SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Trek dat infuus ook maar uit je arm.quote:Op zondag 22 december 2024 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet? Heeft Gwyneth Paltrow tegen me gelogen?
Palmhart echt nog nooit van gehoord, waar haal je dat?quote:Op zondag 22 december 2024 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik weet niet waar het over gaat maar ik hou van coquilles
en palmhart
en eend
Haha ja, ik vind die de minst lekkere wel. Hoe bevalt ie jou?quote:Op zondag 22 december 2024 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Slimpie gehaald. Watermeloen-aardbeibizar smaakje.
Oquote:Op zondag 22 december 2024 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ja, ik vind die de minst lekkere wel. Hoe bevalt ie jou?
Heb het zien liggen bij de Turk, bij de toko en bij een delicatessenwinkel.quote:Op zondag 22 december 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Palmhart echt nog nooit van gehoord, waar haal je dat?
Ik las Slijmpie.quote:Op zondag 22 december 2024 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Slimpie gehaald. Watermeloen-aardbeibizar smaakje.
Vers is het even goed zoeken bij een toko, ingeblikt in elke supermarkt welquote:Op zondag 22 december 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet smerig hoor, maar hij is wat aan de intense kant inderdaadquote:Op zondag 22 december 2024 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Owel heel zoet maar niet smerig.
Ben ook benieuwd naar de sinaasappel framboos.
Ja, echt een warm welkom.quote:
Ik las het in de stem van Schimpiequote:
quote:Op zondag 22 december 2024 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het zien liggen bij de Turk, bij de toko en bij een delicatessenwinkel.
Thanks! Maakt vers of blik veel uit in smaak/structuur etc?quote:Op zondag 22 december 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vers is het even goed zoeken bij een toko, ingeblikt in elke supermarkt wel
Ja.quote:Op zondag 22 december 2024 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het gaat hier bovenmatig veel over naaktslakken.
Ik was het niet eensquote:
Ja, die kijken wel uit nu.quote:Op zondag 22 december 2024 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor al die coquilles en hertjes die wilden meeposten.
Wie zijn de coquilles en de hertjes dan?quote:Op zondag 22 december 2024 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor al die coquilles en hertjes die wilden meeposten.
Nou al die.. enzoquote:Op zondag 22 december 2024 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zijn de coquilles en de hertjes dan?
quote:
Jullie weettoggggquote:
Graag gedaan?quote:Op zondag 22 december 2024 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, snel naar bed!
O kutquote:Op zondag 22 december 2024 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, snel naar bed!
Die bij Dimmster in de frikandellenmolen gaan.quote:Op zondag 22 december 2024 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zijn de coquilles en de hertjes dan?
Dacht meer aan een Godwin, maar de sunday scaries mogen ookquote:
Durf ik niet te zeggen, weet niet of ik ze ooit wel eens vers op hebquote:Op zondag 22 december 2024 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Maakt vers of blik veel uit in smaak/structuur etc?
Twee keer aan je gedacht vandaag.quote:
* springt in de houding.quote:Op zondag 22 december 2024 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht meer aan een Godwin, maar de sunday scaries mogen ook
geen idee, hier heb ik het alleen in blik gevondenquote:Op zondag 22 december 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met je panzermausquote:
Geen idee. Heb het iet meegenomen omdat ik niet wist wat ik er mee moest maken.quote:Op zondag 22 december 2024 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Maakt vers of blik veel uit in smaak/structuur etc?
Ohja, ik moet mijn bed ook nog opmakenquote:
Oeps, moet nog verschonen zelfsquote:Op zondag 22 december 2024 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, ik moet mijn bed ook nog opmaken
Afhalen doe ik altijd 's ochtends, kan het heel de dag een beetje luchtenquote:Op zondag 22 december 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps, moet nog verschonen zelfs
Dit.quote:Op zondag 22 december 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afhalen doe ik altijd 's ochtends, kan het heel de dag een beetje luchten
quote:Op zondag 22 december 2024 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En even een cake in de oven duwen
Ik sla het dekbed altijd even terug.quote:Op zondag 22 december 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afhalen doe ik altijd 's ochtends, kan het heel de dag een beetje luchten
Ja wat ?quote:
Ja dat doe ik elke ochtend. Maar nu is m'n bed een beetje kaal.quote:Op zondag 22 december 2024 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sla het dekbed altijd even terug.
Goed, tot zover deze bed -info
quote:Op zondag 22 december 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, weet niet of ik ze ooit wel eens vers op heb
quote:Op zondag 22 december 2024 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Heb het iet meegenomen omdat ik niet wist wat ik er mee moest maken.
Ohquote:Op zondag 22 december 2024 19:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen idee, hier heb ik het alleen in blik gevonden
maar in hong kong had ik het vers
op een salade
als ik de eindejaarsloterij win ga ik daar even heen om te eten
Sloeg het jou eerst dan?quote:Op zondag 22 december 2024 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sla het dekbed altijd even terug.
Goed, tot zover deze bed -info
Bed zonder haren beste bedquote:Op zondag 22 december 2024 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat doe ik elke ochtend. Maar nu is m'n bed een beetje kaal.
voor minder dan de hoofdprijs doe ik het nietquote:Op zondag 22 december 2024 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ohspannend, zal vast heel prijzig zijn als het vers te vinden is.
En maakt het nog uit hoeveel je wint @:loveislikeakiss?
Jammerrquote:Op zondag 22 december 2024 19:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor minder dan de hoofdprijs doe ik het niet
Nee Gerrie, wij kunnen ditquote:
Laat het ons weten als je het hebt geproefd?quote:Op zondag 22 december 2024 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ohspannend, zal vast heel prijzig zijn als het vers te vinden is.
En maakt het nog uit hoeveel je wint @:loveislikeakiss?
klinkt al de 12 dozen met boeken die ik in de opslag heb staan, op thema, met op de doos het thema geschreven, en ik laatst 1boek van zochtquote:Op zondag 22 december 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
Ik had ingrediënten die niet koel hoeven bij elkaar gedaan "want dan hoef ik niet te zoeken”
Dus ik moest net op zoek naar waar ik het ook alweer allemaal bij elkaar had gedaan
En het dan alsnog in de koelkast terugvinden op de een of andere manier.quote:Op zondag 22 december 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
Ik had ingrediënten die niet koel hoeven bij elkaar gedaan "want dan hoef ik niet te zoeken”
Dus ik moest net op zoek naar waar ik het ook alweer allemaal bij elkaar had gedaan
quote:Op zondag 22 december 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Coquilles zijn ook maar gewoon een soort slakken
Ik had wel van de zomer een keer dat ik zeker wist dat ik slagroom had gekocht. Maar het stond niet in de koelkast dus nog maar 1 gehaald.quote:Op zondag 22 december 2024 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En het dan alsnog in de koelkast terugvinden op de een of andere manier.
naaktslakken?quote:Op zondag 22 december 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Coquilles zijn ook maar gewoon een soort slakken
Ik had eigenlijk verder herstellen als goed voornemen. Maar dan moet ik dat maar even op pauze zettenquote:
Prioriteitenquote:Op zondag 22 december 2024 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verder herstellen als goed voornemen. Maar dan moet ik dat maar even op pauze zetten
quote:Op zondag 22 december 2024 19:58 schreef Ama het volgende:
Jongens laten we in 2025 niet meer over slakken praten.
Wel meer over naaktquote:
The greater good enzulksquote:
Niks aan iddquote:Op zondag 22 december 2024 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naakt is niet zoveel aan.
...
...
Straks hebben we @NaakteKat ipv @Nattekatquote:Op zondag 22 december 2024 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naakt is niet zoveel aan.
...
...
technisch gezien ook een weekdierquote:
quote:Op zondag 22 december 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijgen we Oma's naaktkalender in 2025?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 december 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijgen we Oma's naaktkalender in 2025?
Pissebedden mooie tussenstapquote:Op zondag 22 december 2024 20:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
technisch gezien ook een weekdier
insecten eten is bah maar kreeft is dan weer een delicatesse
quote:Op zondag 22 december 2024 20:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
bestaat gewoon
quote:
Je bent zelf een oranje zaadzakquote:Op zondag 22 december 2024 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Amerikanen eten ook de oranje zaadzak van Coquilles op, dat zie je hier minder.
Ik wil het gezicht van de verslaggever zien toen hij te horen kreeg voor welk item hij vandaag ergens ter plaatse moest zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 20:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
bestaat gewoon
Dat is een kwestie van nationale veiliheid, want als ze er eentje vergeten verkiezen ze hem soms per ongeluk tot president.quote:Op zondag 22 december 2024 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Amerikanen eten ook de oranje zaadzak van Coquilles op, dat zie je hier minder.
Die heeft in ieder geval een interessantere baan dan ikquote:Op zondag 22 december 2024 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil het gezicht van de verslaggever zien toen hij te horen kreeg voor welk item hij vandaag ergens ter plaatse moest zijn.
Ik wist vroeger een hoogbejaarde prostituee te wonen, daar gingen erg vaak "normale" jongemannen naar binnen.quote:Op zondag 22 december 2024 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil het gezicht van de verslaggever zien toen hij te horen kreeg voor welk item hij vandaag ergens ter plaatse moest zijn.
Vanaf heden noemen wij in Foqueville Donald J. Trump de Oranje Zaadzak.quote:Op zondag 22 december 2024 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van nationale veiliheid, want als ze er eentje vergeten verkiezen ze hem soms per ongeluk tot president.
En jij lag de hele dag in de bosjes met een verrekijker te turven?quote:Op zondag 22 december 2024 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wist vroeger een hoogbejaarde prostituee te wonen, daar gingen erg vaak "normale" jongemannen naar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |