Was die taart nou wel of niet gescand?quote:Op zondag 22 december 2024 20:51 schreef Levantina het volgende:
Hij scant die taart en zegt dat die zogenaamd niet gescand zou zijn.
Heel goed punt dat je daar aanhaalt inderdaad. Hij vroeg niet eens naar een bonnetje. Hij begon gewoon te scannen. Geen idee wat ie daar precies mee hoopte te bereiken.quote:Op zondag 22 december 2024 20:56 schreef capricia het volgende:
Wat een bizar verhaal joh.
Hij scant een product en zegt dat jij die niet afgerekend zou hebben?
En dan moet je je bankafschrift laten zien om aan te tonen dat je wel betaald hebt. Hoeveel producten had je dan?
Je had geen bonnetje bij je?
Gescand en betaald en dit werd later ook bevestigd door zijn collega die controle hield bij de zelfscankassa's.quote:Op zondag 22 december 2024 21:04 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Was die taart nou wel of niet gescand?
Dat is juist andersom.... als je niks doet geeft ie een lange bon. Althans alle AH filialen die ik ken doen het zo.quote:Op zondag 22 december 2024 21:05 schreef Levantina het volgende:
als je niet binnen 10 seconden oid klikt op “normale bon” geeft de automaat je zo’n korte bon om door de poortjes te kunnen
Ja, dat mag tot de deur van de winkel mag er gecontroleerd worden.quote:Op zondag 22 december 2024 20:51 schreef Levantina het volgende:
TLDR: Mag je na afrekenen bij de zelfscan zomaar aan een onwillekeurige extra controle onderworpen worden zonder toestemming? Hoe zit dit juridisch precies?
Ik heb een migratieachtergrond maar ben gewoon universitair geschooldquote:Op zondag 22 december 2024 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een clown
Zie je eruit alsof je geen Nederlands kunt?
Dat verschilt per filiaal geloof ik. Bij de AH to Go's krijg je bijvoorbeeld helemaal geen bon als je daar niet op klikt. Bij de AH in mijn woonplaats is dat inderdaad wel zoals jij nu aangeeft maar bij de AH waar het in de OP over gaat blijkbaar niet. Kan ook een verschil tussen franchise of corporate winkels zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 21:07 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is juist andersom.... als je niks doet geeft ie een lange bon. Althans alle AH filialen die ik ken doen het zo.
quote:Op zondag 22 december 2024 21:08 schreef Levantina het volgende:
[..]
Ik heb een migratieachtergrond maar ben gewoon universitair geschoold.
Hoe wist zij dat eigenlijk? Zij had e.e.a. toch niet gecontroleerd?quote:Ik laat hem mijn bankafschrift zien, vervolgens doet ie navraag bij het meisje waarvan ik de bonuskaart heb geleend en die bevestigde dat ik inderdaad gewoon netjes alles betaald heb.
Misschien een geval van onverbloemd racismequote:Op zondag 22 december 2024 21:08 schreef Levantina het volgende:
[..]
Ik heb een migratieachtergrond maar ben gewoon universitair geschoold.
Lijkt me niet. Maar zou kunnen.quote:Op zondag 22 december 2024 21:11 schreef Levantina het volgende:
[..]
Dat verschilt per filiaal geloof ik. Bij de AH to Go's krijg je bijvoorbeeld helemaal geen bon als je daar niet op klikt. Bij de AH in mijn woonplaats is dat inderdaad wel zoals jij nu aangeeft maar bij de AH waar het in de OP over gaat blijkbaar niet. Kan ook een verschil tussen franchise of corporate winkels zijn.
Wat een vervelende ervaring. Je kan natuurlijk een klacht indienen bij het hoofdkantoor en aangeven dat je alsnog wilt weten waarom je deze controle moest ondergaan. Tijd dat de controle is geweest kan je afleiden aan de kassabonnen. Deze zou ik even bewaren. Hier kan een bedrijf ook van leren.quote:Op zondag 22 december 2024 21:07 schreef Levantina het volgende:
[..]
Gescand en betaald en dit werd later ook bevestigd door zijn collega die controle hield bij de zelfscankassa's.
Ik vraag mij dus ook echt af wat ie nou precies gedaan had en hoe ie tot die conclusie was gekomen.
Wat een aannames weerquote:Op zondag 22 december 2024 20:58 schreef Chinless het volgende:
Volgens wetgeving mag het niet. Maar lees de voorwaarden eens die je accepteert bij gebruik van zelfscan? Waarom vraag je ons erom lees dat zelf. Je was zeker ook te lui om “paar artikelen af te rekenen”?
Joh.quote:Op zondag 22 december 2024 21:06 schreef halfway het volgende:
Controleurs bij de zelfscan met de scanner in de ogen flitsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |