SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:
[ Bericht 0% gewijzigd door Coco op 24-12-2024 14:26:42 ]
Geen van hen voldoet aan het gevraagde niveau tochquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:18 schreef Poepz0r het volgende:
Het zou mij niet verbazen als er een paar vrouwtjes mogen meedoen tijdens de PL
Bunting, vdBergh, Cross en de Decker denk ik. En dan nog degene die rechtsboven in het schema de halve finale haalt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:13 schreef Alaphilippe_ het volgende: Vooral benieuwd wie de PDC nu de mentale molen van de walgelijke PL instuurt. Behalve Humphries, Littler, Van Gerwen valt er even voor niemand een waterdichte case te maken.
Pdc is graag woke dus zou geen verrassing zijnquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Geen van hen voldoet aan het gevraagde niveau toch
2 Belgen gaan ze niet doenquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bunting, vdBergh, Cross en de Decker denk ik. En dan nog degene die rechtsboven in het schema de halve finale haalt.
ja twee belgen ja. Denk ik ook.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bunting, vdBergh, Cross en de Decker denk ik. En dan nog degene die rechtsboven in het schema de halve finale haalt.
Price eerder denk ikquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Clayton of Price kan je ook wel opschrijven.
Sjim Williams jaaaaaquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In ieder geval 1 iemand uit Wales is meer het punt.
Neequote:Op dinsdag 24 december 2024 12:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ziet er goed uit vriend, denk jij dat je nog wat mist?
Hetaquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is er bekend wie er allemaal nog vierde kunnen worden op de OOM?
Clayton hoort er met alle respect niet in thuis.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Clayton of Price kan je ook wel opschrijven voor de PL.
Nu Plaisier nogquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Richting de eerste twee Euro Tours van 2025 heeft Van den Bergh een zege op Rydz nodig om aanwezig te zijn.
Cullen moet of ver komen op het WK, of hopen op afzeggingen. Dat hij dit nodig heeft, zegt veel over zijn jaar en hoe irritant het is dat hij puur op rancune van Nijman won.
Daarnaast kun je er wel van uitgaan dat Onze Wessel op ieder TV-toernooi (op de Qualifier-toernooien na) aanwezig zal zijn, door het vorig jaar ingevoerde Euro Tour-format.
https://www.dartsrankings.com/et2
https://www.dartsrankings.com/quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is er bekend wie er allemaal nog vierde kunnen worden op de OOM?
Het is wat dat betreft onhandig dat hij zijn dubbels niet gooide tegen Peter Wright. Hij begint helemaal op 0, komend seizoen.quote:
Cullen heeft een beetje last van het Van Barneveld-O'Connor syndroom denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Cullen moet of ver komen op het WK, of hopen op afzeggingen. Dat hij dit nodig heeft, zegt veel over zijn jaar en hoe irritant het is dat hij puur op rancune van Nijman won.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |