SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier zijn er twee voor nodig.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou op hoor.
Eerst continu lullige reacties en dan ineens hartjes? Dat slaat nergens op.![]()
Nee. Jij begon. Zonder reden. En ja dan hoef je idd niet meer met hartjes aan te komen bij me.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier zijn er twee voor nodig.♡♡♡♡![]()
Doe maar niet, het is altijd gezellig met jouquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mkay nee. Gewoon ophoeren als je nieteens een weerwoord kan hebben.quote:
Ben dus blijkbaar niks volgens HappyCharly en alles wat ik heb gezegd is gelogen![]()
Laat gaan joh, soms is het beter niet te reageren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mkay nee. Gewoon ophoeren als je nieteens een weerwoord kan hebben.
Ben dus blijkbaar niks volgens HappyCharly en alles wat ik heb gezegd is gelogen
Van het een komt het ander.
Je weet zelf beter toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee. Jij begon. Zonder reden. En ja dan hoef je idd niet meer met hartjes aan te komen bij me.![]()
![]()
![]()
Jij begon met lullige opmerkingen naar mij. Raar dat je dat niet meer weet. Nog raarder dat je dan verwacht dat ik je hartjes nu wel geloof.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mkay nee. Gewoon ophoeren als je nieteens een weerwoord kan hebben.
Ben dus blijkbaar niks volgens HappyCharly en alles wat ik heb gezegd is gelogen♡♡♡♡![]()
Ik kan SwJ werk uit handen nemen door DTS op slot te gooien voor een uurtje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: