SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
volgende x mag jijquote:Op maandag 23 december 2024 20:40 schreef kwiwi het volgende:
nou zeg, was al bezig met een nieuw topic.
Nee, topics jatten doen we hier nietquote:
dan zorg je dat je de laatste poster bentquote:Op maandag 23 december 2024 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, de lapo poster opent gewoon een nieuwe.
Je bedoelt zoals @kwiwi de laatste post van het vorige topic had?quote:Op maandag 23 december 2024 20:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan zorg je dat je de laatste poster bent
even ongeveer 300 nietszeggende post doen en je mag een topic openen
Nat. Regenseizoen hier. Dus vaak regen en ook regelmatig donderstormen. De flora en fauna is wel mooi.quote:
Dit soort gedrag hoort in klb sc, niet hierquote:Op maandag 23 december 2024 20:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan zorg je dat je de laatste poster bent
even ongeveer 300 nietszeggende post doen en je mag een topic openen
Worthless without pics dit hèquote:Op maandag 23 december 2024 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nat. Regenseizoen hier. Dus vaak regen en ook regelmatig donderstormen. De flora en fauna is wel mooi.
Huh waar ben je.quote:Op maandag 23 december 2024 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nat. Regenseizoen hier. Dus vaak regen en ook regelmatig donderstormen. De flora en fauna is wel mooi.
Op een buitenaardse planeet zei diequote:
Ohquote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op een buitenaardse planeet zei die
Doe wat je niet laten kanquote:Op maandag 23 december 2024 20:49 schreef Nizno het volgende:
als ik deze ontkoppel en dan weggooi.... kan kwiwi een nieuwe openen...
Ben nu bezig met Ferry de serie. Zag dat werd aangeraden om ze in chronologische volgorde te kijken in plaats van hoe ze zijn verschenen. Dus eerst de film, dan Ferry de serie, dan Undercover, en dan de 2e film.quote:Op maandag 23 december 2024 20:48 schreef gianni61 het volgende:
@:kwiwi met welke ben je nu bezig? Ik zag dat de 2e film nu uit was
Gewoon jezelf een week ban opleggen en het dan nog eens proberenquote:
quote:Op maandag 23 december 2024 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon jezelf een week ban opleggen en het dan nog eens proberen
En dan zeggen dat vrouwen geen humor hebbenquote:Op maandag 23 december 2024 20:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
je bent net een vrouw die haar periode heeft
Nee joh, dat hoeft nou ook weer nietquote:Op maandag 23 december 2024 20:49 schreef Nizno het volgende:
als ik deze ontkoppel en dan weggooi.... kan kwiwi een nieuwe openen...
ben er alleen te lui voor vandaag dus sorry kwiwi
Wie zegt dat ik die periode nu niet heb?quote:Op maandag 23 december 2024 20:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
Ik noem dit allemaal geen humor iigquote:Op maandag 23 december 2024 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan zeggen dat vrouwen geen humor hebben
Rode klats noemen we dat. Of bonkjes en sliertjes.quote:Op maandag 23 december 2024 20:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
rode klats bonkjes en sliertjes vind ik dan weer meer voor een basisschool, maar goed.quote:Op maandag 23 december 2024 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rode klats noemen we dat. Of bonkjes en sliertjes.
"Periode"
Moet nog altijd lachen als ik rode klats leesquote:Op maandag 23 december 2024 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rode klats noemen we dat. Of bonkjes en sliertjes.
"Periode"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |