Gelukkig heb je nu z’n adres.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:35 schreef Poepz0r het volgende:
Rij net voor een product via marktplaats naar iemand; mn man kan het niet vindenKan het vandeweek ergens Omegalul
Nog een paar dagen zonder strapon, zit je weer tegen tijdens de kerstquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:35 schreef Poepz0r het volgende:
Rij net voor een product via marktplaats naar iemand; mn man kan het niet vindenKan het vandeweek ergens Omegalul
Stukje poep.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog een paar dagen zonder strapon, zit je weer tegen tijdens de kerst
Altijd tegen mijquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog een paar dagen zonder strapon, zit je weer tegen tijdens de kerst
En stukje downquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:05 schreef Wertha het volgende:
26 0190 Wertha Daryl Gurney
Stukje mannelijkheid. En toch een beetje gay.
No score.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:03 schreef Zipportal het volgende:
1800000000000000000000 @:haags @:dagoduck
Is dit klaasweetalles? Stukje interpunctiequote:Op dinsdag 24 december 2024 19:56 schreef Szura het volgende:
Was de eerste keer voor mijn ben lekker ge pijpt me schijn de volgende keer lekker zonder heb en lekker prostaatmassage gehad ben nog nooit zo lekker klaar gekomen wat een zaad kwam er uit zij ze lag gewoon te trillen van genoten ga zeker snel weer ze zij de volgende keer doen we wat meer ben niet zo klok kijker me schijn lekker anaal of dat ze mijn lekker neemt
Fijne kerst allen!
Mensen die op deze manier typen kosten de samenleving alleen maar geld.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:56 schreef Szura het volgende:
Was de eerste keer voor mijn ben lekker ge pijpt me schijn de volgende keer lekker zonder heb en lekker prostaatmassage gehad ben nog nooit zo lekker klaar gekomen wat een zaad kwam er uit zij ze lag gewoon te trillen van genoten ga zeker snel weer ze zij de volgende keer doen we wat meer ben niet zo klok kijker me schijn lekker anaal of dat ze mijn lekker neemt
Fijne kerst allen!
@klaasweetallesquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die op deze manier typen kosten de samenleving alleen maar geld.
En je blijft maar hopen en hopen. Steeds weer dat muurtje opbouwen en dan wéér instorten. Ja... zeg het maar jongens...quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
Zoveel dagen geen darts, leven heeft geen zin meer
In mijn pand viel allesquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:57 schreef Wertha het volgende:
[..]
En je blijft maar hopen en hopen. Steeds weer dat muurtje opbouwen en dan wéér instorten. Ja... zeg het maar jongens...
quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:56 schreef Szura het volgende:
Fijne kerst allen!
De eerste is al voorbijquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
Zoveel dagen geen darts, leven heeft geen zin meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |