SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
volgende x mag jijquote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef kwiwi het volgende:
nou zeg, was al bezig met een nieuw topic.
Nee, topics jatten doen we hier nietquote:
dan zorg je dat je de laatste poster bentquote:Op maandag 23 december 2024 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, de lapo poster opent gewoon een nieuwe.
Je bedoelt zoals @kwiwi de laatste post van het vorige topic had?quote:Op maandag 23 december 2024 20:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan zorg je dat je de laatste poster bent
even ongeveer 300 nietszeggende post doen en je mag een topic openen
Nat. Regenseizoen hier. Dus vaak regen en ook regelmatig donderstormen. De flora en fauna is wel mooi.quote:
Dit soort gedrag hoort in klb sc, niet hierquote:Op maandag 23 december 2024 20:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan zorg je dat je de laatste poster bent
even ongeveer 300 nietszeggende post doen en je mag een topic openen
Worthless without pics dit hèquote:Op maandag 23 december 2024 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nat. Regenseizoen hier. Dus vaak regen en ook regelmatig donderstormen. De flora en fauna is wel mooi.
Huh waar ben je.quote:Op maandag 23 december 2024 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nat. Regenseizoen hier. Dus vaak regen en ook regelmatig donderstormen. De flora en fauna is wel mooi.
Op een buitenaardse planeet zei diequote:
Ohquote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op een buitenaardse planeet zei die
Doe wat je niet laten kanquote:Op maandag 23 december 2024 20:49 schreef Nizno het volgende:
als ik deze ontkoppel en dan weggooi.... kan kwiwi een nieuwe openen...
Ben nu bezig met Ferry de serie. Zag dat werd aangeraden om ze in chronologische volgorde te kijken in plaats van hoe ze zijn verschenen. Dus eerst de film, dan Ferry de serie, dan Undercover, en dan de 2e film.quote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef gianni61 het volgende:
@:kwiwi met welke ben je nu bezig? Ik zag dat de 2e film nu uit was
Gewoon jezelf een week ban opleggen en het dan nog eens proberenquote:
quote:Op maandag 23 december 2024 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon jezelf een week ban opleggen en het dan nog eens proberen
En dan zeggen dat vrouwen geen humor hebbenquote:Op maandag 23 december 2024 20:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
je bent net een vrouw die haar periode heeft
Nee joh, dat hoeft nou ook weer nietquote:Op maandag 23 december 2024 20:49 schreef Nizno het volgende:
als ik deze ontkoppel en dan weggooi.... kan kwiwi een nieuwe openen...
ben er alleen te lui voor vandaag dus sorry kwiwi
Wie zegt dat ik die periode nu niet heb?quote:Op maandag 23 december 2024 20:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
Ik noem dit allemaal geen humor iigquote:Op maandag 23 december 2024 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan zeggen dat vrouwen geen humor hebben
Rode klats noemen we dat. Of bonkjes en sliertjes.quote:Op maandag 23 december 2024 20:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
rode klats bonkjes en sliertjes vind ik dan weer meer voor een basisschool, maar goed.quote:Op maandag 23 december 2024 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rode klats noemen we dat. Of bonkjes en sliertjes.
"Periode"
Moet nog altijd lachen als ik rode klats leesquote:Op maandag 23 december 2024 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rode klats noemen we dat. Of bonkjes en sliertjes.
"Periode"
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 23 december 2024 20:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
rode klats bonkjes en sliertjes vind ik dan weer meer voor een basisschool, maar goed.
zeg dan gewoon ongesteldheid...quote:Op maandag 23 december 2024 20:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
rode klats bonkjes en sliertjes vind ik dan weer meer voor een basisschool, maar goed.
Ja gebeurt niet zo vaak hè, ben geen 4ebequote:Op maandag 23 december 2024 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik had me nog wel zitten verheugen op een zeldzame Kwiewel TT.
Gewoon zeggen waar het op slaat. Periode is net zo erg als "de regels".quote:Op maandag 23 december 2024 20:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, ongesteld mag ook nog. Menstruatie klinkt alsof je bij je huisarts zit.quote:Op maandag 23 december 2024 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeg dan gewoon ongesteldheid...
periode is alsof het niet mag bestaan dat het goor is
Drukke dag. Is dat die vriend waar je wel eens over vertelde hier?quote:Op maandag 23 december 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
- naar audioloog geweest
- na anderhalve maand eindelijk de memoborden van de IKEA van m'n auto naar m'n huis verhuisd.
- kerstverlichting gekocht en opgehangen
- potgrond gekocht voor de tulpen, druifjes en narcissen die ik nog steeds moet poten maar die zakken zijn te zwaar om naar binnen te dragen
- weer contact met een vriend met wie ik twee jaar een beetje een moeilijke relatie heb dus dat gaan we uitpraten. Schijt nu al in m'n broek.
- productief dagje
Ja dit is een vrij criminele actie jegens onze architecte, brandweergodin, politieagente en favoriete schoondochter.quote:Op maandag 23 december 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja gebeurt niet zo vaak hè, ben geen 4ebe
Ja. Kreeg wel een aparte sms van hem, hij klonk niet blij en was mijn passieve gedrag zat. Dat kan, maar het gaat twee kanten op.quote:Op maandag 23 december 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Drukke dag. Is dat die vriend waar je wel eens over vertelde hier?
Oh, dat was het contact vandaag?quote:Op maandag 23 december 2024 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Kreeg wel een aparte sms van hem, hij klonk niet blij en was mijn passieve gedrag zat. Dat kan, maar het gaat twee kanten op.
Klinkt vriendelijk.quote:Op maandag 23 december 2024 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Kreeg wel een aparte sms van hem, hij klonk niet blij en was mijn passieve gedrag zat. Dat kan, maar het gaat twee kanten op.
Oh wat zuur.quote:Op maandag 23 december 2024 20:59 schreef Modus het volgende:
Week of 3 terug lekke voorband. Laten vervangen, letterlijk 1 dag later weer 1. Nu weer. Zat gewoon een teringdikke spijker in nuDie lag daar niet zomaar denk ik.
beter 10 spijkers in een hand dan 1 in een bandquote:Op maandag 23 december 2024 20:59 schreef Modus het volgende:
Week of 3 terug lekke voorband. Laten vervangen, letterlijk 1 dag later weer 1. Nu weer. Zat gewoon een teringdikke spijker in nuDie lag daar niet zomaar denk ik.
Je denkt dat iemand met opzet een spijker in je band drukt?quote:Op maandag 23 december 2024 20:59 schreef Modus het volgende:
joh.... kijk je uit dat je het niet te druk hebt?quote:Op maandag 23 december 2024 21:00 schreef CherryLips het volgende:
O heb ook nog de caviakooi schoongemaakt.
auto of fiets?quote:Op maandag 23 december 2024 20:59 schreef Modus het volgende:
...op fietspad strooit.quote:Op maandag 23 december 2024 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je denkt dat iemand met opzet een spijker in je band drukt?
hmmm ja daar hebben we hier ook vlagen van.quote:
goed bezigquote:Op maandag 23 december 2024 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kerstvakantie is geeneens begonnen en ik wist al niet meer welke dag het was
Ik heb wel licht op fiets maar er ligt overal zoveel nattigheid en zut dat je dat echt niet ziet.quote:
Je kan ook moeilijk overal opletten.quote:Op maandag 23 december 2024 21:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb wel licht op fiets maar er ligt overal zoveel nattigheid en zut dat je dat echt niet ziet.
Het is inmiddels alweer een paar jaar geleden dat ik die aangeraakt heb. Geloof dat de laatste keer zelfs m'n moeder degene was die ze klaarmaakte.quote:Op maandag 23 december 2024 17:35 schreef Crack_ het volgende:
@:dezwabber heb jij ooit coquilles op?help een meid in nood!
Dit kan echt niet.quote:
WHIEEEEEPquote:Op maandag 23 december 2024 21:00 schreef CherryLips het volgende:
O heb ook nog de caviakooi schoongemaakt.
Ik heb Tresorquote:
quote:Op maandag 23 december 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb Tresor
Want ik heb 44 burpees moeten doen, dus snel de kcal eraan eten
#fitgirl #kip #rijst #broccoli #huilonquote:Op maandag 23 december 2024 21:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohw.
Ook lekker met zeekraal en lamsoorquote:Op maandag 23 december 2024 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is inmiddels alweer een paar jaar geleden dat ik die aangeraakt heb. Geloof dat de laatste keer zelfs m'n moeder degene was die ze klaarmaakte.
Ik dacht, ik spiek even in m'n Franse keuken referentieboekje. Weet niet of dat de richting is waar je heen wilde met je schelpjes. Maar goed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn die voor jou of voor de caafs?quote:Op maandag 23 december 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ik liet ook net een potje biergistpillen op de grond vallen.
Met de deksel open.
Nog meer huil0n
Voor mij (voor een extra glanzende vacht), ik weet niet of caafs dat mogen.quote:Op maandag 23 december 2024 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn die voor jou of voor de caafs?
Dat is niet zo slim.quote:Op maandag 23 december 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met de deksel open.
Nog meer huil0n
Nee, daar kwam ik ook achter.quote:
Je weet wat kaulo betekent toch?quote:
Ik weet het!!!quote:Op maandag 23 december 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet wat kaulo betekent toch?
Die zitten toch in Australië of niet?quote:Op maandag 23 december 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan een open fles bierquote:Op maandag 23 december 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met de deksel open.
Nog meer huil0n
Vis uit de supermarkt is ook een beetje erg kaulo.quote:Op maandag 23 december 2024 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zag bij de AH vis ragout, zag er niet zo heel denderend uit
ZEG DANquote:
Ja.quote:Op maandag 23 december 2024 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zitten toch in Australië of niet?
Ja, of een cavia...quote:
Poepgat moequote:Op maandag 23 december 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Gezondheid.quote:
hatsjie zachte gie hatsjie zachte giequote:Op maandag 23 december 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezondheid.
Die Brabanders niezen echt raar joh.
Het is allang bedtijd voor kwiwi's geweestquote:Op maandag 23 december 2024 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo, het is al na bedtijd
quote:Op maandag 23 december 2024 21:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hatsjie zachte gie hatsjie zachte gie
Ja, weet ook niet waarom ik nog wakker benquote:Op maandag 23 december 2024 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is allang bedtijd voor kwiwi's geweest
kvind meer iets voor een struisvogel/kalkoenquote:Op maandag 23 december 2024 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Leuke naam voor een trubbelig druk hondje, Kackeloch.
quote:Op maandag 23 december 2024 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, weet ook niet waarom ik nog wakker ben
KACKELOCH, KOM HIERquote:Op maandag 23 december 2024 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Leuke naam voor een trubbelig druk hondje, Kackeloch.
quote:Op maandag 23 december 2024 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, weet ook niet waarom ik nog wakker ben
Of het monster van Loch Ness.quote:Op maandag 23 december 2024 21:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kvind meer iets voor een struisvogel/kalkoen
quote:Op maandag 23 december 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezondheid.
Die Brabanders niezen echt raar joh.
Je ziet toch wie ik quote ?quote:
Zzzquote:
Dat is al beter dan hem in de frituur keilen.quote:Op maandag 23 december 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook lekker met zeekraal en lamsoor
Afmaken me wat pancetta
Die zou ik best eentje willen hebben, zo'n kleine plesiosaurus.quote:Op maandag 23 december 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of het monster van Loch Ness.
Eentje is zielig.quote:Op maandag 23 december 2024 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zou ik best eentje willen hebben, zo'n kleine plesiosaurus.
Afronden naar boven (voor korting), een gezellig roedeltje van tien plesiosaurussenquote:Op maandag 23 december 2024 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eentje is zielig.
Minimaal 3, wel zo gezellig
Scharrel plesiosaurussenquote:Op maandag 23 december 2024 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afronden naar boven (voor korting), een gezellig roedeltje van tien plesiosaurussen
quote:Op maandag 23 december 2024 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe in de Panzermaus laden en met zijn allen lekker het bos in om uit te waaien.
Neequote:Op maandag 23 december 2024 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je ziet toch wie ik quote ?
38 kleine en middelgrote honden vermist op een zondagochtend.quote:Op maandag 23 december 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Even lekker uitwaaien op de Kampina.
Die dinosauri hebben wel veel eetlustquote:Op maandag 23 december 2024 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
38 kleine en middelgrote honden vermist op een zondagochtend.
En minimaal 43 IJslandpony's en 6 Schotse Hooglanders.quote:Op maandag 23 december 2024 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
38 kleine en middelgrote honden vermist op een zondagochtend.
Gelukkig heb ik nooit pasgeboren babies in huisquote:Op maandag 23 december 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of een cavia...
Maar een pasgeboren baby kan wel.
WATquote:
Nee, ik zou ze de hele tijd over de datum laten gaanquote:Op maandag 23 december 2024 22:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nooit pasgeboren babies in huis
Gaat ook zo stinkenquote:Op maandag 23 december 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik zou ze de hele tijd over de datum laten gaan
Ja, daarom haal ik ze ook maar niet in huisquote:
En die herrie ..quote:Op maandag 23 december 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom haal ik ze ook maar niet in huis
Het technisch correcte meervoud in het Latijn.quote:
Brrrquote:
Ja, mee eensquote:Op maandag 23 december 2024 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het technisch correcte meervoud in het Latijn.
Eigenlijk niet correct in een Nederlandse zin. Maar goed. Het klinkt wel leuk.
Internet is internationaal dus wat dat betreftquote:Op maandag 23 december 2024 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het technisch correcte meervoud in het Latijn.
Eigenlijk niet correct in een Nederlandse zin. Maar goed. Het klinkt wel leuk.
Internationale Dinosauriquote:Op maandag 23 december 2024 22:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Internet is internationaal dus wat dat betreft
Zei hij, blijkbaar niet in het Nederlands.quote:Op maandag 23 december 2024 22:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Internet is internationaal dus wat dat betreft
Nee, hij heet nu Kevin.quote:Op maandag 23 december 2024 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Als kind noemde ik het een wienowaulus, mag dat nu ook nog?
Ik ken alleen Limburgse Kevin, als die gaat zitten zit zijn kont een kwartier eerder dan hijzelf.quote:
Gewoon in de vriezer stoppen toch?quote:Op maandag 23 december 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik zou ze de hele tijd over de datum laten gaan
quote:Op maandag 23 december 2024 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken alleen Limburgse Kevin, als die gaat zitten zit zijn kont een kwartier eerder dan hijzelf.
quote:
Naast het Bounty-ijs, want ja.. waarom ook niet.quote:
Of gewoon bij de milieustraat afladenquote:Op maandag 23 december 2024 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Naast het Bounty-ijs, want ja.. waarom ook niet.
Je kan ze ook laten mummificeren in de schuur..Heb ik die rommel ook niet in mn vriezer.
Heb je je cacaopoeder al?quote:Op maandag 23 december 2024 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgenavond brownies met walnoten maken
Kost geldquote:Op maandag 23 december 2024 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon bij de milieustraat afladen
Ik zat daar serieus dus net aan te denkenquote:
Ik wil niet naar Texel of Amelandquote:Op maandag 23 december 2024 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle cacaopoeder is gevlucht naar Texel en Ameland.
?quote:Op maandag 23 december 2024 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet naar Texel of Ameland
Hier niet hoor, gewoon onbeperkt dumpenquote:Op maandag 23 december 2024 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kost geld, dan maar gewoon ergens in een bos dumpen.
Met 25.000 gram kun je ook je eigen chocoladerepen makenquote:Op maandag 23 december 2024 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat daar serieus dus net aan te denken![]()
Maar nee.. ik hoop dat ik gewoon toe kan met hetgeen ik nog heb en dan daarna een baal van 25.000 gram bij de Notenshop bestellen.
Das lang geleden dat ik die doosjes heb gezien, wist niet eens dat dat nog bestondquote:Op maandag 23 december 2024 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
?
https://www.ah.nl/product(...)JEAQYAiABEgI_UPD_BwE
Misschien botst texel wel zo hard tegen den helder op dat Texel vast komt te zitten en een onderdeel van Den helder wordtquote:Op maandag 23 december 2024 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle cacaopoeder is gevlucht naar Texel en Ameland.
Wat fijn voor jou.quote:Op maandag 23 december 2024 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier niet hoor, gewoon onbeperkt dumpen
Ja, misschien dat ik ooit die ambitie nog heb.quote:Op maandag 23 december 2024 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met 25.000 gram kun je ook je eigen chocoladerepen maken
Kut AHquote:Op maandag 23 december 2024 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
?
https://www.ah.nl/product(...)JEAQYAiABEgI_UPD_BwE
4EverChocoLatquote:Op maandag 23 december 2024 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met 25.000 gram kun je ook je eigen chocoladerepen maken
Ja kom er alleen zelden omdat ik nooit zin heb om alles in de auto te proppenquote:
Anders moet je even de komende twee weken zin maken en je schuurtje opruimen?quote:Op maandag 23 december 2024 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kom er alleen zelden omdat ik nooit zin heb om alles in de auto te proppen
Ben al heel de dag bezig geweest met de werkkamer opruimen hoorquote:Op maandag 23 december 2024 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders moet je even de komende twee weken zin maken en je schuurtje opruimen?
En.. is het opgeruimd?quote:Op maandag 23 december 2024 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben al heel de dag bezig geweest met de werkkamer opruimen hoor
Heb een hoop oud papier en nog wat zakken met afval en plastic, alle meubels verplaatst en het lijkt alsof er nu nog meer staatquote:
Uhm.quote:Op maandag 23 december 2024 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb een hoop oud papier en nog wat zakken met afval en plastic, alle meubels verplaatst en het lijkt alsof er nu nog meer staat
WBquote:
Ja wacht ik nog even mee, ook alle andere kamers nog opruimen, heb nog een matrastopper die weg moet, en de kledingkast mag ik ook wel weer eens opruimen en dingen weggooien. En heb nog allemaal lego die ik beter kan verkopen, maar dat is weer allemaal zo'n gedoequote:Op maandag 23 december 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.![]()
Ja, misschien toch maar even zin maken en je auto volladen
Moe geworden, door alleen al dit te lezen.quote:Op maandag 23 december 2024 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wacht ik nog even mee, ook alle andere kamers nog opruimen, heb nog een matrastopper die weg moet, en de kledingkast mag ik ook wel weer eens opruimen en dingen weggooien. En heb nog allemaal lego die ik beter kan verkopen, maar dat is weer allemaal zo'n gedoe
je zou een foto kunnen maken van lego, op marktplaats kunnen zetten en mensen laten bieden.quote:Op maandag 23 december 2024 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wacht ik nog even mee, ook alle andere kamers nog opruimen, heb nog een matrastopper die weg moet, en de kledingkast mag ik ook wel weer eens opruimen en dingen weggooien. En heb nog allemaal lego die ik beter kan verkopen, maar dat is weer allemaal zo'n gedoe
quote:Op maandag 23 december 2024 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen maar even m'n pakketje ophalen, waarvan ik dus geen extra melding van heb gekregen dat het bij het pakketpunt ligt. Vandaag was ik te laat thuis.
Normaal gesproken krijg je mi-ni-maal 34 e-mails (want het oog wil ook wat) over elke beweging die dat pakket maakt, maar nu moet ik het maar uitzoeken in de app
quote:Op maandag 23 december 2024 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moe geworden, door alleen al dit te lezen.
Ja, gedoetjes.quote:
Ja wat ik zeg, geen zin in al die gedoetjes, zeker niet op MP met zulke dingenquote:Op maandag 23 december 2024 22:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je zou een foto kunnen maken van lego, op marktplaats kunnen zetten en mensen laten bieden.
Nee Rabobank, dat wil ik helemaal niet weten.quote:Het jaar zit er alweer bijna op. Tijd voor lijstjes! Wat zijn jouw financiële hoogtepunten van 2024? Je persoonlijke terugblik staat nu voor je klaar in de Rabo App!
Wat is dat voor claim, en verdien je er veel me?quote:Op maandag 23 december 2024 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, blijkbaar doe ik mee aan de Spaartaks-claim
Was dat allang weer vergeten
quote:Op maandag 23 december 2024 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat voor claim, en verdien je er veel me?
En geen idee, ze zijn nu nog bezig met procederen. Ligt nu volgens mij bij de Hoge Raad? En dan kan het nog even duren. Al heb ik wel van de Belastingdienst alvast een brief gehad over box 3.quote:Consumenten die in de jaren 2017 tot en met 2020 een te hoge spaartaks hebben betaald, maar daar (nog) geen bezwaar tegen hebben gemaakt, komen mogelijk toch in aanmerking voor compensatie.
verrek heb jij opeens een UIquote:Op maandag 23 december 2024 22:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je zou een foto kunnen maken van lego, op marktplaats kunnen zetten en mensen laten bieden.
Ik heb bij de Rabo alleen mijn hypotheek en huisverzekeringen. De hypotheek wordt al niet opgenomen in dat jaaroverzicht, dus dan is mijn 'grootste' uitgave een paar tientjes aan de Interpolisquote:Op maandag 23 december 2024 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee Rabobank, dat wil ik helemaal niet weten.
Ga weg.
Oh zo rijk ben ik geloof ik nooit geweest dat ik spaartaks heb moeten afdragenquote:Op maandag 23 december 2024 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
En geen idee, ze zijn nu nog bezig met procederen. Ligt nu volgens mij bij de Hoge Raad? En dan kan het nog even duren. Al heb ik wel van de Belastingdienst alvast een brief gehad over box 3.
Goed overzicht wel, lekker zuinige jongen die LTVDK.quote:Op maandag 23 december 2024 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb bij de Rabo alleen mijn hypotheek en huisverzekeringen. De hypotheek wordt al niet opgenomen in dat jaaroverzicht, dus dan is mijn 'grootste' uitgave een paar tientjes aan de Interpolis
Ja, weet ik niet.. moet je daarvoor rijk zijn?quote:Op maandag 23 december 2024 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zo rijk ben ik geloof ik nooit geweest dat ik spaartaks heb moeten afdragen
Ja geen idee hoe dat werkt, zou het veel opleveren?quote:Op maandag 23 december 2024 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet.. moet je daarvoor rijk zijn?ik had zoiets van: oeh, gratis geld?
Gok dat het blauwe bessen moeten zijnquote:Op maandag 23 december 2024 23:04 schreef Koen66 het volgende:
het ziet er alleen meer uit als een Chocolade taartje
ik heb niet in de zoekmachine op chocotaart gezocht iigquote:Op maandag 23 december 2024 23:04 schreef Koen66 het volgende:
het ziet er alleen meer uit als een Chocolade taartje
Als ik het weet, zal ik je informerenquote:Op maandag 23 december 2024 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat werkt, zou het veel opleveren?
Wel op dinosauri ?quote:Op maandag 23 december 2024 23:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik heb niet in de zoekmachine op chocotaart gezocht iig
Gelijk tonnen binnenharkenquote:Op maandag 23 december 2024 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik het weet, zal ik je informeren
Zou leuk zijn.quote:
Je weet maar nooit wie er mee leest.quote:Op maandag 23 december 2024 23:08 schreef Koen66 het volgende:
vroegah hadden we een KSC dame met de nick Suikertaartje. Helaas al tig jaar pleite
Ik vind het wel leuk klinkenquote:Op maandag 23 december 2024 23:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het woord is vandaag zelf bedachtDus nee
eigenlijk zou je moeten zien wie er van de gebruikers per topic online is.quote:Op maandag 23 december 2024 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wie er mee leest.
Dat lurken blijf ik maar een raar fenomeen vinden.
Ja, maar je hoeft niet per se ingelogd te zijn om hier mee te kunnen lezen toch?quote:Op maandag 23 december 2024 23:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
eigenlijk zou je moeten zien wie er van de gebruikers per topic online is.
Een X9?quote:Op maandag 23 december 2024 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Ruilt de Schoen in voor een Laars
Even je muis over de TT houdenquote:Op maandag 23 december 2024 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar je hoeft niet per se ingelogd te zijn om hier mee te kunnen lezen toch?
Nee dat niet. Gaat ook wel lastig als je geen geb naam hebt om dat wel getoond te krijgenquote:Op maandag 23 december 2024 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar je hoeft niet per se ingelogd te zijn om hier mee te kunnen lezen toch?
Ieeeeehhhhhhhhhhhhhquote:
Oh dacht meer zo eentjequote:Op maandag 23 december 2024 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.deere.nl/nl/maaidorsers/x-serie/x9-1000/
Ik vind dat iets te flamboyant.
Hm nee, denk het nietquote:Op maandag 23 december 2024 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht meer zo eentje
Bekijk deze YouTube-video
Snap ik wel.quote:
Ja die bmw's van tegenwoordig kunnen wel een dialyse gebruiken, die nieren lijken nergens meer opquote:Op maandag 23 december 2024 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm nee, denk het nietIk vind die nieren niet zo mooi en ik heb niets met SUV's
Dan denk ik eerder aan een 3
Hey!quote:Op maandag 23 december 2024 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die bmw's van tegenwoordig kunnen wel een dialyse gebruiken, die nieren lijken nergens meer op
Qua SUV zou ik wel een Ford Explorer willen
Eigenlijk zijn wij gewoon onderdeel van een soort moderne Truman Show zonder dat we het doorhebbenquote:
Als ik voor mezelf mag spreken dan ja echt wel, het is dat ik zo bescheiden ben maar wat lees ik mezelf graag zegquote:Op maandag 23 december 2024 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Louter kwaliteitsposts hier.
Klopt, veel te groot, dat is lelijk. Bij sommige versies van de 3 valt het mee en mijn eigen schoen heeft ook gewoon normale nierenquote:Op maandag 23 december 2024 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die bmw's van tegenwoordig kunnen wel een dialyse gebruiken, die nieren lijken nergens meer op
Qua SUV zou ik wel een Ford Explorer willen
Joejoequote:Op maandag 23 december 2024 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf mag spreken dan ja echt wel, het is dat ik zo bescheiden ben maar wat lees ik mezelf graag zeg
Ik denk dat de tweede wereldoorlog op ons gebaseerd is.quote:Op maandag 23 december 2024 23:23 schreef UitStraling het volgende:
Misschien gebruiken de lurkers onze verhalen en avonturen wel als personages in boeken en films en musicals?
Mja er rijdt er hier ook eentje rond, en vind hem serieus nog wel meevallen qua formaat in Nederland. Maar verder niet heel praktisch neequote:Op maandag 23 december 2024 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, veel te groot, dat is lelijk. Bij sommige versies van de 3 valt het mee en mijn eigen schoen heeft ook gewoon normale nieren![]()
Ja, maar toch niet in Nederland? Wat moet je nou hier met zo'n groot ding?
In Amerika op een roadtrip snap ik dat wel
Dan mogen ze ook wel eens royalties gaan afdragenquote:Op maandag 23 december 2024 23:23 schreef UitStraling het volgende:
Misschien gebruiken de lurkers onze verhalen en avonturen wel als personages in boeken en films en musicals?
Ok Eva.quote:Op maandag 23 december 2024 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat de tweede wereldoorlog op ons gebaseerd is.
Even parkeren bij de supermarkt is een avontuur.quote:Op maandag 23 december 2024 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja er rijdt er hier ook eentje rond, en vind hem serieus nog wel meevallen qua formaat in Nederland. Maar verder niet heel praktisch nee
De bitch van Hitler, ja nee oke is goedquote:
Misschien kan je dan ook een spaartaks-claim indienen.quote:Op maandag 23 december 2024 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan mogen ze ook wel eens royalties gaan afdragen
Volgens mij is iemand al aan het rentenieren van die royalties.quote:Op maandag 23 december 2024 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan mogen ze ook wel eens royalties gaan afdragen
Krijg je er een gratis herdershond bij.quote:Op maandag 23 december 2024 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De bitch van Hitler, ja nee oke is goed
Toch het balgevalquote:Op maandag 23 december 2024 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is iemand al aan het rentenieren van die royalties.
Ik las dus ergens dat Blondi een nestje heeft gehad.quote:Op maandag 23 december 2024 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je er een gratis herdershond bij.
Steekt je puppy ineens zijn rechterpoot naar je op.quote:Op maandag 23 december 2024 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las dus ergens dat Blondi een nestje heeft gehad.
Verkopen we direct aan het rondreizend circus.quote:Op maandag 23 december 2024 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steekt je puppy ineens zijn rechterpoot naar je op.
Ooooooh ja, "Hitlers verpleegster, onthulde zestig jaar later dat de mensen in de bunker meer ontdaan waren door de dood van Blondi dan van de dood van Eva Braun"quote:Op maandag 23 december 2024 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verkopen we direct aan het rondreizend circus.
Begrijpelijkquote:Op maandag 23 december 2024 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooooh ja, "Hitlers verpleegster, onthulde zestig jaar later dat de mensen in de bunker meer ontdaan waren door de dood van Blondi dan van de dood van Eva Braun"
quote:Op maandag 23 december 2024 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet niet of ik Eva een enorm aangenaam mens had gevonden.
Zie.quote:Op maandag 23 december 2024 23:32 schreef UitStraling het volgende:
"Eva Braun had volgens Traudl Junge een hekel aan Blondi en zou de hond weleens hebben geschopt wanneer Hitler het niet zag"
Adolf daarentegen.quote:Op maandag 23 december 2024 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BegrijpelijkIk weet niet of ik Eva een enorm aangenaam mens had gevonden.
Mwah.quote:
Heb ook een hele grote auto, en soms is dat vermoeiend op de smalle NLse wegen en zeker parkeerplaatsenquote:Op maandag 23 december 2024 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja er rijdt er hier ook eentje rond, en vind hem serieus nog wel meevallen qua formaat in Nederland. Maar verder niet heel praktisch nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:Op maandag 23 december 2024 23:54 schreef Flory- het volgende:
Big party vanavond hier bij De Warmste Week![]()
[ afbeelding ]
25.000 mensen dansen, zingen en springen
in de winter iets de warmste week noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Warm als in denken aan de medemens in de week voor kerst.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in de winter iets de warmste week noemen
dat dacht ik dus alquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Warm als in denken aan de medemens in de week voor kerst.
Zelfde soort actie als in Nederland het glazen huis
Het is echt een prachtig feest hier, tweede jaar nu in Brugge met hele mooie en toffe actiesquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat dacht ik dus al![]()
Maar hier denken mensen meer voor de eigen dan glazen huis denk ik zo
Leuk! Ben je zelf ook gaan kijken?quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:08 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het is echt een prachtig feest hier, tweede jaar nu in Brugge met hele mooie en toffe acties![]()
En voor ons wat specialer omdat het zo dichtbij is natuurlijk
Leuk Liesje!quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
Oh okay, ga dus kennelijk opeens kerstavond vieren bij Belgresser en zijn beste vriend komt ook.
Jawel, maar niet als het zo megadruk isquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk! Ben je zelf ook gaan kijken?
Lol nee!quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:20 schreef Flory- het volgende:
[..]
Leuk Liesje!![]()
Heb je wel gezegd dat hij geen verwachtingen moet hebben?![]()
(geintje hoor)
Lekker genieten morgenavond
quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jawel, maar niet als het zo megadruk is
Gaat vast heel tof worden Liesquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee!Maar misschien kan ik die wel een keer gebruiken nog.
Vier verder al 100 jaar geen kerst ofzo, heb er ook niet zoveel mee, maar met hun heb ik er wel zin in want dat wordt gewoon chaos. Net toen we in een gesprek met 3 belden was het ook al niet te volgen allemaal.
Ja neem ook mijn switch mee denk ik, thanks!quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gaat vast heel tof worden Lies![]()
Heel veel plezier
Ja morgen alleen nog overdag, geen live optredens meer.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik was misschien juist gegaan als het zo'n feestje is. Is vanavond de laatste avond?
Eten, films kijken en eten, drinken en relaxenquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja neem ook mijn switch mee denk ik, thanks!
Ga jij nog wat kerstigs doen?
Ja nee ok, dat snap ik dan wel, altijd jammer als zulke dingen er dan weer op zitten. Maar Brugge dus.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja morgen alleen nog overdag, geen live optredens meer.
En behalve dat ik niet zo van de drukte ben, was het ook niet echt allemaal mijn muziek enzo![]()
Maar wel heel gaaf voor de jongere generaties
quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Eten, films kijken en eten, drinken en relaxen![]()
Ach niks bijzonders dus
Oow nice!!! Gaan er nu wel bekende uit jullie groep mee?quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nee ok, dat snap ik dan wel, altijd jammer als zulke dingen er dan weer op zitten. Maar Brugge dus.
Heb gister Napels geboekt.
Heerlijk hoor, geen verplichtingenquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou veel plezier! Dat ga ik de rest van de kerst ook gewoon doen.
Nee of iig niet dat ik weet. Ja misschien mijn favo groene maar die spreek ik niet zoveel de laatste tijd want sociaal druk, en een stel waarvan hij hier woont en zij in Duitsland. Maar vast wel mensen die ik vorige keer ook heb gezien.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oow nice!!! Gaan er nu wel bekende uit jullie groep mee?
Nou inderdaad zeg, laten we hopen dat er eens gewoon gespeeld kan worden, daarnaast zijn de party's ook altijd nice meegenomen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee of iig niet dat ik weet. Ja misschien mijn favo groene maar die spreek ik niet zoveel de laatste tijd want sociaal druk, en een stel waarvan hij hier woont en zij in Duitsland. Maar vast wel mensen die ik vorige keer ook heb gezien.En zolang er geen nationale ramp gebeurd dan gaan we ook daadwerkelijk spelen en dat schept ook al een band.
En ja vast minder eng dan in Valencia.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, laten we hopen dat er eens gewoon gespeeld kan worden, daarnaast zijn de party's ook altijd nice meegenomen natuurlijk
Tof! En ook weer kleur kiezen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2024 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ja vast minder eng dan in Valencia.
Ik ga als ik niet een mega kater heb 1 januari recursen.
De tijden dat ik twijfelde over faction change liggen al heel ver achter me.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:56 schreef Flory- het volgende:
[..]
Tof! En ook weer kleur kiezen natuurlijk
Hehequote:Op dinsdag 24 december 2024 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De tijden dat ik twijfelde over faction change liggen al heel ver achter me.Al zou het voor Den Haag wel serieus goed zijn, wat groen erbij, mag iemand anders dan doen.
Mooie dromen lieve NZ.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hehe![]()
Jammer dat ik niet wat dichter bij woon![]()
We gaan naar de bedstee hier Lieske, slaap lekker![]()
Ouderdomquote:Op dinsdag 24 december 2024 05:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Hoezo ben ik nu alweer om kwart voor zes wakker.
Apart dat ik daar dan geen last van heb als ik nog moet werken.quote:
Oh, waarom geen gourmet?quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:17 schreef mschol het volgende:
nou, geen gourmet vanavond helaas, nog even een paar uurtjes werken, daarna collega dr fiets terugfietsen vanaf werk
collega (ja, ook van die fiets) waar ik zou gaan gourmetten ligt met longontsteking op bedquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, waarom geen gourmet?
Ohquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:22 schreef mschol het volgende:
[..]
collega (ja, ook van die fiets) waar ik zou gaan gourmetten ligt met longontsteking op bed
Longontsteking is vervelend. Heeft je collega al antibiotica gekregen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:22 schreef mschol het volgende:
[..]
collega (ja, ook van die fiets) waar ik zou gaan gourmetten ligt met longontsteking op bed
ja, gisterochtend mee begonnen en hele strikte instructies om rust te houden (is daar normaal gesproken niet zo goed inquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Longontsteking is vervelend. Heeft je collega al antibiotica gekregen?
tja, is wat het is, vind het vervelender voor haar want met beetje pech is ook haar kerst verpest.quote:
Herkenbaar. Toen ik een longontsteking had lag ik steeds in het ziekenhuis. Dus dan moest ik wel rustig aan doen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, gisterochtend mee begonnen en hele strikte instructies om rust te houden (is daar normaal gesproken niet zo goed in)
dat lijkt me helemaal klotequote:Op dinsdag 24 december 2024 07:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Herkenbaar. Toen ik een longontsteking had lag ik steeds in het ziekenhuis. Dus dan moest ik wel rustig aan doen.
Dat is vroeg.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
PostNL staat tussen nu en 9 uur voor de deur😮
Gisteren was nog tussen 11 en 1 uur 's middags.quote:
Ja dat bedoelde ik ook. Vervelender voor je collega.quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:42 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, is wat het is, vind het vervelender voor haar want met beetje pech is ook haar kerst verpest.
helaas gewoon business as usual..quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Loon is gestort. In december toch altijd weer een heel fijn bedrag.
Eju altijd erbij. Winstuitkering staat wel in de cao, maar nog nooit ontvangen. 😅quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas gewoon business as usual..
was geen bonus jaar om het zo maar te zeggen
das wel fijn jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eju altijd erbij. Winstuitkering staat wel in de cao, maar nog nooit ontvangen. 😅
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |