"Het is de mode, ma!"quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:35 schreef TLC het volgende:
De asr reclame met dat gezin dat zo spastisch staat te wandelen![]()
Pure haat reclame.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
"Het is de mode, ma!"
En elke keer heeft Asr weer een ander irritant blij liedje.
Als mensen al zo praten zijn ze normaal gesproken hooguit begin twintig, en volgens mij is het woord 'leipe' onder Gen Z amper nog in gebruik.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:24 schreef DJ11 het volgende:
Als iemand dolenthousiast tegen mij uitroept "Ik heb tickets voor die leipe rockband", bel ik de GGZ en vraag ik of ze per direct een busje willen sturen..
Klopt. Maar je mag er ook een ander bijvoeglijk naamwoord voor in de plaats zetten, of het zelfs weglaten. "Ik heb tickets voor die rockband"quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Als mensen al zo praten zijn ze normaal gesproken hooguit begin twintig, en volgens mij is het woord 'leipe' onder Gen Z amper nog in gebruik.
Precies, die oude stem trok de mensen naar de winkel.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:02 schreef NoCigar het volgende:
Die nieuwe extra irritante Hema-stem. Ik zou het wel snappen als ze nu V&D en Blokker achterna gaan.
Dan was ook geen pretje, maar deze heeft nét dat beetje extra. Misschien is het een AI-stem, doelbewust schedelsplijtend gemaakt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:33 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Precies, die oude stem trok de mensen naar de winkel.
Aquacell of zo, verder geen idee wat dat bedrijf maaktquote:
Die reclame met 'de kracht van zacht', met dat speekselige stemmetje?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Aquacell of zo, verder geen idee wat dat bedrijf maakt
En die vent die zegt 'basketballlllll'
quote:Op maandag 26 mei 2025 19:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die reclame met 'de kracht van zacht', met dat speekselige stemmetje?
Leuke analogie, maar het klopt van geen kant, een loopband kost energie en levert niks op.quote:Je kan al je elektrische apparaten aansluiten op je loopband, of je kiest een energiecontract van oxxio.
reclametijdkostelgeldweetjedaaromproberenzezoveelmogelijkoptijdtebesparenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:13 schreef Eightyone het volgende:
De nieuwe versie van de Raisin-reclame heeft dat ene vreemde verschijnsel dat de laatste tijd zo toeneemt (ook in veel YT-filmpjes), dat alle pauzes tussen de zinnen van de voice-over zijn weggemonteerd, waardoor ze heel haastig klinkt.
Let er maar eens op.
EnmensenhebbenmededoorTikTokdeconcentratievaneenfruitvlieg.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
reclametijdkostelgeldweetjedaaromproberenzezoveelmogelijkoptijdtebesparen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |