Het gaat meestal om het salaris, als dat minimaal gelijk blijft is het makkelijker, je kan het moeilijk die spelers kwalijk nemen dat ze er wat dat betreft zeker niet op achteruit willen gaan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:09 schreef Buitendam het volgende:
Maar de clubs die trek hebben om die rotzooi over te nemen zijn kwalitatief drie stappen minder. Kan me voorstellen dat die spelers daar niet zo veel zin in hebben.
Zou het? Spelers met een az achtergrond falen zo goed als allemaal bij ajax. Dit gaat geen uitzondering zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nog steeds een stuk beter dan rasmussen op rechts of akpom op links bijvoorbeeld.
ja ik geloof wel dat hij een betere optie is dan die ik noemde.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het? Spelers met een az achtergrond falen zo goed als allemaal bij ajax. Dit gaat geen uitzondering zijn
Staat per 90 minuten wel in de top 10 LaLiga-spelers wat dat betreft, die ook regelmatig spelen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopen dat ie net als Godts een beetje kan passeren.
Branco schijnt 2,3 miljoen te verdienen bij Ajax, terwijl hij bij Toulouse, waar hij een grote meneer was, 840k ving. Die krijg je zo nooit meer weg natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat meestal om het salaris, als dat minimaal gelijk blijft is het makkelijker, je kan het moeilijk die spelers kwalijk nemen dat ze er wat dat betreft zeker niet op achteruit willen gaan.
Nee. Begin mocht die soms invallen maar ze zagen al snel dat het niks was/is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ohja Forbs hebben we ook nog. Speelt hij überhaupt daar ?
Kut dan komt hij straks nog terug ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee. Begin mocht die soms invallen maar ze zagen al snel dat het niks was/is.
Gaaei en Ramaj zou ik (nu) niet laten gaan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:28 schreef Scorpie het volgende:
Wie zouden er volgens jullie weg mogen in de winterperiode?
Voor mij toch wel wel Tahirovic, vd Boomen, Rasmussen, Gaaei, Wijndal, en toch ook wel Ramaj aangezien die niet meer aan de bak gaat komen.
Zeker zo’n Gaaei gaat z’n leven lang niet meer zo’n contract scoren natuurlijk. Ik snap wel dat die niet zit te springen om driekwart in te leveren en voor NEC ga gaan ballen ofzo.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat meestal om het salaris, als dat minimaal gelijk blijft is het makkelijker, je kan het moeilijk die spelers kwalijk nemen dat ze er wat dat betreft zeker niet op achteruit willen gaan.
Pasveer red het nu nog in 42 seconden, met z’n rollator naar de hoek, maar die heeft ook niet het eeuwige leven hèquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:28 schreef Scorpie het volgende:
en toch ook wel Ramaj aangezien die niet meer aan de bak gaat komen.
Snap ik, maar onze Italiaantje houdt vast aan Pasveer en betwijfel of Ramaj nog een half seizoen op de bank wil gaan verpieteren in de hoop in de zomer wel #1 te worden, die garantie gaat Ravioli hem namelijk niet geven.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Pasveer red het nu nog in 42 seconden, met z’n rollator naar de hoek, maar die heeft ook niet het eeuwige leven hè
Geen garanties, maar er is niet heel veel geld beschikbaar om een nieuwe nr 1 te halen lijkt me.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
in de hoop in de zomer wel #1 te worden, die garantie gaat Ravioli hem namelijk niet geven.
Tahirovic, Rasmussen, Branco, Hlynsson sowieso.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:28 schreef Scorpie het volgende:
Wie zouden er volgens jullie weg mogen in de winterperiode?
Voor mij toch wel wel Tahirovic, vd Boomen, Rasmussen, Gaaei, Wijndal, en toch ook wel Ramaj aangezien die niet meer aan de bak gaat komen.
Moet er wel interesse zijn en qua organisatie kan hij blijkbaar wel wat opsteken van Pasveer, qua reflexen is hij zeker de betere, maar keepen is wat meer dan dat.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Snap ik, maar onze Italiaantje houdt vast aan Pasveer en betwijfel of Ramaj nog een half seizoen op de bank wil gaan verpieteren in de hoop in de zomer wel #1 te worden, die garantie gaat Ravioli hem namelijk niet geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |