Weten we de podia van vorig jaar nog?quote:Zoals gebruikelijk in het schaatsen zijn er bij de NK's niet alleen Nederlandse titels te verdienen. Maar komend weekend zijn er voor één keer geen ingewikkelde rekenmodellen of complexe selectieprocedures nodig.
De top drie van alle vier de eindklassementen (NK allround mannen en vrouwen, NK sprint mannen en vrouwen) plaatst zich voor de Europese kampioenschappen. Het gecombineerde EK allround en sprint vindt van 10 tot en met 12 januari ook in Heerenveen plaats.
quote:IKO-X2O zonder Sebas Diniz op NK Sprint
Een spierblessure houdt Sebas Diniz komend weekend van het ijs tijdens het Daikin NK Sprint in Heerenveen. De rappe man uit de stal van de broers Ten Hove is nog altijd herstellende nadat hij tijdens de wereldbeker in Peking geblesseerd raakte. De kleine vierkamp in Thialf vormt voor Diniz niet het belangrijkste doel van dit seizoen, hetgeen hem en het team heeft doen besluiten pas in het volgende kalenderjaar weer in actie te komen. De verwachting is dat Diniz rond de volgende World Cup in Calgary, in de tweede helft van januari, weer fit is.
Ook Dai Dai N’tab en Jesse Speijers doen dit weekend niet mee. Beide heren raakten in het voorseizoen geblesseerd en zijn nog in opbouw. Het NK Sprint & Allround komt voor hen echter te vroeg.
Altijd tegen ons: 1034 raybarquote:Op donderdag 26 december 2024 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
De luchtdruk is momenteel mensonterend hoog: 1034 mbar
Als ze naar het EK willen dan moeten ze ook wel toch?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:01 schreef hhh38 het volgende:
Helemaal vergeten dat ik naar een apart topic moest zoeken
Mooi dat Roest en Kok gewoon mee kunnen doen!
Klopt, maar ze zijn allebei naar eigen zeggen nog niet op niveau, dus het was een race tegen de klok.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ze naar het EK willen dan moeten ze ook wel toch?
Tja, die zitten natuurlijk ook al heel december zonder schaatswedstrijden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:57 schreef borisz het volgende:
Ze openen met volle bezetting. Ireen, Erben en Mark.
Dat blijft vreemd, een parodie op een (top)sport.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja, die zitten natuurlijk ook al heel december zonder schaatswedstrijden.
Voor mensen met een kort geheugen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:13 schreef Janneke141 het volgende:
In alle tijd dat ik schaatsen kijk heb ik de bel op de 500m nooit begrepen.
OK, August Landmesser.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:19 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit morgen de hele dag in Thialf maar die muts ga ik niet opdoen.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:19 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit morgen de hele dag in Thialf maar die muts ga ik niet opdoen.
Die Playboy was anders niet spannend. Hier had @de_boswachter nog wel 15,- voor over. SAD.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:27 schreef LekkerWeertje het volgende:
Maar als Beune boven de 40 eindigt, wordt t toch nog wel spannend
Donder op met dit soort posts.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:29 schreef Zipportal het volgende:
Joy laat uwen pener zien. @:halcon
Shorttrack periode denk ik zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |