Dat mag, over muzieksmaak valt niet te twisten.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wel het nummer van Queen waar ik altijd op stem.
Laatste jaar dat ik meepostte.quote:
Oh ja, daar kom ik dus niet meer vanwege bepaalde users.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
- Juichen voor coureurs die jij niet leuk vindt
Werkt elke keer.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou nou nou nou. Dit is trollen hoor. Scheids
Noa lang HEET makenquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag, over muzieksmaak valt niet te twisten.
Tenzij je naar Memphis Depay luistert
Ik kom daar niet omdat autootje rijden vroem vroem geen sport is.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh ja, daar kom ik dus niet meer vanwege bepaalde users.
Heeft zijn vriendin geregeld.quote:
Dat mag jij vindenquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kom daar niet omdat autootje rijden vroem vroem geen sport is.
Maar wat ben ik blij dat we hier wel goede moderators hebben
Stukje natte kater.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden![]()
Ik vind het wèl een sport, maar aangezien ik niet meedoe in de vlaggetjespolonaise ben ik daar door een bepaalde mod meermaals verketterd wegens trollen. Nou, bekijk het dan maar.
Genotsavondquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jongens jongens, het WK kwam wat moeizaam los, maar vanavond:
[ afbeelding ]
Een mening anders dan de zijne is getroll. Wijs je hem daar op dan speel je op de man. Hij speelt zelf de hele fucking dag op de man.quote:
Op feestboekberichten van 'tuin'-inrichters reageer ik altijd bij nieuw aangelegde 'tuinen' met grind: "Mooi crematorium" en bij tegels: "Mooie gevangenisluchtplaats".quote:
Misschien wordt alles beter in 2025.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden![]()
Ik vind het wèl een sport, maar aangezien ik niet meedoe in de vlaggetjespolonaise ben ik daar door een bepaalde mod meermaals verketterd wegens trollen. Nou, bekijk het dan maar.
Jij bent me er eentje zeg.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op feestboekberichten van 'tuin'-inrichters reageer ik altijd bij nieuw aangelegde 'tuinen' met grind: "Mooi crematorium" en bij tegels: "Mooie gevangenisluchtplaats".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |