Van verschillende reclames krijg ik spontaan aambeienquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:45 schreef Ridocar het volgende:
"Heb jij ook zo'n last van jeuk of irritatie tussen je billen?"
Dit inderdaad. waarom dafuq komt deze guy in elk programma opdraven.quote:
Zo'n oma verdient een kutkleinkind!quote:
'Ook namens mijn vriendin.'quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:27 schreef CofyFerkeert het volgende:
[..]
Van verschillende reclames krijg ik spontaan aambeien
en broodquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:27 schreef CofyFerkeert het volgende:
[..]
Van verschillende reclames krijg ik spontaan aambeien
Die komt uit de Kruidvat-reclame, met die vrouw die doet alsof ze voor haar vriendin een middel tegen schimmelinfectie koopt.quote:
Sowieso flikker op met bedrijven die te lui zijn om Nederlandse reclames te maken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De ondertitelaar van de M&M plantkunde reclame mag ook een herhalingscursus volgen. Pa zegt aan het eind: “Grab some pruners. Let’s prune” en niet “prove it”.
Er is ook n reisorganisatie met de slogan 'dat voelt als thuiskomen' en dan vraag ik me af waarom je dan überhaupt op vakantie gaatquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:22 schreef Eightyone het volgende:
"Vakanties voor reizigers." "Ga je op vakantie, of ga je op reis."
Erg hautain.
Ja, precies dat. Was ook mijn eerste reactie.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Er is ook n reisorganisatie met de slogan 'dat voelt als thuiskomen' en dan vraag ik me af waarom je dan überhaupt op vakantie gaat
Ik snap die hele reclame ook niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De ondertitelaar van de M&M plantkunde reclame mag ook een herhalingscursus volgen. Pa zegt aan het eind: “Grab some pruners. Let’s prune” en niet “prove it”.
Welnee, ze doen maar wat. Het slaat nergens op.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:28 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik snap die hele reclame ook niet.
Deze reclame wordt toch ook voorgesteld bij M&M's?
Snappen die dat zelf wel?
Pure haat! Kan er niet naar kijken.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:35 schreef CarbonC het volgende:
Zo'n vakantiereclame dat iedereen stil moet zijn en dat een man met z'n ouders belt met een kutsmoes dat ie ziek is / in het ziekenhuis ligt en dat ze nog een week langer moeten blijven.
Echt: gooi jezelf weg, zo slecht is die.
Na 30 takes.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:20 schreef TLC het volgende:
Ik vind het knap dat Ruud Gullit boswellia serrata vlekkeloos kan uitspreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |