SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Potje outsmarted doenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Maar mij mist @JustinK natuurlijk nietquote:![]()
![]()
Ik zit weer in de trein terug hoor.
Met een heel gezellige vrouw en dochter, valt me echt weer 100% mee.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
gelukkig maarquote:Op zondag 22 december 2024 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar mij mist @:JustinK natuurlijk niet![]()
![]()
Met een heel gezellige vrouw en dochter, valt me echt weer 100% mee.![]()
![]()
Wellesquote:Op zondag 22 december 2024 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar mij mist @:JustinK natuurlijk niet![]()
![]()
Met een heel gezellige vrouw en dochter, valt me echt weer 100% mee.![]()
Ik wachtte nog op reactie van mijn vraag... Ik dacht dat je me negeerde![]()
![]()
Heb je iets gedaan waarom ik je zou moeten negeren?quote:Op zondag 22 december 2024 22:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Welles![]()
Ik wachtte nog op reactie van mijn vraag... Ik dacht dat je me negeerde
Ik ben me van geen kwaad bewustquote:Op zondag 22 december 2024 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je iets gedaan waarom ik je zou moeten negeren?![]()
![]()
Hmm dat zeggen ze allemaal!quote:
Ik zou het ook niet weten, maar je vraag is verdwenen
Nou ja, helaas pindakaasquote:Op zondag 22 december 2024 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dat zeggen ze allemaal!
Ik zou het ook niet weten, maar je vraag is verdwenen![]()
Maar hoe was het in Praag?![]()
![]()
Ja, dat was wel goed geslaagd! Zou wel nog een keer gaanquote:Op zondag 22 december 2024 23:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou ja, helaas pindakaas![]()
Maar hoe was het in Praag?
Vind de stad mooier dan Londen wel, en veel betaalbaarder natuurlijk.
Hotel was ook helemaal prima, iets buiten het centrum, maar goed te bereiken met tram en we hadden een studio met eigen keukentje en mini woonkamer. En we hadden niet betaald voor ontbijt, maar kregen het toch
Amyquote:Op zondag 22 december 2024 23:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu bijna in Berlijn alweer, gaat snel.
Verkansie?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Verder heel veel trappen gelopen, maar uitzicht vanaf de burcht was mooi. Bootochtje gemaakt. Griezel/marteltocht gedaan. En 2 kerstmarkten bezocht.
Nee, weekendje weg, met de nachttrein naar Praag.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh dat klinkt goed!quote:Op zondag 22 december 2024 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat was wel goed geslaagd! Zou wel nog een keer gaan
Vind de stad mooier dan Londen wel, en veel betaalbaarder natuurlijk.
Hotel was ook helemaal prima, iets buiten het centrum, maar goed te bereiken met tram en we hadden een studio met eigen keukentje en mini woonkamer. En we hadden niet betaald voor ontbijt, maar kregen het toch![]()
![]()
Is die trein fijn? Heb je bed?quote:Op zondag 22 december 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, weekendje weg, met de nachttrein naar Praag.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja die Burcht is mooi hequote:Op zondag 22 december 2024 23:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Verder heel veel trappen gelopen, maar uitzicht vanaf de burcht was mooi. Bootochtje gemaakt. Griezel/marteltocht gedaan. En 2 kerstmarkten bezocht.Idd wel veel omhoog lopen
![]()
![]()
Nicequote:Op zondag 22 december 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, weekendje weg, met de nachttrein naar Praag.
Korte verkansie dus
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is wel het idee van een slaaptrein toch?quote:Op zondag 22 december 2024 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is die trein fijn? Heb je bed?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: