Stukje pijpenquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:33 schreef Wertha het volgende:
Als je het zo bekijkt is het alsof Cross het heeft tegen die chick met d'r vingertje. Hij doet haar vingergebaartje eerst na. Hah.
[ afbeelding ]
Dan liep het bad aardig leeg.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die vent is niet in orde en heeft bovendien een blauw naampje, dan gaat het fout
Stel je voor dat ik users zou bannen omdat ze Gurney een lul vinden![]()
Dan blijf je bezig.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die vent is niet in orde en heeft bovendien een blauw naampje, dan gaat het fout
Stel je voor dat ik users zou bannen omdat ze Gurney een lul vinden![]()
We leven nog.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:24 schreef Szura het volgende:
De striem loopt tot 0.30, ik hoop niet dat ie er zo uit pleurt
Iedereen mag een mening hebben, maar je moet het wel kunnen onderbouwen. En als je Gurney een lul vindt is dat niet zo moeilijk (lol)quote:
Gifje voor het nageslachtquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:33 schreef Wertha het volgende:
Als je het zo bekijkt is het alsof Cross het heeft tegen die chick met d'r vingertje. Hij doet haar vingergebaartje eerst na. Hah.
[ afbeelding ]
Cross zn vrouw in shamblesquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gifje voor het nageslacht
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ogen vallen dicht. Moet nog Enzo Knol kijken
Oh nee. Post gemistquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Staat Poep op je blokkeerlijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |