Het klimaat van Nederland:quote:1 De hoogste temperatuur in Nederland (graden C):
2 De laagste temperatuur in Nederland (graden C):
3 Hoeveelheid Neerslag in de Bilt(mm):
4 Zon in de Bilt (uren):
5 Aantal tropische dagen in de Bilt:
6 Aantal ijsdagen in de Bilt: (dag dat de temperatuur niet boven nul komt):
7 De zwaarste windstoot gemeten in Nederland:
Dat zou een mooie toevoeging zijn om meer bereik te krijgen, een FP zou ook kunnen helpenquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:43 schreef 12Beaufort het volgende:
@:Danny kan deze bij de aankondigingen?
De enige die ik daar ken is @DJMOquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat zou een mooie toevoeging zijn om meer bereik te krijgen, een FP zou ook kunnen helpen
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:26 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
De enige die ik daar ken is @:DJMO
@Jippiequote:Op dinsdag 24 december 2024 13:26 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
De enige die ik daar ken is @:DJMO
Je bent de eerste die het opvaltquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:52 schreef Dven het volgende:
Er gaat overigens wat mis met de nummeringJe hebt vijf overgeslagen.
Ik heb de komende dagen wellicht nog een item voor jequote:Op dinsdag 24 december 2024 14:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zal er zo een item over maken, nu onderweg naar huis.
Het gedeelte over de super el nino klopt niet. Staat in het begin .quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:41 schreef Jippie het volgende:
Voorspel het weer voor het gehele jaar 2025!
Alsjullieblieft
Hmmm vals spelen door ook daar de gegevens door te geven? Jeetje nu moet ik hier en op FP in de gaten gaan houden! Bedankt voor het extra werkquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:41 schreef Jippie het volgende:
Voorspel het weer voor het gehele jaar 2025!
Alsjullieblieft
Het is heeeeeeel lang niet spannend geweest in het klassement, nu pas begint het spannend te worden want hoe meer neerslag/zon hoe meer de tot nu toe nummers 1,2,3 gaan zakken. Of wel, alles is nog mogelijk natuurlijk maar gezien de de komende dagen de zon niet echt krijgen te zien en vrijwel droog verwacht ik geen grote verplaatsingen meer.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:13 schreef Frutsel het volgende:
In navolging van deze dus! Spannend!
WKN / Voorspel hier het weer voor het gehele jaar 2024
Dan wordt het dus plaatsen om 23:59:50, dan heb je 10 seconden de tijd om je post aan te passenquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:55 schreef GarlandBriggs het volgende:
1 De hoogste temperatuur in Nederland (graden C): 39,1
2 De laagste temperatuur in Nederland (graden C):4,2
3 Hoeveelheid Neerslag in de Bilt(mm): 999 mm
4 Zon in de Bilt (uren): 1999
5 Aantal tropische dagen in de Bilt: 25
6 Aantal ijsdagen in de Bilt: (dag dat de temperatuur niet boven nul komt): 1
7 De zwaarste windstoot gemeten in Nederland: 152
Wordt nog wel aangepast. Als ik bij de professionals hier kan spieken
quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:06 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Het gedeelte over de super el nino klopt niet. Staat in het begin .
Ik zal het hier ook even aanpassen...
[..]
[..]
[..]
Wat kan ik aanpassen op de FP?quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:06 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Dit:quote:Op woensdag 25 december 2024 02:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat kan ik aanpassen op de FP?
Moet dit worden:quote:De zomers worden steeds heter en met een Super El Nino kan het in 2025 wel eens een hele hete zomer gaan worden. Maar pas over een jaar weten we precies hoe het weer zich in Nederland heeft gedragen.
quote:De zomers worden steeds warmer en door de wereldwijd stijgende temperatuur, kan dit weleens een hete zomer gaan worden. Maar pas over een jaar weten we precies hoe het werkelijk gegaan is.
Maar liefst 7 ijsdagen? Erg ambitieus!quote:Op donderdag 26 december 2024 23:05 schreef VKV het volgende:
1 De hoogste temperatuur in Nederland (graden C): 37,4
2 De laagste temperatuur in Nederland (graden C): -11,1
3 Hoeveelheid Neerslag in de Bilt(mm): 840
4 Zon in de Bilt (uren): 1905
5 Aantal tropische dagen in de Bilt: 10
6 Aantal ijsdagen in de Bilt: (dag dat de temperatuur niet boven nul komt): 7
7 De zwaarste windstoot gemeten in Nederland: 137,5
Niet voor de Bilt nee, vandaag wel in Hoogeveen en Heino, als je die ijsdagen nou landelijk had gedaan...had ik er 1 kunnen toevoegenquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:57 schreef 12Beaufort het volgende:
Dit jaar geen enkele ijsdag zelfs...
Zoals je het zelf ziet, alles waar de Bilt instaat is dus echt voor de Bilt. De windstoot bijvoorbeeld is dan weer landelijk, even als de maxima en minima temperatuur.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:50 schreef INViCTuS het volgende:
Even voor de duidelijkheid, we vullen dus in voor "ergens" in Nederland en deels voor alleen De Bilt?
---
De ijsdagen zijn steeds zeldzamer.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet voor de Bilt nee, vandaag wel in Hoogeveen en Heino, als je die ijsdagen nou landelijk had gedaan...had ik er 1 kunnen toevoegen
[..]
Zoals je het zelf ziet, alles waar de Bilt instaat is dus echt voor de Bilt. De windstoot bijvoorbeeld is dan weer landelijk, even als de maxima en minima temperatuur.
quote:Op woensdag 25 december 2024 08:28 schreef 12Beaufort het volgende:
1 De hoogste temperatuur in Nederland (graden C): 39.2
2 De laagste temperatuur in Nederland (graden C): -12
3 Hoeveelheid Neerslag in de Bilt(mm): 1050
4 Zon in de Bilt (uren): 1705
5 Aantal tropische dagen in de Bilt: 6
6 Aantal ijsdagen in de Bilt: (dag dat de temperatuur niet boven nul komt): 2
7 De zwaarste windstoot gemeten in Nederland: 143
Murning...kon hem niet aanpassen in het bericht zelf, dus dan maar zoquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:55 schreef GarlandBriggs het volgende:
1 De hoogste temperatuur in Nederland (graden C): 39,1
2 De laagste temperatuur in Nederland (graden C):-5,8
3 Hoeveelheid Neerslag in de Bilt(mm): 999 mm
4 Zon in de Bilt (uren): 1999
5 Aantal tropische dagen in de Bilt: 8
6 Aantal ijsdagen in de Bilt: (dag dat de temperatuur niet boven nul komt): 2
7 De zwaarste windstoot gemeten in Nederland: 152
Omdat deze aankondiging ruim van te voren is afgegeven en men genoeg de tijd heeft gehad om hun gegevens in te vullenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:14 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is deze deadline niet net als vorig jaar 5 januari?
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geld trouwens even als de maand voorspelling. die is ook terug gedraaid tot de laatste dag van de maand.
Ik wilde me graag met 1 element onderscheiden van de rest. Je weet maar nooit!quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:41 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Maar liefst 7 ijsdagen? Erg ambitieus!![]()
Dat gaat gelukkig niet gebeuren, en dat zeg ik uiteraard als winter-hater pur sang, maar je weet uiteraard nooit hoe een haas een koe vangt! De laatste plaats is al vergeven dus.![]()
Alle gekheid, we spreken elkaar volgend jaar.
Wat een afschuwelijke scoresquote:Op woensdag 2 april 2025 22:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Inmiddels zit het eerste kwartaal van het jaar erop en dus knal ik even een tussenstand in
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |