenwinkel, krijg ik een kerstboom in mijn handen geduwdKon natuurlijk weer geen nee zeggen, dus nu heb ik er een kerstboom bij
[ afbeelding ]
Ze wisten hoe leeg je tuin was denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Liep net langs de bloemenwinkel, krijg ik een kerstboom in mijn handen geduwdKon natuurlijk weer geen nee zeggen, dus nu heb ik er een kerstboom bij
[ afbeelding ]
Ze moesten lachen omdat ze dachten dat je een grapje maakte, terwijl je dat natuurlijk wel gewoon in je tas hadquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:17 schreef bitterbal het volgende:
had gezegd dat ik wat crispy pork in mijn tas had , moesten ze lachen
Gewoon in de tuin plantenquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ik dacht dat het vegan kaas was.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
feta en parmesan zijn net niet vegan
ja preciesquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze moesten lachen omdat ze dachten dat je een grapje maakte, terwijl je dat natuurlijk wel gewoon in je tas had
Mijn tuin is helemaal niet leegquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wisten hoe leeg je tuin was denk ik.
ja dacht ik ook maar goed nevermind. Vegi is ook al een heel avontuur voor mij :pquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het vegan kaas was.
Nee, ga hem:quote:
quote:
oh, dat had ook gekund jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het vegan kaas was.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:25 schreef bitterbal het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken, weet niet waarom maar mijn ogen vallen dicht![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:25 schreef bitterbal het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken, weet niet waarom maar mijn ogen vallen dicht![]()
Ben je nu geen Rapunzel meer?quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:46 schreef essnhills het volgende:
Zo, haar is weer een beetje bijgepunt
Oh ja ook even een afspraak voor komende vrijdag ingepland bij de kappertquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:46 schreef essnhills het volgende:
Zo, haar is weer een beetje bijgepunt
Jawelquote:
Oh valt mee dit keer dusquote:
Ja het was geen doneren deze keerquote:
Ah, zou dat het probleem zijn?quote:
US zal straks wel een kwekduur etentje hebben met de familie.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helemaal alleen omdat niemand hem uitnodigt
Ik vind dat niemand aan de Thuisbezorgd zou moeten op Kerstavond.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US zal straks wel een kwekduur etentje hebben met de familie.
Ben je bezorgd over dat de bezorgers niet Thuis zijn?quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat niemand aan de Thuisbezorgd zou moeten op Kerstavond.
Dat zijn meestal toch mensen die cultuurtechnisch heel erg weinig met Kerstmis hebben.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je bezorgd over dat de bezorgers niet Thuis zijn?
Scheutje azijn oid erbij doenquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had vorige week echt subliem zuurvlees gemaakt
Ik heb ook niet het meest bijzondere programma vanavondquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat niemand aan de Thuisbezorgd zou moeten op Kerstavond.
Hmm. Ik heb alleen balsamico azijn denk ikquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Scheutje azijn oid erbij doen
En lekker verder laten sudderen
Ook geen wijn of citroensap oid?quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb alleen balsamico azijn denk ik
En het kan inderdaad nog wel 2 uurtjes
Kerstavond is koukleumen in de Sint Jan en daarna met zijn allen worstenbroodjes en ragout eten van de eerste nachtelijke rijke gevulde kersttafel.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het meest bijzondere programma vanavond
Mijn Kerstavond ziet er meestal wat anders uitquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kerstavond is koukleumen in de Sint Jan en daarna met zijn allen worstenbroodjes en ragout eten van de eerste nachtelijke rijke gevulde kersttafel.
[ afbeelding ]
Ik ga even kijkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook geen wijn of citroensap oid?
En tijd is het belangrijkste
Bourgondisch Brabant, daar waar het vreten op Aarde is.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn Kerstavond ziet er meestal wat anders uit
Hier in Westfriesland gaan we borrelen met de hele familiequote:Op dinsdag 24 december 2024 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bourgondisch Brabant, daar waar het vreten op Aarde is.
Uiteraard ontbreekt de wijn ook niet.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier in Westfriesland gaan we borrelen met de hele familie
Heeft ie de wijn bevroren dat je het niet gewoon kan drinken?quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga vanavond wijn eten bij Belgresser.
Daarna weer jaar ruzie in de familie.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard ontbreekt de wijn ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |