dan kun je nu lekker deze kijkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb de aflevering van vorig jaar nog onbekeken in de opname voorraad staan…
ik geniet met je meequote:Op dinsdag 24 december 2024 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geniet nu al van het eerste reclameblok…
Nee hoor, ik kijk ook!quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
Ik kan niet de enige zijn toch die gaat kijken. Vanavond op RTL4 om half 9. 🎄
Oh nu je het zegt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:54 schreef ZombieQueen het volgende:
Maar toch jammer dat er geen live studio meer is.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:54 schreef ZombieQueen het volgende:
Maar toch jammer dat er geen live studio meer is.
psst geniet je nu ook?quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ook voor jou om het wachten wat te veraangenamen:
[ afbeelding ]
dan gaan we geduldig wachten op het volgende reclameblokquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genieten is een groot woord, maar ik kijk nog steeds…
Ik krijg nu trek in ijs…quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gaan we geduldig wachten op het volgende reclameblok
vienettaquote:
In de bergen is het ondanks de lage temperaturen gevoelsmatig minder koud.quote:
sterk spul he... die fishermans friendquote:
in Ahlmeloo is altijd wat te doen.quote:
toevallugquote:
Gaan die sukkels hun stadsslogan aanpassen (was "Almelo. Altijd wat te doen.", straks "Heerlijk Almelo")quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
in Ahlmeloo is altijd wat te doen.
soms staat het stoplicht op rood en soms op groen
dat stond idd net in beeldquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Gaan die sukkels hun stadsslogan aanpassen (was "Almelo. Altijd wat te doen.", straks "Heerlijk Almelo")
dat was de brandweerquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik voorzie een defibrillator na (alweer) de reclame…
Sow die zijn wel hysterisch haha.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik voorzie een defibrillator na (alweer) de reclame…
‘Ik ben Robert Ten Brink en kom uw harten stelen’quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:15 schreef Ama het volgende:
Als ik iemand zo hoor gillen bij de voordeur zou ik denken dat er een overval is ofzo lol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |