Casu Marzu, de levende variant van Gorgonzola met heerlijke larvenpoep?quote:Op zondag 22 december 2024 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vooral een soort kaas, maar ben de naam ervan kwijt.
Die dus eigenlijk verboden is, maar goed.quote:Op zondag 22 december 2024 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Casu Marzu, de levende variant van Gorgonzola met heerlijke larvenpoep?
Kweenie, stond meeuw ooit op het menu?quote:Op zondag 22 december 2024 20:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
blijf meestal weg van andere carnivoren, dus dolfijn ofzo hoeft niet
maar er zijn nog vele vogels die we niet eten en ik weet niet waarom
Wie zou de eerste viezerik zijn geweest die dacht "ok er kruipen maden uit mijn stuk kaas en het meurt naar mijn overleden oma maar ik ga er toch lekker van smikkelen"?quote:Op zondag 22 december 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die dus eigenlijk verboden is, maar goed.
vast wel, maar als ik zie wat die hier vreten dan die niet XDquote:Op zondag 22 december 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kweenie, stond meeuw ooit op het menu?
IJsvogeltjes stinken gruwelijk naar rotte vis.quote:Op zondag 22 december 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kweenie, stond meeuw ooit op het menu?
In Frankrijk misschien? En Polen.. daar eten ze het ook nog met regelmaatquote:Op zondag 22 december 2024 20:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vast wel, maar als ik zie wat die hier vreten dan die niet XD
maar vroeger aten de meeste mensen gans voor kerst, zou nu niet weten waar ik gans vandaan moet halen
Hoe weet jij ..quote:Op zondag 22 december 2024 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
IJsvogeltjes stinken gruwelijk naar rotte vis.
Iemand uit Italië.quote:Op zondag 22 december 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zou de eerste viezerik zijn geweest die dacht "ok er kruipen maden uit mijn stuk kaas en het meurt naar mijn overleden oma maar ik ga er toch lekker van smikkelen"?
alle zwanen zijn eigendom van de koningquote:Op zondag 22 december 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Frankrijk misschien? En Polen.. daar eten ze het ook nog met regelmaat
Oh ja en zwaan, maar goed.. Waar zou dat dan weer naar smaken.
Ja, dan die maar nietquote:Op zondag 22 december 2024 20:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alle zwanen zijn eigendom van de koning
Thuiswerkdagje?quote:Op zondag 22 december 2024 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga trouwens de wekker helemaal niet zo vroeg zetten
De groeten
en dan is er ook nog een clubje die dan wel met de koning kan etenquote:
Nee, moet naar kantoor, maar ik hoop dat er deze week geen file staatquote:
Wel potverdrie.quote:Op zondag 22 december 2024 20:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dan is er ook nog een clubje die dan wel met de koning kan eten
maar dan moet je man zijn
Vroeger vrat men alles, zwaan, fazant, struisvogel, zangvogeltjes, gans geslacht, ontweid en dan geroosterd met een hoop decadente shit in de anus weer dichtgenaaid en op tafel gezet.quote:Op zondag 22 december 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Frankrijk misschien? En Polen.. daar eten ze het ook nog met regelmaat
Oh ja en zwaan, maar goed.. Waar zou dat dan weer naar smaken.
Verwacht geen file. Ik zou morgen dagje in Hilversum werken; maar komt iemand raam van de voordeur vervangen dus toch maar even thuisblijven.quote:Op zondag 22 december 2024 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, moet naar kantoor, maar ik hoop dat er deze week geen file staat![]()
Ben jij deze week op kantoor?
Ohja wekker uitzetten. Goeie.quote:Op zondag 22 december 2024 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga trouwens de wekker helemaal niet zo vroeg zetten
De groeten
Hm, moet ik ook nog even doenquote:
Leest iemand dit?quote:Op zondag 22 december 2024 20:37 schreef UitStraling het volgende:
Waar ik anus zei bedoelde ik cloaca, stop de tijd.
Hoe oud worden zwanen over het algemeen en hoe zie je het verschil tussen een mannetje en een vrouwtje ?quote:Op zondag 22 december 2024 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja als je wat over vogels bij wenst te leren?
Vogels hebben maar één in/uitgang? Raar gesprek dit nu, maar ok.quote:Op zondag 22 december 2024 20:37 schreef UitStraling het volgende:
Waar ik anus zei bedoelde ik cloaca, stop de tijd.
fazant en struisvogel is nog wel te vindenquote:Op zondag 22 december 2024 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger vrat men alles, zwaan, fazant, struisvogel, zangvogeltjes, gans geslacht, ontweid en dan geroosterd met een hoop decadente shit in de anus weer dichtgenaaid en op tafel gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |