SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Trek dat infuus ook maar uit je arm.quote:Op zondag 22 december 2024 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet? Heeft Gwyneth Paltrow tegen me gelogen?
Palmhart echt nog nooit van gehoord, waar haal je dat?quote:Op zondag 22 december 2024 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik weet niet waar het over gaat maar ik hou van coquilles
en palmhart
en eend
Haha ja, ik vind die de minst lekkere wel. Hoe bevalt ie jou?quote:Op zondag 22 december 2024 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Slimpie gehaald. Watermeloen-aardbeibizar smaakje.
Oquote:Op zondag 22 december 2024 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ja, ik vind die de minst lekkere wel. Hoe bevalt ie jou?
Heb het zien liggen bij de Turk, bij de toko en bij een delicatessenwinkel.quote:Op zondag 22 december 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Palmhart echt nog nooit van gehoord, waar haal je dat?
Ik las Slijmpie.quote:Op zondag 22 december 2024 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Slimpie gehaald. Watermeloen-aardbeibizar smaakje.
Vers is het even goed zoeken bij een toko, ingeblikt in elke supermarkt welquote:Op zondag 22 december 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet smerig hoor, maar hij is wat aan de intense kant inderdaadquote:Op zondag 22 december 2024 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Owel heel zoet maar niet smerig.
Ben ook benieuwd naar de sinaasappel framboos.
Ja, echt een warm welkom.quote:
Ik las het in de stem van Schimpiequote:
quote:Op zondag 22 december 2024 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het zien liggen bij de Turk, bij de toko en bij een delicatessenwinkel.
Thanks! Maakt vers of blik veel uit in smaak/structuur etc?quote:Op zondag 22 december 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vers is het even goed zoeken bij een toko, ingeblikt in elke supermarkt wel
Ja.quote:Op zondag 22 december 2024 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het gaat hier bovenmatig veel over naaktslakken.
Ik was het niet eensquote:
Ja, die kijken wel uit nu.quote:Op zondag 22 december 2024 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor al die coquilles en hertjes die wilden meeposten.
Wie zijn de coquilles en de hertjes dan?quote:Op zondag 22 december 2024 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor al die coquilles en hertjes die wilden meeposten.
Nou al die.. enzoquote:Op zondag 22 december 2024 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zijn de coquilles en de hertjes dan?
quote:
Jullie weettoggggquote:
Graag gedaan?quote:Op zondag 22 december 2024 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, snel naar bed!
O kutquote:Op zondag 22 december 2024 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, snel naar bed!
Die bij Dimmster in de frikandellenmolen gaan.quote:Op zondag 22 december 2024 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zijn de coquilles en de hertjes dan?
Dacht meer aan een Godwin, maar de sunday scaries mogen ookquote:
Durf ik niet te zeggen, weet niet of ik ze ooit wel eens vers op hebquote:Op zondag 22 december 2024 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Maakt vers of blik veel uit in smaak/structuur etc?
Twee keer aan je gedacht vandaag.quote:
* springt in de houding.quote:Op zondag 22 december 2024 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht meer aan een Godwin, maar de sunday scaries mogen ook
geen idee, hier heb ik het alleen in blik gevondenquote:Op zondag 22 december 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met je panzermausquote:
Geen idee. Heb het iet meegenomen omdat ik niet wist wat ik er mee moest maken.quote:Op zondag 22 december 2024 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Maakt vers of blik veel uit in smaak/structuur etc?
Ohja, ik moet mijn bed ook nog opmakenquote:
Oeps, moet nog verschonen zelfsquote:Op zondag 22 december 2024 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, ik moet mijn bed ook nog opmaken
Afhalen doe ik altijd 's ochtends, kan het heel de dag een beetje luchtenquote:Op zondag 22 december 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps, moet nog verschonen zelfs
Dit.quote:Op zondag 22 december 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afhalen doe ik altijd 's ochtends, kan het heel de dag een beetje luchten
quote:Op zondag 22 december 2024 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En even een cake in de oven duwen
Ik sla het dekbed altijd even terug.quote:Op zondag 22 december 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afhalen doe ik altijd 's ochtends, kan het heel de dag een beetje luchten
Ja wat ?quote:
Ja dat doe ik elke ochtend. Maar nu is m'n bed een beetje kaal.quote:Op zondag 22 december 2024 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sla het dekbed altijd even terug.
Goed, tot zover deze bed -info
quote:Op zondag 22 december 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, weet niet of ik ze ooit wel eens vers op heb
quote:Op zondag 22 december 2024 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Heb het iet meegenomen omdat ik niet wist wat ik er mee moest maken.
Ohquote:Op zondag 22 december 2024 19:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen idee, hier heb ik het alleen in blik gevonden
maar in hong kong had ik het vers
op een salade
als ik de eindejaarsloterij win ga ik daar even heen om te eten
Sloeg het jou eerst dan?quote:Op zondag 22 december 2024 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sla het dekbed altijd even terug.
Goed, tot zover deze bed -info
Bed zonder haren beste bedquote:Op zondag 22 december 2024 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat doe ik elke ochtend. Maar nu is m'n bed een beetje kaal.
voor minder dan de hoofdprijs doe ik het nietquote:Op zondag 22 december 2024 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ohspannend, zal vast heel prijzig zijn als het vers te vinden is.
En maakt het nog uit hoeveel je wint @:loveislikeakiss?
Jammerrquote:Op zondag 22 december 2024 19:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor minder dan de hoofdprijs doe ik het niet
Nee Gerrie, wij kunnen ditquote:
Laat het ons weten als je het hebt geproefd?quote:Op zondag 22 december 2024 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ohspannend, zal vast heel prijzig zijn als het vers te vinden is.
En maakt het nog uit hoeveel je wint @:loveislikeakiss?
klinkt al de 12 dozen met boeken die ik in de opslag heb staan, op thema, met op de doos het thema geschreven, en ik laatst 1boek van zochtquote:Op zondag 22 december 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
Ik had ingrediënten die niet koel hoeven bij elkaar gedaan "want dan hoef ik niet te zoeken”
Dus ik moest net op zoek naar waar ik het ook alweer allemaal bij elkaar had gedaan
En het dan alsnog in de koelkast terugvinden op de een of andere manier.quote:Op zondag 22 december 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
Ik had ingrediënten die niet koel hoeven bij elkaar gedaan "want dan hoef ik niet te zoeken”
Dus ik moest net op zoek naar waar ik het ook alweer allemaal bij elkaar had gedaan
quote:Op zondag 22 december 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Coquilles zijn ook maar gewoon een soort slakken
Ik had wel van de zomer een keer dat ik zeker wist dat ik slagroom had gekocht. Maar het stond niet in de koelkast dus nog maar 1 gehaald.quote:Op zondag 22 december 2024 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En het dan alsnog in de koelkast terugvinden op de een of andere manier.
naaktslakken?quote:Op zondag 22 december 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Coquilles zijn ook maar gewoon een soort slakken
Ik had eigenlijk verder herstellen als goed voornemen. Maar dan moet ik dat maar even op pauze zettenquote:
Prioriteitenquote:Op zondag 22 december 2024 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verder herstellen als goed voornemen. Maar dan moet ik dat maar even op pauze zetten
quote:Op zondag 22 december 2024 19:58 schreef Ama het volgende:
Jongens laten we in 2025 niet meer over slakken praten.
Wel meer over naaktquote:
The greater good enzulksquote:
Niks aan iddquote:Op zondag 22 december 2024 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naakt is niet zoveel aan.
...
...
Straks hebben we @NaakteKat ipv @Nattekatquote:Op zondag 22 december 2024 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naakt is niet zoveel aan.
...
...
technisch gezien ook een weekdierquote:
quote:Op zondag 22 december 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijgen we Oma's naaktkalender in 2025?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 december 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pissebedden mooie tussenstapquote:Op zondag 22 december 2024 20:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
technisch gezien ook een weekdier
insecten eten is bah maar kreeft is dan weer een delicatesse
quote:Op zondag 22 december 2024 20:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
bestaat gewoon
quote:
Je bent zelf een oranje zaadzakquote:Op zondag 22 december 2024 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Amerikanen eten ook de oranje zaadzak van Coquilles op, dat zie je hier minder.
Ik wil het gezicht van de verslaggever zien toen hij te horen kreeg voor welk item hij vandaag ergens ter plaatse moest zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 20:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
bestaat gewoon
Dat is een kwestie van nationale veiliheid, want als ze er eentje vergeten verkiezen ze hem soms per ongeluk tot president.quote:Op zondag 22 december 2024 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Amerikanen eten ook de oranje zaadzak van Coquilles op, dat zie je hier minder.
Die heeft in ieder geval een interessantere baan dan ikquote:Op zondag 22 december 2024 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil het gezicht van de verslaggever zien toen hij te horen kreeg voor welk item hij vandaag ergens ter plaatse moest zijn.
Ik wist vroeger een hoogbejaarde prostituee te wonen, daar gingen erg vaak "normale" jongemannen naar binnen.quote:Op zondag 22 december 2024 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil het gezicht van de verslaggever zien toen hij te horen kreeg voor welk item hij vandaag ergens ter plaatse moest zijn.
Vanaf heden noemen wij in Foqueville Donald J. Trump de Oranje Zaadzak.quote:Op zondag 22 december 2024 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van nationale veiliheid, want als ze er eentje vergeten verkiezen ze hem soms per ongeluk tot president.
En jij lag de hele dag in de bosjes met een verrekijker te turven?quote:Op zondag 22 december 2024 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wist vroeger een hoogbejaarde prostituee te wonen, daar gingen erg vaak "normale" jongemannen naar binnen.
Je kan altijd meer voornemens hebben.quote:Op zondag 22 december 2024 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verder herstellen als goed voornemen. Maar dan moet ik dat maar even op pauze zetten
Bij het museum kwamen toen een keer die bejaarde tweeling prostituees langsquote:Op zondag 22 december 2024 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wist vroeger een hoogbejaarde prostituee te wonen, daar gingen erg vaak "normale" jongemannen naar binnen.
Maar iets moet bovenaan staanquote:
Variatie in ieder geval. Hoop ik dan. Dat hij niet ieder jaar voor dezelfde kalender op pad gestuurd wordt.quote:Op zondag 22 december 2024 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heeft in ieder geval een interessantere baan dan ik
quote:Op zondag 22 december 2024 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij het museum kwamen toen een keer die bejaarde tweeling prostituees langs
Ik werkte die dag niet, maar se dag erna waren mijn collega's wel over ze aan het klagen
Omhooggevallen veeleisende trutten blijkbaar
Het was de achterbuurvrouw en we konden vanaf ons stoeltje het bezoek mooi volgen, heerlijk vermaak.quote:Op zondag 22 december 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En jij lag de hele dag in de bosjes met een verrekijker te turven?
Misschien is dat een goed voornemen. Je goede voornemens hiërarchisch ordenenquote:
Die Amsterdamse?quote:Op zondag 22 december 2024 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werkte die dag niet, maar se dag erna waren mijn collega's wel over ze aan het klagen
Mis ik een stukje algemene kennis dat "bejaarde tweeling prostituees" mij niets zegt?quote:Op zondag 22 december 2024 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er kwamen wel vaker BN'ers langs. De meeste waren normaal en vriendelijk. Deze dames vielen niet in die categoriequote:
geen idee maar ik mis het ook in ieder gevalquote:Op zondag 22 december 2024 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mis ik een stukje algemene kennis dat "bejaarde tweeling prostituees" mij niets zegt?
Jaquote:
wekker staat ook voor als hij uit de oven moet?quote:Op zondag 22 december 2024 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De cake staat in de oven, ik herhaal: de cake staat in de oven.
Zit je daar op te wachten ja?quote:Op zondag 22 december 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jazeker, als ik dat allemaal bij moet gaan houdenquote:Op zondag 22 december 2024 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wekker staat ook voor als hij uit de oven moet?
Het zei mij ook niets toen. Maar blijkbaar was er een bekende Amsterdamse tweeling die al tig jaar samen in het vak zatenquote:Op zondag 22 december 2024 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mis ik een stukje algemene kennis dat "bejaarde tweeling prostituees" mij niets zegt?
Hoe laat kunnen we aanbellen.quote:Op zondag 22 december 2024 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh gelukkig. Ik ben niet de enige.quote:Op zondag 22 december 2024 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen idee maar ik mis het ook in ieder geval
Over minder dan 60 minutenquote:
De auto is gestart, ik herhaal: de auto is gestart.quote:Op zondag 22 december 2024 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je kan wel makkelijk voor elkaar invallen I guess.quote:Op zondag 22 december 2024 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zei mij ook niets toen. Maar blijkbaar was er een bekende Amsterdamse tweeling die al tig jaar samen in het vak zaten
Staat de oven ook aan?quote:Op zondag 22 december 2024 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, als ik dat allemaal bij moet gaan houden
Tot vannachtquote:Op zondag 22 december 2024 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De auto is gestart, ik herhaal: de auto is gestart.
nouja ik heb wel eens een cake gemaakt en daarna ook meteen heel efficient de volle 2000 kcal verbrandquote:Op zondag 22 december 2024 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, als ik dat allemaal bij moet gaan houden
Huil0nquote:Op zondag 22 december 2024 20:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja ik heb wel eens een cake gemaakt en daarna ook meteen heel efficient de volle 2000 kcal verbrand
"Proef toch iets anders deze keer Sjaan"quote:Op zondag 22 december 2024 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan wel makkelijk voor elkaar invallen I guess.
quote:Op zondag 22 december 2024 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag je wel mee, kun je ook proeven
Haha ja is goed.. *drie jaar later*quote:Op zondag 22 december 2024 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat het ons weten als je het hebt geproefd?
Escargots kan ik ook van smikkelen hoorquote:Op zondag 22 december 2024 20:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
technisch gezien ook een weekdier
insecten eten is bah maar kreeft is dan weer een delicatesse
nog 0 maar ik zie mijn oudtante volgende week dus daarna waarschijnlijk 2quote:Op zondag 22 december 2024 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat lief
Hoop dat je hem wint, hoeveel loten hebbie
[..]
Haha ja is goed.. *drie jaar later*
Heb dit jaar voor het eerst mangosteen op maar had er na alle verhalen wat meer van verwacht
zijn ook lekkerquote:Op zondag 22 december 2024 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Escargots kan ik ook van smikkelen hoor
Ja, is vrij mild.quote:Op zondag 22 december 2024 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat lief
Hoop dat je hem wint, hoeveel loten hebbie
[..]
Haha ja is goed.. *drie jaar later*
Heb dit jaar voor het eerst mangosteen op maar had er na alle verhalen wat meer van verwacht
Geen dingen die je niet zou eten?quote:Op zondag 22 december 2024 20:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zijn ook lekker
kikkerbillen zie je ook nog maar weinig
maar ik eet gerust alles, blijkbaar is Galapagos schildpad zeeeeeeer lekker maar beschermde diersoort dit dat
Naaktslakken?quote:
vooral een soort kaas, maar ben de naam ervan kwijt.quote:
GezellieMozzarellie?quote:Op zondag 22 december 2024 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vooral een soort kaas, maar ben de naam ervan kwijt.
blijf meestal weg van andere carnivoren, dus dolfijn ofzo hoeft nietquote:Op zondag 22 december 2024 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen dingen die je niet zou eten?
Jij kaas?quote:Op zondag 22 december 2024 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Casu Marzu, de levende variant van Gorgonzola met heerlijke larvenpoep?quote:Op zondag 22 december 2024 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die dus eigenlijk verboden is, maar goed.quote:Op zondag 22 december 2024 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Casu Marzu, de levende variant van Gorgonzola met heerlijke larvenpoep?
Kweenie, stond meeuw ooit op het menu?quote:Op zondag 22 december 2024 20:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
blijf meestal weg van andere carnivoren, dus dolfijn ofzo hoeft niet
maar er zijn nog vele vogels die we niet eten en ik weet niet waarom
Wie zou de eerste viezerik zijn geweest die dacht "ok er kruipen maden uit mijn stuk kaas en het meurt naar mijn overleden oma maar ik ga er toch lekker van smikkelen"?quote:Op zondag 22 december 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die dus eigenlijk verboden is, maar goed.
vast wel, maar als ik zie wat die hier vreten dan die niet XDquote:Op zondag 22 december 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kweenie, stond meeuw ooit op het menu?
IJsvogeltjes stinken gruwelijk naar rotte vis.quote:Op zondag 22 december 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kweenie, stond meeuw ooit op het menu?
In Frankrijk misschien? En Polen.. daar eten ze het ook nog met regelmaatquote:Op zondag 22 december 2024 20:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vast wel, maar als ik zie wat die hier vreten dan die niet XD
maar vroeger aten de meeste mensen gans voor kerst, zou nu niet weten waar ik gans vandaan moet halen
Hoe weet jij ..quote:Op zondag 22 december 2024 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
IJsvogeltjes stinken gruwelijk naar rotte vis.
Iemand uit Italië.quote:Op zondag 22 december 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zou de eerste viezerik zijn geweest die dacht "ok er kruipen maden uit mijn stuk kaas en het meurt naar mijn overleden oma maar ik ga er toch lekker van smikkelen"?
alle zwanen zijn eigendom van de koningquote:Op zondag 22 december 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Frankrijk misschien? En Polen.. daar eten ze het ook nog met regelmaat
Oh ja en zwaan, maar goed.. Waar zou dat dan weer naar smaken.
Ja, dan die maar nietquote:Op zondag 22 december 2024 20:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alle zwanen zijn eigendom van de koning
Thuiswerkdagje?quote:Op zondag 22 december 2024 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga trouwens de wekker helemaal niet zo vroeg zetten
De groeten
en dan is er ook nog een clubje die dan wel met de koning kan etenquote:
Nee, moet naar kantoor, maar ik hoop dat er deze week geen file staatquote:
Wel potverdrie.quote:Op zondag 22 december 2024 20:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dan is er ook nog een clubje die dan wel met de koning kan eten
maar dan moet je man zijn
Vroeger vrat men alles, zwaan, fazant, struisvogel, zangvogeltjes, gans geslacht, ontweid en dan geroosterd met een hoop decadente shit in de anus weer dichtgenaaid en op tafel gezet.quote:Op zondag 22 december 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Frankrijk misschien? En Polen.. daar eten ze het ook nog met regelmaat
Oh ja en zwaan, maar goed.. Waar zou dat dan weer naar smaken.
Verwacht geen file. Ik zou morgen dagje in Hilversum werken; maar komt iemand raam van de voordeur vervangen dus toch maar even thuisblijven.quote:Op zondag 22 december 2024 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, moet naar kantoor, maar ik hoop dat er deze week geen file staat![]()
Ben jij deze week op kantoor?
Ohja wekker uitzetten. Goeie.quote:Op zondag 22 december 2024 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga trouwens de wekker helemaal niet zo vroeg zetten
De groeten
Hm, moet ik ook nog even doenquote:
Leest iemand dit?quote:Op zondag 22 december 2024 20:37 schreef UitStraling het volgende:
Waar ik anus zei bedoelde ik cloaca, stop de tijd.
Hoe oud worden zwanen over het algemeen en hoe zie je het verschil tussen een mannetje en een vrouwtje ?quote:Op zondag 22 december 2024 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja als je wat over vogels bij wenst te leren?
Vogels hebben maar één in/uitgang? Raar gesprek dit nu, maar ok.quote:Op zondag 22 december 2024 20:37 schreef UitStraling het volgende:
Waar ik anus zei bedoelde ik cloaca, stop de tijd.
fazant en struisvogel is nog wel te vindenquote:Op zondag 22 december 2024 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger vrat men alles, zwaan, fazant, struisvogel, zangvogeltjes, gans geslacht, ontweid en dan geroosterd met een hoop decadente shit in de anus weer dichtgenaaid en op tafel gezet.
Ja.quote:Op zondag 22 december 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vogels hebben maar één in/uitgang? Raar gesprek dit nu, maar ok.
Ja, hoe eet je zoiets? In de soeppan ermee?quote:Op zondag 22 december 2024 20:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
fazant en struisvogel is nog wel te vinden
maar roodborstjes enzo werden ook gegeten
kan niet veel vlees aan zitten denk ik dan
ongeveer 20 en nietquote:Op zondag 22 december 2024 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe oud worden zwanen over het algemeen en hoe zie je het verschil tussen een mannetje en een vrouwtje ?
jaquote:Op zondag 22 december 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Best wel oud.quote:
Mannetjes hebben een grotere knobbel en de vrouwtjes staan vaker in de keuken.quote:Op zondag 22 december 2024 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe oud worden zwanen over het algemeen en hoe zie je het verschil tussen een mannetje en een vrouwtje ?
Dit is correct.quote:Op zondag 22 december 2024 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2024 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannetjes hebben een grotere knobbel en de vrouwtjes staan vaker in de keuken.
Lekker bijdehand, Kaneel.quote:Op zondag 22 december 2024 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben ook een bek, opzich.
quote:Op zondag 22 december 2024 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben ook een bek, opzich.
Bij heel veel andere vogels zijn de vrouwtjesvogels supersaai en zijn het de mannetjesvogels die de make up dragen.quote:Op zondag 22 december 2024 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Maar die eerste klopt wel, moet je wel heel goed kijken
ze klinken als boze slangen als je te dicht in de buurt komtquote:Op zondag 22 december 2024 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Maar die eerste klopt wel, moet je wel heel goed kijken
Omdat US het anders niet koopt.quote:Op zondag 22 december 2024 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom is die Rituals troep zo duur ?
Omdat sPeCiAaLquote:Op zondag 22 december 2024 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
dat spul draait volledig op geweldige marketing en mooie verpakkingenquote:Op zondag 22 december 2024 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alsof ik Rituals koopquote:Op zondag 22 december 2024 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat US het anders niet koopt.
Is wel lekkerquote:Op zondag 22 december 2024 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn ene verzorgpwny was vrij bang voor zwanenquote:Op zondag 22 december 2024 20:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze klinken als boze slangen als je te dicht in de buurt komt
Niet duur genoeg?quote:
quote:
Maar kneipp hebben ze bij Kruidvat en Etos altijd wel in de aanbiedingquote:Op zondag 22 december 2024 20:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat spul draait volledig op geweldige marketing en mooie verpakkingen
doucheschuim van kneipp is daarentegen hier ook 9 euro voor een flesjes dus heeeey
"Ik wil wel Rituals."quote:Op zondag 22 december 2024 20:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat spul draait volledig op geweldige marketing en mooie verpakkingen
doucheschuim van kneipp is daarentegen hier ook 9 euro voor een flesjes dus heeeey
Kaasquote:
Dat is niet duur.quote:Op zondag 22 december 2024 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik ben ook speciaal, en ik kost niets.
Joeeequote:
Misschien als je een prijssticker op dat verse fruit plakt dat je dan normaal wordtquote:Op zondag 22 december 2024 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik ben ook speciaal, en ik kost niets.
het is ook zo'n go to cadeau voor de feestdagen in de categorie 'ik wist niet wat ik voor je moest halen'quote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ik wil wel Rituals."
Zucht, oke is goed.
oh ja ik heb nog een kleinigheidje uit japan liggen voor jouquote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
Oh nee, wacht, ik kost wel iets, maar voornamelijk voor m'n werkgever.
Jaquote:
Ja of van werkquote:Op zondag 22 december 2024 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is ook zo'n go to cadeau voor de feestdagen in de categorie 'ik wist niet wat ik voor je moest halen'
35% korting sticker.quote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien als je een prijssticker op dat verse fruit plakt dat je dan normaal wordt
geen tandenborstel oral b, aquafresh tandenpasta, hema handdoek, of logitech muis te vinden dusquote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb graag iets wat niet 98 procent van de mensen in huis heeft.
quote:Op zondag 22 december 2024 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja ik heb nog een kleinigheidje uit japan liggen voor jou
ik had voor de secret santa een lijstje van 50 dingen, van boeken tot lego to munten, moet wel iets in zitten waar iemand iets mee kanquote:Op zondag 22 december 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of van werk![]()
Maar goed, ben allang blij dat iemand een concreet cadeau kan opnoemen
Want: "ik weet niets, doe maar wat "ben ik ook beu
@UitStralingquote:
LEGO dat het hier altijd goed.quote:Op zondag 22 december 2024 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had voor de secret santa een lijstje van 50 dingen, van boeken tot lego to munten, moet wel iets in zitten waar iemand iets mee kan
Laatst in Oostenrijk de lekkerste handzeep ooit gekocht, ruikt naar bosquote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, dat is beter dan: zoek maar wat leuks uitquote:Op zondag 22 december 2024 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had voor de secret santa een lijstje van 50 dingen, van boeken tot lego to munten, moet wel iets in zitten waar iemand iets mee kan
quote:
Nou ja ik koop het wel eens maar heb toch echt liever wat zeldzamer en exclusiever spul, voor huisluchtjes Onno bijvoorbeeld of iets van Tom Ford of de Marly douchegel.quote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meende dat je daar laatst over aan het vertellen was. Of ging je dat mensen cadeau doen?
Een Moby Huge.quote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn wel van die typische Bijenkorf aankopen.quote:Op zondag 22 december 2024 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik koop het wel eens maar heb toch echt liever wat zeldzamer en exclusiever spul, voor huisluchtjes Onno bijvoorbeeld of iets van Tom Ford of de Marly douchegel.
Ja of dit soort dingen, hoeft nog niet eens belachelijk duur te zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatst in Oostenrijk de lekkerste handzeep ooit gekocht, ruikt naar bosWerd in zo'n klein lokaal winkeltje gemaakt en alleen daar verkocht.
Ik heb nog tig potjes honing staan die ik meegenomen heb van vakantie. Overal iets van lokale bijtjes en dan ben ik al snel om.quote:Op zondag 22 december 2024 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of dit soort dingen, hoeft nog niet eens belachelijk duur te zijn.
Voel ik me een beetje speciaal mee
maar ik heb dan ook wat trauma rondom cadeaus krijgen die ik.... niet wilquote:Op zondag 22 december 2024 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is beter dan: zoek maar wat leuks uit
Beetje zoals frambozen? Voorzichtig mee omgaan en ineens zijn ze beschimmeldquote:Op zondag 22 december 2024 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje beurs van binnen, en binnenkort over de datum.
Why? Dat is toch stom?quote:Op zondag 22 december 2024 20:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar ik heb dan ook wat trauma rondom cadeaus krijgen die ik.... niet wil
dus ik probeer duidelijk te communiceren wat de opties zijn
en ik weet dat sommige mensen het beste gaan op cadeaus geven die aansluiten bij hun eigen bubbel dus ja
want dan snappen ze in ieder geval waarom ze het geven
geen idee maar als je erop gaat letten zie je dat mensen echt moeite hebben om zich in te leven in een anderquote:Op zondag 22 december 2024 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why? Dat is toch stom?Dan is dat hele idee van een cadeau geven toch weg ?
quote:Op zondag 22 december 2024 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog tig potjes honing staan die ik meegenomen heb van vakantie. Overal iets van lokale bijtjes en dan ben ik al snel om.
Ja, potjes honingquote:Op zondag 22 december 2024 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog tig potjes honing staan die ik meegenomen heb van vakantie. Overal iets van lokale bijtjes en dan ben ik al snel om.
Zo moeilijk zou het niet moeten zijnquote:Op zondag 22 december 2024 20:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen idee maar als je erop gaat letten zie je dat mensen echt moeite hebben om zich in te leven in een ander
Mensen duwtje in de juiste richting geven.quote:Op zondag 22 december 2024 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why? Dat is toch stom?Dan is dat hele idee van een cadeau geven toch weg ?
ook niet in gerechten? van de week nog honingkip gemaakt, heerlijkquote:Op zondag 22 december 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik hou niet van honing, en dat vind ik eigenlijk wel jammer want zou graag overal wat lokale honing kopenHier staan ook vaak kastjes in het bos waar je potjes honing uit kunt meenemen en wat geld in het kistje kunt gooien.
Ja in gerechten is het nog wel ok en eet ik het gewoon als het me voorgeschoteld wordt. Maar zou zelf zulke gerechten niet snel maken.quote:Op zondag 22 december 2024 20:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ook niet in gerechten? van de week nog honingkip gemaakt, heerlijk
Misschien zijn er dan maar heel weinig mensen die me kennenquote:Op zondag 22 december 2024 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Cadeautjes waar je om vraagt zijn geen cadeautjes, dat is gewoon een vreemde vorm van bedelen, een cadeau moet juist vanuit de gever komen en de ontvanger iets nieuws leren, een inzicht, een ervaring of wat nieuws als hebbedingetje, ik vind een cadeau geven eigenlijk iets heel erg intiems, moet je niet te licht opvatten, het hoort persoonlijk te zijn en een "blij dat ik je mag kennen" boodschap hebben.
quote:
Je liefje, je beste vrienden en je naasten toch wel?quote:Op zondag 22 december 2024 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien zijn er dan maar heel weinig mensen die me kennen
dus het inzicht dat ik had moeten krijgen is dat ik echt sloffen nodig heb van 200 euro? terwijl ik nooit sloffen draag?quote:Op zondag 22 december 2024 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Cadeautjes waar je om vraagt zijn geen cadeautjes, dat is gewoon een vreemde vorm van bedelen, een cadeau moet juist vanuit de gever komen en de ontvanger iets nieuws leren, een inzicht, een ervaring of wat nieuws als hebbedingetje, ik vind een cadeau geven eigenlijk iets heel erg intiems, moet je niet te licht opvatten, het hoort persoonlijk te zijn en een "blij dat ik je mag kennen" boodschap hebben.
Die keer dat ik Riviera Maison schaaltjes van mijn broer cadeau kreeg ben ik nog niet vergeten.quote:Op zondag 22 december 2024 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je liefje, je beste vrienden en je naasten toch wel?
quote:
Jij krijgt wel bijzondere cadeaus.quote:Op zondag 22 december 2024 21:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus het inzicht dat ik had moeten krijgen is dat ik echt sloffen nodig heb van 200 euro? terwijl ik nooit sloffen draag?
of dat ik een BMW adventure motor nodig heb? waar ik met mijn 164 niet op kan rijden?
quote:Op zondag 22 december 2024 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die keer dat ik Riviera Maison schaaltjes van mijn broer cadeau kreeg ben ik nog niet vergeten.
Dan kenden die mensen je dus niet goed genoegquote:Op zondag 22 december 2024 21:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus het inzicht dat ik had moeten krijgen is dat ik echt sloffen nodig heb van 200 euro? terwijl ik nooit sloffen draag?
of dat ik een BMW adventure motor nodig heb? waar ik met mijn 164 niet op kan rijden?
mijn moeder overcompenseerde omdat ze niet wist hoe ze anders liefde kon gevenquote:Op zondag 22 december 2024 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij krijgt wel bijzondere cadeaus.
Of gewoon schijt hebben aan wat je geeftquote:Op zondag 22 december 2024 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan kenden die mensen je dus niet goed genoeg
Ik zou daar heel hard om moeten lachen en daarna de schaaltjes kapot gooien op de grond en hem bedanken voor zijn cadeautje.quote:Op zondag 22 december 2024 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die keer dat ik Riviera Maison schaaltjes van mijn broer cadeau kreeg ben ik nog niet vergeten.
uggs zijn belachelijk duurquote:
quote:
Ohhhhhhhquote:
Toch geen ¤200?quote:Op zondag 22 december 2024 21:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
uggs zijn belachelijk duur
en bij mijn moeder in huis echt top want marmeren vloer zonder vloerverwarming, daar wil je niet op je sokken lopen in de winter
maar ik had een huis met vloerverwarming
Waar de cadeaugever bij is?quote:Op zondag 22 december 2024 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou daar heel hard om moeten lachen en daarna de schaaltjes kapot gooien op de grond en hem bedanken voor zijn cadeautje.
er zijn er bij die 250 kosten, het is maar net welk motiefje er ook nog op wordt gezetquote:
Oh okequote:Op zondag 22 december 2024 21:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er zijn er bij die 250 kosten, het is maar net welk motiefje er ook nog op wordt gezet
en hoe de euro koers is
Nou.quote:
Dan heb je wel meer entertainment bang for your buck schaaltje.quote:Op zondag 22 december 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar de cadeaugever bij is?
Ja maar wij zeggen dat soort dingen gewoon tegen elkaar, als de een een suf cadeau krijgt dan gaat het kippenhok losquote:Op zondag 22 december 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar de cadeaugever bij is?
De Cake van de Notre-Dame.quote:Op zondag 22 december 2024 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn cake heeft een hoge rug.
Lijkt wel zo'n lelijke Tesla![]()
Maar goed, boeiend. Als het maar smaakt
Dat klinkt wel leuk.quote:Op zondag 22 december 2024 21:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
wij gaan 2e kerstdag het cadeau ruilspel doen
dat wordt geweldig OF huilen
no inbetween
Oh jezus. Wat heb je ermee gedaanquote:Op zondag 22 december 2024 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook een keer eentje gekregen die op deze lijkt![]()
[ afbeelding ]
Leuk hoor Gerdaquote:Op zondag 22 december 2024 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit zo'n houten gans gekregen of een klok met een haan erop?quote:Op zondag 22 december 2024 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Houten gans is een erfstukquote:Op zondag 22 december 2024 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit zo'n houten gans gekregen of een klok met een haan erop?
Haha, getting cock clocked.quote:Op zondag 22 december 2024 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit zo'n houten gans gekregen of een klok met een haan erop?
Ik heb een Indonesisch houtsnijwerk kistje (voor sigaren/juwelen) meegenomen uit de ouderlijke inboedel, zag er duur en uiterst voornaam uit, 30 euro volgens Google.quote:
neequote:Op zondag 22 december 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie ook zo'n doos of lade met decoratie cadeautjes die je ooit gekregen hebt, en die je dan alleen in huis neerzet als de gever op bezoek is?![]()
Nee dusquote:Op zondag 22 december 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie ook zo'n doos of lade met decoratie cadeautjes die je ooit gekregen hebt, en die je dan alleen in huis neerzet als de gever op bezoek is?![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 22 december 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
Wij hadden een wandkleed gemaakt door moeder van mijn ex. Die moest altijd weer opgehangen worden als ze 1x per jaar langs kwamquote:Op zondag 22 december 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dat hilarischquote:Op zondag 22 december 2024 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hadden een wandkleed gemaakt door moeder van mijn ex. Die moest altijd weer opgehangen worden als ze 1x per jaar langs kwam
Lolquote:Op zondag 22 december 2024 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hadden een wandkleed gemaakt door moeder van mijn ex. Die moest altijd weer opgehangen worden als ze 1x per jaar langs kwam
Ja dit soort dingen dus. Heb ook zo'n lelijk zelfgemaakt tafelkleed in die doos zitten.quote:Op zondag 22 december 2024 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat nu niet meer.quote:Op zondag 22 december 2024 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit soort dingen dus. Heb ook zo'n lelijk zelfgemaakt tafelkleed in die doos zitten.
En die houdt nu vol tegen d'r moeder dat jij hem nog hebt natuurlijk.quote:Op zondag 22 december 2024 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm ik kan wel waterschade in de kelder hebben gehad die die hele doos om zeep geholpen heeft, bedenk ik netquote:Op zondag 22 december 2024 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En die houdt nu vol tegen d'r moeder dat jij hem nog hebt natuurlijk.
In je sneeuwschuiver?quote:Op zondag 22 december 2024 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Het is hier weer helemaal wit buiten inmiddelsAlleen jammer dat ik morgen al vroeg de weg op moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |