Geen foto gezien,false flagquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Paar dagen terug al een rookworst gehad. We sloan over.
Nog in de bios gezien toen ik een jaar of 9 was. Topfilmquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Arnold god. Krijg meteen zin om Jingle all the way te gaan kijken
Its Turbomannnnnquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nog in de bios gezien toen ik een jaar of 9 was. Topfilm
Blijkbaar doet driekwart van Nederland dat want ze zijn pas een half uur te laat en er is nog niks in zichtquote:
Even bellen en roepen; werken voor je kkgeldquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaar doet driekwart van Nederland dat want ze zijn pas een half uur te laat en er is nog niks in zicht
@Zipportal HALLOquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat ga jij vandaag eten ouwe reus
Net Eddie Sushi aan de voordeur gehad. Lekker man. Morgen weer 100x vegen na het schijtenquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat ga jij vandaag eten ouwe reus
quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:30 schreef Zipportal het volgende:
Boerenkool met spekjes allen. @:wereldgozer
Stukje Korsakov.quote:
Dat is toch normaal dat blijven vegen? Op een gegeven moment stop ik daarmee, dan maar wat strepen. De groetenquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net Eddie Sushi aan de voordeur gehad. Lekker man. Morgen weer 100x vegen na het schijten
Puddingleg weet ik bijna zeker, alleen niet meer wanneerquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Anderen die ik eventueel heb gemist?
In een korter format de druk aankunnen en meteen op de afspraak zijn hoort ook bij het WK.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, omdat de niveauverschillen kleiner worden. Een trend die trouwens al heel lang bezig is. Ja, of het is geen sport waar je graag ziet dat de beste wint.
Coach Glen is een fenomeen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het vreemdste is vooral dat hij na jaren kloten met zijn worp opeens weer bij zijn vaste techniek is.
Gelukkig heb je nu z’n adres.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:35 schreef Poepz0r het volgende:
Rij net voor een product via marktplaats naar iemand; mn man kan het niet vindenKan het vandeweek ergens Omegalul
Nog een paar dagen zonder strapon, zit je weer tegen tijdens de kerstquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:35 schreef Poepz0r het volgende:
Rij net voor een product via marktplaats naar iemand; mn man kan het niet vindenKan het vandeweek ergens Omegalul
Stukje poep.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog een paar dagen zonder strapon, zit je weer tegen tijdens de kerst
Altijd tegen mijquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog een paar dagen zonder strapon, zit je weer tegen tijdens de kerst
En stukje downquote:Op dinsdag 24 december 2024 19:05 schreef Wertha het volgende:
26 0190 Wertha Daryl Gurney
Stukje mannelijkheid. En toch een beetje gay.
No score.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:03 schreef Zipportal het volgende:
1800000000000000000000 @:haags @:dagoduck
Is dit klaasweetalles? Stukje interpunctiequote:Op dinsdag 24 december 2024 19:56 schreef Szura het volgende:
Was de eerste keer voor mijn ben lekker ge pijpt me schijn de volgende keer lekker zonder heb en lekker prostaatmassage gehad ben nog nooit zo lekker klaar gekomen wat een zaad kwam er uit zij ze lag gewoon te trillen van genoten ga zeker snel weer ze zij de volgende keer doen we wat meer ben niet zo klok kijker me schijn lekker anaal of dat ze mijn lekker neemt
Fijne kerst allen!
Mensen die op deze manier typen kosten de samenleving alleen maar geld.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:56 schreef Szura het volgende:
Was de eerste keer voor mijn ben lekker ge pijpt me schijn de volgende keer lekker zonder heb en lekker prostaatmassage gehad ben nog nooit zo lekker klaar gekomen wat een zaad kwam er uit zij ze lag gewoon te trillen van genoten ga zeker snel weer ze zij de volgende keer doen we wat meer ben niet zo klok kijker me schijn lekker anaal of dat ze mijn lekker neemt
Fijne kerst allen!
@klaasweetallesquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die op deze manier typen kosten de samenleving alleen maar geld.
En je blijft maar hopen en hopen. Steeds weer dat muurtje opbouwen en dan wéér instorten. Ja... zeg het maar jongens...quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
Zoveel dagen geen darts, leven heeft geen zin meer
In mijn pand viel allesquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:57 schreef Wertha het volgende:
[..]
En je blijft maar hopen en hopen. Steeds weer dat muurtje opbouwen en dan wéér instorten. Ja... zeg het maar jongens...
quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:56 schreef Szura het volgende:
Fijne kerst allen!
De eerste is al voorbijquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
Zoveel dagen geen darts, leven heeft geen zin meer
Sylvia van de trap, sadquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:01 schreef Wertha het volgende:
[..]
Buiten zijn pand viel er ook van alles.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De eerste is al voorbijZo lekker naar bed allen
Nog even volhouden makker. Tot over een paar dagen!quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
De drank zit al weer in de man. De maatschappij maakt het niet makkelijk. Nog een paar dagen.
M’n man.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:35 schreef Poepz0r het volgende:
Wat een heldquote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 09:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Geen Nederlanders in de finale dit jaar
Wat slecht
Van gerwen eruit graag😭
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minste 180'ers
16 - maandag 16 december (middag) en donderdag 19 december (middag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meeste legs
80 - maandag 23 december (avond)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minste legs
45 - vrijdag 20 december (middag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 8 uitgeschakeld in de eerste twee rondes
2019 - 4 (3 Wright, 6 Price, 7 Suljovic, 8 Whitlock)
2020 - 2 (2 Cross, 4 M. Smith)
2021 - 2 (4 M. Smith, 5 Cross)
2022 - 1 (5 Van den Bergh)
2023 - 1 (8 Wade)
2024 - 3 (4 Wright, 6 Aspinall, 7 Noppert)
2025 - 3 (2 M. Smith, 5 Cross, 6 Chisnall)![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 10:03 schreef Nober het volgende:
We zitten op 462 180'ers na 63 wedstrijden en een bye, dat is 19 meer dan het recordjaar 2024!
Terwijl er 25 legs minder gegooid werden dan vorig jaar namelijk 992.
Meeste 180'ers
42 - donderdag 19 december (avond)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minste 180'ers
16 - maandag 16 december (middag) en donderdag 19 december (middag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meeste legs
80 - maandag 23 december (avond)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minste legs
45 - vrijdag 20 december (middag)Verkeerde topic maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 8 uitgeschakeld in de eerste twee rondes
2019 - 4 (3 Wright, 6 Price, 7 Suljovic, 8 Whitlock)
2020 - 2 (2 Cross, 4 M. Smith)
2021 - 2 (4 M. Smith, 5 Cross)
2022 - 1 (5 Van den Bergh)
2023 - 1 (8 Wade)
2024 - 3 (4 Wright, 6 Aspinall, 7 Noppert)
2025 - 3 (2 M. Smith, 5 Cross, 6 Chisnall)![]()
Opvallend dat Cross en M. Smith er altijd samen uit gaan voor kerst.Welk topic had je in gedachten hiervoor?quote:![]()
Ik las verkeerd, dacht dat het voor Nostradamus topic wasquote:Op woensdag 25 december 2024 10:09 schreef Nober het volgende:
Opvallend dat Cross en M. Smith er altijd samen uit gaan voor kerst.
[..]
Welk topic had je in gedachten hiervoor?![]()
Viel mij ook meteen op jaquote:Op woensdag 25 december 2024 10:09 schreef Nober het volgende:
Opvallend dat Cross en M. Smith er altijd samen uit gaan voor kerst.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dit soort films kijk je toch niet voor je plezierquote:Op woensdag 25 december 2024 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ferry 2 .
Een 3, voor de moeite. Alditroep. @:zipportal![]()
![]()
We worden gigantisch genaaidquote:Op woensdag 25 december 2024 11:56 schreef fetX het volgende:
Middagsessie had prima gekund wat mij betreft.![]()
Frank Lammers denkt dat hij mr bigstar is. Elise Schaap al OnlyFans?quote:Op woensdag 25 december 2024 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Serie was nog wel leuk maar daarna is het pure uitmelkerij geworden (Ferry)![]()
Dat bleek.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit soort films kijk je toch niet voor je plezier![]()
Jeetje.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:49 schreef Nober het volgende:
3-2 in sets
2019 - 21
2020 - 24
2021 - 19
2022 - 17
2023 - 16
2024 - 13
2025 - 10|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Leuk ventje joh niks mis mee,la gaanquote:Op woensdag 25 december 2024 16:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hah, wat een gek. Manboob galore.![]()
https://sportnieuws.nl/da(...)%2Fwww.google.com%2F
Dat zorgde tijdens de partij voor een hoop frustratie bij de als vijfde geplaatste Cross. De oud-wereldkampioen was vol in beeld toen hij het zogeheten 'rukgebaar' maakte terwijl
Dat is toch geen rukgebaar?Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Is een banaan racistisch?quote:Op woensdag 25 december 2024 16:38 schreef tesssssssss het volgende:
Dat zorgde tijdens de partij voor een hoop frustratie bij de als vijfde geplaatste Cross. De oud-wereldkampioen was vol in beeld toen hij het zogeheten 'rukgebaar' maakte terwijl
[ afbeelding ]
Dat is toch geen rukgebaar?![]()
![]()
Wat mij betreft niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 16:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Is een banaan racistisch?
[ afbeelding ]Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Rob wil gepijpt worden door zn manager. Gewoon.quote:Op woensdag 25 december 2024 16:38 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet moeilijk doen maar als je wilt uitbeelden "dat was ruk " moet je geen pijpgebaar maken.quote:Op woensdag 25 december 2024 16:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rob wil gepijpt worden door zn manager. Gewoon.
Dat is verwarrend![]()
Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Hij wil gewoon lekker pijpenquote:Op woensdag 25 december 2024 16:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk doen maar als je wilt uitbeelden "dat was ruk " moet je geen pijpgebaar maken.
Dat is verwarrend![]()
![]()
It sucked, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 december 2024 16:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk doen maar als je wilt uitbeelden "dat was ruk " moet je geen pijpgebaar maken.
Dat is verwarrend![]()
![]()
Rob is niet zo slim. Maar wanker is wel een vaak gebruikt scheldwoord daar.quote:Op woensdag 25 december 2024 16:38 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: