SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Potje outsmarted doenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Maar mij mist @JustinK natuurlijk nietquote:![]()
![]()
Ik zit weer in de trein terug hoor.
Met een heel gezellige vrouw en dochter, valt me echt weer 100% mee.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
gelukkig maarquote:Op zondag 22 december 2024 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar mij mist @:JustinK natuurlijk niet![]()
![]()
Met een heel gezellige vrouw en dochter, valt me echt weer 100% mee.![]()
![]()
Wellesquote:Op zondag 22 december 2024 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar mij mist @:JustinK natuurlijk niet![]()
![]()
Met een heel gezellige vrouw en dochter, valt me echt weer 100% mee.![]()
Ik wachtte nog op reactie van mijn vraag... Ik dacht dat je me negeerde![]()
![]()
Heb je iets gedaan waarom ik je zou moeten negeren?quote:Op zondag 22 december 2024 22:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Welles![]()
Ik wachtte nog op reactie van mijn vraag... Ik dacht dat je me negeerde
Ik ben me van geen kwaad bewustquote:Op zondag 22 december 2024 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je iets gedaan waarom ik je zou moeten negeren?![]()
![]()
Hmm dat zeggen ze allemaal!quote:
Ik zou het ook niet weten, maar je vraag is verdwenen
Nou ja, helaas pindakaasquote:Op zondag 22 december 2024 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dat zeggen ze allemaal!
Ik zou het ook niet weten, maar je vraag is verdwenen![]()
Maar hoe was het in Praag?![]()
![]()
Ja, dat was wel goed geslaagd! Zou wel nog een keer gaanquote:Op zondag 22 december 2024 23:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou ja, helaas pindakaas![]()
Maar hoe was het in Praag?
Vind de stad mooier dan Londen wel, en veel betaalbaarder natuurlijk.
Hotel was ook helemaal prima, iets buiten het centrum, maar goed te bereiken met tram en we hadden een studio met eigen keukentje en mini woonkamer. En we hadden niet betaald voor ontbijt, maar kregen het toch
Amyquote:Op zondag 22 december 2024 23:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu bijna in Berlijn alweer, gaat snel.
Verkansie?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Verder heel veel trappen gelopen, maar uitzicht vanaf de burcht was mooi. Bootochtje gemaakt. Griezel/marteltocht gedaan. En 2 kerstmarkten bezocht.
Nee, weekendje weg, met de nachttrein naar Praag.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh dat klinkt goed!quote:Op zondag 22 december 2024 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat was wel goed geslaagd! Zou wel nog een keer gaan
Vind de stad mooier dan Londen wel, en veel betaalbaarder natuurlijk.
Hotel was ook helemaal prima, iets buiten het centrum, maar goed te bereiken met tram en we hadden een studio met eigen keukentje en mini woonkamer. En we hadden niet betaald voor ontbijt, maar kregen het toch![]()
![]()
Is die trein fijn? Heb je bed?quote:Op zondag 22 december 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, weekendje weg, met de nachttrein naar Praag.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja die Burcht is mooi hequote:Op zondag 22 december 2024 23:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Verder heel veel trappen gelopen, maar uitzicht vanaf de burcht was mooi. Bootochtje gemaakt. Griezel/marteltocht gedaan. En 2 kerstmarkten bezocht.Idd wel veel omhoog lopen
![]()
![]()
Nicequote:Op zondag 22 december 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, weekendje weg, met de nachttrein naar Praag.
Korte verkansie dus
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is wel het idee van een slaaptrein toch?quote:Op zondag 22 december 2024 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is die trein fijn? Heb je bed?![]()
![]()
Ja, het valt me niet tegen! Bed is wat hard, maar wel gewoon liggen. Je moet alleen niet langer zijn dan 1,85 meter, redelijk kort bed wel. Maar de bedden bovenin kun je evt wel je voeten uitsteken.quote:Op zondag 22 december 2024 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is die trein fijn? Heb je bed?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
En er zijn ook betere opties, maar ja, als arme pauper wilde ik niet teveel betalen
Sommige hebben toch een gewone stoel?quote:Op zondag 22 december 2024 23:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is wel het idee van een slaaptrein toch?Uw ADH vitamine Worst
Is het dan wel een slaaptrein?quote:Op zondag 22 december 2024 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sommige hebben toch een gewone stoel?
Ben daar nooit mee geweest...![]()
Geen ervaring meequote:Op zondag 22 december 2024 23:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is het dan wel een slaaptrein?
Ben daar nooit mee geweest...misschien dat ik het ooit op youtube heb gezien van een of ander nachttrein in Rusland of een ander voormalig Sovjetland
Uw ADH vitamine Worst
Nee, de goedkoopste optie is geloof ik gewoon zitstoelen. Via european sleeper.quote:Op zondag 22 december 2024 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen ervaring meemisschien dat ik het ooit op youtube heb gezien van een of ander nachttrein in Rusland of een ander voormalig Sovjetland
Dat lijkt me niksquote:Op zondag 22 december 2024 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, de goedkoopste optie is geloof ik gewoon zitstoelen. Via european sleeper.![]()
Ja ik zei het toch!!!!112 @JustinKquote:Op zondag 22 december 2024 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, de goedkoopste optie is geloof ik gewoon zitstoelen. Via european sleeper.Uw ADH vitamine Worst
Nee, stastoelen zijn er niet!quote:Op zondag 22 december 2024 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zou maar de hele reis staan
Maar in gewone treinen slapen ook genoeg mensen, dus kan wel gewoon.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja toch idd!quote:Op zondag 22 december 2024 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik zei het toch!!!!112 @:justink![]()
Slapen in de trein en dan 3 stations later wakker worden dan waar je er uit moest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ik moet er over 6 uur alweer uitquote:Op zondag 22 december 2024 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
Slapen in de trein en dan 3 stations later wakker worden dan waar je er uit moest.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Of in een rangeerterreinquote:Op zondag 22 december 2024 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
Slapen in de trein en dan 3 stations later wakker worden dan waar je er uit moest.Uw ADH vitamine Worst
En daarna gelijk werkenquote:Op zondag 22 december 2024 23:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik moet er over 6 uur alweer uitUw ADH vitamine Worst
Ja ik heb wel vrij, maar vergeten iets te doen vorige week, dus als het lukt morgen nog even werken en anders dinsdagquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Fruitmansquote:Op zondag 22 december 2024 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
Slapen in de trein en dan 3 stations later wakker worden dan waar je er uit moest.![]()
![]()
Heer Justin.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lecker.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Outsmarted wel een leuk spelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vandaag was het geluid moeilijk te raden.Dat heeft me flink wat tijd gekost maar gevonden.quote:
En met u?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh maar toch geluktquote:Op zondag 22 december 2024 23:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaag was het geluid moeilijk te raden.Dat heeft me flink wat tijd gekost maar gevonden.![]()
![]()
Had het al bijna opgegeven en een verkeerd antwoord gegeven zelfs.Maar toen zag ik het juiste filmpje.Heb nu 10/10 goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 23:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had het al bijna opgegeven en een verkeerd antwoord gegeven zelfs.Maar toen zag ik het juiste filmpje.Heb nu 10/10 goed.![]()
![]()
Dame Shii.quote:
De 24ste wordt de winnaar bekend gemaakt.Dus nog even afwachten.quote:
Dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 23:48 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Volgend jaar komt er een Claude-ESF-smiley.
Hoeveel zijn het er nog?quote:Op zondag 22 december 2024 23:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaag was het geluid moeilijk te raden.Dat heeft me flink wat tijd gekost maar gevonden.![]()
Dit was de laatste.En de lastigste.Hier was de vraag: Waar en welk evenement werd het filmpje opgenomen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En waar was het?quote:Op zondag 22 december 2024 23:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was de laatste.En de lastigste.Hier was de vraag: Waar en welk evenement werd het filmpje opgenomen?![]()
![]()
Top!quote:Op zondag 22 december 2024 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen nieuwe kookplaat onder is het weer rustig lijkt het gaat het toch nog wat worden in dit huis♡♡♡♡![]()
Het fragment was van een zielig huilende wappie.Ook wel bekend als de Fakkeldreiger van Kaag.quote:
Dat janken doet hij wel vaker dus moest ik het juiste filmpje vinden.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohja die gast is helemaalquote:Op zondag 22 december 2024 23:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het fragment was van een zielig huilende wappie.Ook wel bekend als de Fakkeldreiger van Kaag.
Dat janken doet hij wel vaker dus moest ik het juiste filmpje vinden.
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 23:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was de laatste.En de lastigste.Hier was de vraag: Waar en welk evenement werd het filmpje opgenomen?
♡♡♡♡![]()
Hoi dame.quote:
Zijn ze allemaal wel die langskomen bij het geluid radenquote:
Uw ADH vitamine Worst
En gooit vaak per dag meerdere filmpjes online.Dus dat was even flink scrollen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha ja dat is waarquote:Op zondag 22 december 2024 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal wel die langskomen bij het geluid raden![]()
![]()
Zaten echt een paar leuke tussen.quote:Op zondag 22 december 2024 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal wel die langskomen bij het geluid raden
Maar er zullen vast wel meer zijn die ze ook alle 10 goed hebben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was al leuk om te doen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 00:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar gaat het om. Maar ik zal voor je duimen![]()
Moeten jullie morgen nog veel inslaan voor kerst?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helemaal niksquote:Op maandag 23 december 2024 00:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Moeten jullie morgen nog veel inslaan voor kerst?![]()
![]()
Ferry bouwmanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik doe gewoon overmorgen en op de kerstdagen zelf inslaan.quote:Op maandag 23 december 2024 00:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Moeten jullie morgen nog veel inslaan voor kerst?![]()
Wat een luxe.quote:![]()
Hoef zelf ook niet echt veel maar zal wel hels druk zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eerste kerstdag is hier alles dicht.quote:Op maandag 23 december 2024 00:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik doe gewoon overmorgen en op de kerstdagen zelf inslaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Schotel.quote:
Waarom kijk je dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iedereen deud?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu wel gezienThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dave ging wel heel snel neer.
quote:
Heb je het koud?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aww liefquote:Op maandag 23 december 2024 00:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
*geeft dekentje en ther en pijnstillers en knuffels*![]()
![]()
Willen jullie even privé?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker slipe Shii.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gutenacht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Den davequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
New kids.quote:
OntwikkelingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KloptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
OkéThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moeten al die winkels nou open op 2e kerstdag daar in Rotterdam.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze zijn wel open, kom je naar Rotterdam?quote:Op maandag 23 december 2024 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moeten al die winkels nou open op 2e kerstdag daar in Rotterdam.Uw ADH vitamine Worst
Nee maar mijn neef heeft net een kleine moet ie 2e kerstdag in de zaak staan.quote:Op maandag 23 december 2024 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze zijn wel open, kom je naar Rotterdam?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk dat een winkeliersvereniging dat weleens bepaalt in bepaalde winkelgebiedenquote:Op maandag 23 december 2024 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar mijn neef heeft net een kleine moet ie 2e kerstdag in de zaak staan.Uw ADH vitamine Worst
Ik wou dat meer mensen het geen leuke stad vonden. Beter als mensen lekker wegblijven. Optieven uit m’n stad!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 01:12 schreef KillemWieft het volgende:
Ik wou dat meer mensen het geen leuke stad vonden. Beter als mensen lekker wegblijven. Optieven uit m’n stad!wel mooie stad maar je moet de charmes zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heer Killem.quote:Op maandag 23 december 2024 01:12 schreef KillemWieft het volgende:
Ik wou dat meer mensen het geen leuke stad vonden. Beter als mensen lekker wegblijven. Optieven uit m’n stad!
quote:Op maandag 23 december 2024 01:12 schreef KillemWieft het volgende:
Ik wou dat meer mensen het geen leuke stad vonden. Beter als mensen lekker wegblijven. Optieven uit m’n stad!
Uw ADH vitamine Worst
Jaren ‘80 en begin jaren ‘90 kwam niemand hier. Was lekker rustig. Ga maar lekker de tourist uithangen in Amsterdam.quote:Op maandag 23 december 2024 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]wel mooie stad maar je moet de charmes zien.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Al zou ik er ook niet meer willen wonen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vreselijk om te wonen lijkt mequote:Op maandag 23 december 2024 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al zou ik er ook niet meer willen wonen.♡♡♡♡![]()
Heel ergquote:Op maandag 23 december 2024 01:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vreselijk om te wonen lijkt meUw ADH vitamine Worst
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Jaren 90/00 kwam ik nog maandelijks naar rotterdamquote:Op maandag 23 december 2024 01:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jaren ‘80 en begin jaren ‘90 kwam niemand hier. Was lekker rustig. Ga maar lekker de tourist uithangen in Amsterdam.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik moet altijd lachen om de “Randstad”-haters hier op fok. Meestal in NWS. Lekker lopen schuimbekken over zaken waar ze zelf niks mee te maken hebben.
Hollywood?quote:Op maandag 23 december 2024 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jaren 90/00 kwam ik nog maandelijks naar rotterdam
quote:Op maandag 23 december 2024 01:17 schreef HappyCharly het volgende:
Zoveel plekken waar het gezelliger en rustiger is en waar de mensen aardiger zijnKleinere steden heb je ook genoeg ellende.quote:Op maandag 23 december 2024 01:20 schreef KillemWieft het volgende:
Ik moet altijd lachen om de “Randstad”-haters hier op fok. Meestal in NWS. Lekker lopen schuimbekken over zaken waar ze zelf niks mee te maken hebben.
Was laatst in Deventer en hou er van he maar zag ook gelijk alweer het type jongeren waarom ik ook wel blij ben dat ik er niet meer woon. Heeft elke middelgrote stad wel denk ik. Al zou ik durven stellen dat in Overijssel Zwolle het meest vriendelijke volk heeft.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zijn gewoon saaie dorpslullenquote:Op maandag 23 december 2024 01:20 schreef KillemWieft het volgende:
Ik moet altijd lachen om de “Randstad”-haters hier op fok. Meestal in NWS. Lekker lopen schuimbekken over zaken waar ze zelf niks mee te maken hebben.Uw ADH vitamine Worst
Naar de Kuip en naar Oma en andere familie.quote:
Ik was ooit in de jaren 90 als klein mannetje nog op zuidplein belde ze nog de politie omdat er een zwerver lag te slapen in de parkeergarage zou nu wel dagelijkse kost zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leeuwarden heeft bij tijden ook best een slechte naam.quote:Op maandag 23 december 2024 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Kleinere steden heb je ook genoeg ellende.
Was laatst in Deventer en hou er van he maar zag ook gelijk alweer het type jongeren waarom ik ook wel blij ben dat ik er niet meer woon. Heeft elke middelgrote stad wel denk ik. Al zou ik durven stellen dat in Overijssel Zwolle het meest vriendelijke volk heeft.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
Noe
[..]
Noem eens een paar leuke kleine steden
♡♡♡♡![]()
Alsof jij zo'n reclamemaker bent dat het gelijk ladingen volk trektquote:Op maandag 23 december 2024 01:25 schreef HappyCharly het volgende:
Neezeg dan komen alle mensen daarheen
Uw ADH vitamine Worst
Zuidplein, da’s hema z’n terrein! Ik kom daar echt nooit.quote:Op maandag 23 december 2024 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar de Kuip en naar Oma en andere familie.
Ik was ooit in de jaren 90 als klein mannetje nog op zuidplein belde ze nog de politie omdat er een zwerver lag te slapen in de parkeergarage zou nu wel dagelijkse kost zijn.
Ja weet ik van mijn halfjaar op Terschelling is ook wel een tokkie place als ik de verhalen moest geloven werkte toen die tijd met twee dochters van een hells angel uit Leeuwarden als je ze een beetje leerde kennen waren het schatten van meiden maar je kon ze beter niet kwaad makenquote:Op maandag 23 december 2024 01:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leeuwarden heeft bij tijden ook best een slechte naam.
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alsof jij zo'n reclamemaker bent dat het gelijk ladingen volk trekt
♡♡♡♡![]()
Influencer.quote:Op maandag 23 december 2024 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alsof jij zo'n reclamemaker bent dat het gelijk ladingen volk trekt
Ook niet echt mijn terrein, kom daar sporadischquote:Op maandag 23 december 2024 01:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zuidplein, da’s hema z’n terrein! Ik kom daar echt nooit.Uw ADH vitamine Worst
Oh.quote:Op maandag 23 december 2024 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook niet echt mijn terrein, kom daar sporadisch
Hells angels Friesland was Harlingen North Coast.quote:Op maandag 23 december 2024 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja weet ik van mijn halfjaar op Terschelling is ook wel een tokkie place als ik de verhalen moest geloven werkte toen die tijd met twee dochters van een hells angel uit Leeuwarden als je ze een beetje leerde kennen waren het schatten van meiden maar je kon ze beter niet kwaad maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Apeldoorn komt wel het meest dorps over van de grotere stedenUw ADH vitamine Worst
Ben altijd blij weer thuis te zijn na bezoek Zuidplein, kom daar vooral voor de Orientalquote:Uw ADH vitamine Worst
Groningen heeft ook wel zijn charme.quote:Op maandag 23 december 2024 01:28 schreef hemarookworst het volgende:
Apeldoorn komt wel het meest dorps over van de grotere steden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jazeker, maar niet echt dorps ofzoquote:Op maandag 23 december 2024 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Groningen heeft ook wel zijn charme.Uw ADH vitamine Worst
Echt een fijne toko.quote:Op maandag 23 december 2024 01:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben altijd blij weer thuis te zijn na bezoek Zuidplein, kom daar vooral voor de Oriental
Ik heb geen idee die pa had ook een eigen garage. een keer waren ze met de hele groep van die vader daar op het eiland ik als jochie van 19 mee met een van die meiden hele avond zuipen met die gasten weet er niet veel meer van behalve dat ik vaak moest uitleggen dat ik gewoon een collega was en dat ik gezellig met die lui heb staan zuipen.quote:Op maandag 23 december 2024 01:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hells angels Friesland was Harlingen North Coast.
Een andere collega die toen een beetje off en on met haar ging is dat weekend snel naar de wal gevlucht toen die hoorde dat die lui kwamen
R.I.P DTS.![]()
Met dat criterium zou ik dan voor Heerenveen kiezen.quote:Op maandag 23 december 2024 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jazeker, maar niet echt dorps ofzo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie tijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vertelquote:Op maandag 23 december 2024 01:34 schreef HappyCharly het volgende:
Aww lees een top9c over een egeltjeUw ADH vitamine Worst
Was ik kort geweest op weg naar Leeuwardenquote:Op maandag 23 december 2024 01:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met dat criterium zou ik dan voor Heerenveen kiezen.Uw ADH vitamine Worst
Mangiare!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waren geen gemakkelijke gasten.De president kwam wel regelmatig bij me in de winkel.En ze hebben ooit een hele kroeg verbouwd toen er daar iets niet pluis was.quote:Op maandag 23 december 2024 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee die pa had ook een eigen garage. een keer waren ze met de hele groep van die vader daar op het eiland ik als jochie van 19 mee met een van die meiden hele avond zuipen met die gasten weet er niet veel meer van behalve dat ik vaak moest uitleggen dat ik gewoon een collega was en dat ik gezellig met die lui heb staan zuipen.
Een andere collega die toen een beetje off en on met haar ging is dat weekend snel naar de wal gevlucht toen die hoorde dat die lui kwamen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 01:38 schreef KillemWieft het volgende:
Mangiare!
Lekker ite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Tjonger.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had gekund.quote:![]()
Maar het is een klein riviertje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En het ziekenhuis in Heerenveen heet de Tjongerschans.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt hoor,mijn vader is daar overleden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat was lachen joh.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
PeniThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is helemaal niet leukquote:Op maandag 23 december 2024 01:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,mijn vader is daar overleden.
♡♡♡♡![]()
GFT bakje is flink vol, maar steeds te lui om in container buiten te legen. Wel zijn om iemands gezicht in te douwenUw ADH vitamine Worst
Jij post grappig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik las dat er in Rotterdam het vaakst in de nacht besteld wordtquote:
Uw ADH vitamine Worst
Vooral wit poeder.quote:Op maandag 23 december 2024 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik las dat er in Rotterdam het vaakst in de nacht besteld wordt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Elize ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Hebben ze nog echt een transgender laten vechten tegen een vrouw bij dat boksen gebeuren of ging dat last moment niet door.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
The city that never sleeps.quote:Op maandag 23 december 2024 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik las dat er in Rotterdam het vaakst in de nacht besteld wordt
Die containers moeten ook in de nacht leeg.quote:
I broke the system
R.I.P DTS.![]()
Lekker man.quote:Op maandag 23 december 2024 02:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n tong diep in d’r kut en kont.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:![]()
Geen idee hoe.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Wel mooi.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat een Baas.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kun je toch niet zeggenquote:Op maandag 23 december 2024 02:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n tong diep in d’r kut en kont.
♡♡♡♡![]()
Lekker poeder van haar puni snuiven.quote:Op maandag 23 december 2024 02:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Klopt, moet je eigenlijk gewoon doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met een rietje in d’r reet blazen.quote:Op maandag 23 december 2024 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker poeder van haar puni snuiven.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 02:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Met een rietje in d’r reet blazen.
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 02:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt wel een platgeslagen kroket
Niet zomaar iemand. Elise fucking Schaap!quote:Op maandag 23 december 2024 02:15 schreef HappyCharly het volgende:
Vind t maar raar dat jullie t normaal vinden om zo over iemand te pratenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Klopt. Lijkt me nogal naar mocht ze dit lezen.quote:Op maandag 23 december 2024 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet zomaar iemand. Elise fucking Schaap!♡♡♡♡![]()
Beeeh.quote:Op maandag 23 december 2024 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet zomaar iemand. Elise fucking Schaap!
Ik hoop dat ze me dan even DM’t.quote:Op maandag 23 december 2024 02:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt. Lijkt me nogal naar mocht ze dit lezen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jij bent ook wel van de dames?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Elise en Ancilla. De twee lekkerste Rotterdamse wijven van de afgelopen 40 jaar.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ze is getrouwd volgens mijquote:Op maandag 23 december 2024 02:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze me dan even DM’t.♡♡♡♡![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 02:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Elise en Ancilla. De twee lekkerste Rotterdamse wijven van de afgelopen 40 jaar.
Ze is een goede actricequote:Op maandag 23 december 2024 02:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent ook wel van de dames?♡♡♡♡![]()
Jij ook wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze kon Gordon maar slecht hebben.quote:Op maandag 23 december 2024 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Gordon vs Ancilla Tilia RTL Late Night
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3756 / +168 / +5 / 14019 / 14713
2. FreshFruit / 1365 / +3 / +11 / 3429 / 4087
3. Dr.Mikey / 986 / +76 / +18 / 1439 / 1828
4. mario390 / 804 / +1 / +0 / 623 / 930
5. KillemWieft / 503 / +49 / +3 / 393 / 623
6. hemarookworst / 480 / +12 / +4 / 1690 / 2009
7. HappyCharly / 458 / +2 / +23 / 2072 / 2319
8. _UserName_ / 393 / +34 / +0 / 420 / 536
9. AardappelSchotel / 326 / +0 / +0 / 2198 / 2441
10. gebrokenglas / 324 / +15 / +0 / 2477 / 2793
11. greysbones / 300 / +2 / +0 / 3092 / 3266
12. MizzezAmy / 262 / +8 / +0 / 1475 / 1692
13. Lovely / 244 / +24 / +0 / 2633 / 2902
14. ToT / 237 / +21 / +0 / 3228 / 3443
15. Rob / 222 / +74 / +0 / 261 / 338
16. Pinnenmutske / 184 / +1 / +0 / 867 / 1022
17. Fogel / 183 / +0 / +0 / 670 / 820
18. loveyoulongtime / 183 / +20 / +0 / 923 / 1018
19. kree / 165 / +0 / +0 / 800 / 905
20. devzero / 147 / +56 / +0 / 416 / 492SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Alleen een dikke zwarte anaconda kan die goed hebbenquote:Op maandag 23 december 2024 02:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze kon Gordon maar slecht hebben.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: