SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Winst verwachten is misschien ietwat overdreven, maar een gelijkwaardige wedstrijd waarbij nipt verlies, gelijkspel of nipte winst allemaal te billijken zouden zijn is toch wel het minste wat je kunt verwachten. Je speelt tegen PSV met een 35-jarige rechtsbuiten en backs van KKD-niveau, niet tegen Real Madrid met Mbappe en Bellingham.quote:Op zondag 22 december 2024 16:29 schreef Netsplitter het volgende: Winst verwachten tegen dit psv is wel een tikkeltje naïef.
Gewoon geen enkele progressie doorgemaakt dit seizoen. Tuurlijk is PSV de betere, maar ons steven had wel moeten zijn om de kloof iets te dichten. Maar er is geen enkele concurrentie binnen de selectie. Het gemis van Hwang kunnen we niet opvangen, zodat je hem zelfs tegen MVV nodig hebt. Dat is je selectie echt niet genoeg op orde. Nog los van het feit dat Priske amper z’n beloofde spel heeft laten zien, tactisch is het allemaal heel pover.quote:Op zondag 22 december 2024 16:35 schreef bbuddybb het volgende: [..] Je kan ook overdrijven. We kunnen het verlies van Hwang niet opvangen. Het middenveld leek nergens op. Tegen een tegenstander met zoveel kwaliteit, kom je er dan gewoon niet aan te pas.
quote:Op zondag 22 december 2024 10:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het ontloopt elkaar bovendien niet zo heel veel, prima kans op 3 punten
Ach, wat een onzin.quote:Op zondag 22 december 2024 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jullie gaan de top 3 niet eens halen met deze selectie.
Op zich is het materiaal voor handen helemaal niet zo slecht en bij vlagen heel goed voetbal gezien. Maar toch klopt er vaak maar weinig van. Drukzetting gaat vaak niet goed, de verdediging speelt soms open huis en geeft domme goals weg, en veel slechte wissels en tactische keuzes. Je ziet terug dat deze ploeg nauwelijks met elkaar heeft getraind sinds oktober.quote:Op zondag 22 december 2024 16:38 schreef fetX het volgende: [..] Zeer teleurstellende eerste seizoenshelft. Dat je onder dit Ajax en Utrecht staat is echt schandalig. Tweede seizoenshelft moet echt een stuk beter, maar tot nu toe niet onder de indruk van Priske. Benieuwd of er in de winter nog wat gaat gebeuren, maar ik verwacht het niet eigenlijk.
Het materiaal is dikke prima en moet je tweede mee worden. Daarom is het ook zo teleurstellend.quote:Op zondag 22 december 2024 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich is het materiaal voor handen helemaal niet zo slecht en bij vlagen heel goed voetbal gezien. Maar toch klopt er vaak maar weinig van. Drukzetting gaat vaak niet goed, de verdediging speelt soms open huis en geeft domme goals weg, en veel slechte wissels en tactische keuzes. Je ziet terug dat deze ploeg nauwelijks met elkaar heeft getraind sinds oktober.
Priske is denk ik te ambitieus geweest met het voetbal wat hij nastreefde. Ik denk ook niet dat er in de winter wat bijkomt, op zich moet het met deze spelers ook wel wat beter kunnen. Maar dan moet het wel wat simpeler dan nu.
Opportunisme aids.quote:Op zondag 22 december 2024 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De enige kleuren zijn zwart en wit.
Waan van de dag. Utrecht en Ajax zijn minimaal net zo slecht.quote:Op zondag 22 december 2024 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt misschien 2 á 3 jongens die iets kunnen. De rest is te oud, te traag, te jong, te onervaren of kunnen het niveau simpelweg niet aan. Het is echt een hele matige selectie.quote:
Neemt niet weg dat Hadj Moussa afgelopen weken prima heeft gespeeld natuurlijk. Vandaag kwam hij er inderdaad niet aan te pas.quote:Op zondag 22 december 2024 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fenomeen Hadj Moussa totaal uit de wedstrijd gespeeld door Mauro, ach
Toch is het vreemd dat ze het wel kunnen, Benfica en Manchester City uit was daar het bewijs van, maar teveel wedstrijden zoals vandaag was het te slechtquote:Op zondag 22 december 2024 16:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt misschien 2 á 3 jongens die iets kunnen. De rest is te oud, te traag, te jong, te onervaren of kunnen het niveau simpelweg niet aan. Het is echt een hele matige selectie.
Sparta, Willem 2, Groningen, NEC, Fortuna. Allemaal incidentjes. Ajax thuis incidentje en vandaag helemaal dronken gespeeld. Prima selectie, makkelijk tweede.
Zijn geen incidenten, maar de selectie is sowieso een stuk beter dan die van Utrecht en echt niet minder dan die van Ajax. Wat er vervolgens mee gedaan wordt is een 2e. Duidelijk is wel dat PSV de beste selectie heeft uiteraard. Maar vooral ook de beste trainer.quote:Op zondag 22 december 2024 16:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt misschien 2 á 3 jongens die iets kunnen. De rest is te oud, te traag, te jong, te onervaren of kunnen het niveau simpelweg niet aan. Het is echt een hele matige selectie.
Sparta, Willem 2, Groningen, NEC, Fortuna. Allemaal incidentjes. Ajax thuis incidentje en vandaag helemaal dronken gespeeld. Prima selectie, makkelijk tweede.
Haha, oké jongen.quote:Op zondag 22 december 2024 16:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gefeliciteerd vriend, Feyenoord totaal machteloos gemaakt.quote:Op zondag 22 december 2024 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat was wel grappig, voorin sowieso helemaal niks, voetbal van achteruit niks en het middenveld niks en dan Luuk de Jong zo vrij laten koppen, die cadeautjes pakt hij wel uit.quote:Op zondag 22 december 2024 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fenomeen Hadj Moussa totaal uit de wedstrijd gespeeld door Mauro, ach
Dit is wel een goede samenvatting ja. Ik zou het nog altijd een hele matige prestatie blijven vinden als je geen 2e wordt, maar dat is inmiddels zo makkelijk niet meer natuurlijk.quote:Op zondag 22 december 2024 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich is het materiaal voor handen helemaal niet zo slecht en bij vlagen heel goed voetbal gezien. Maar toch klopt er vaak maar weinig van. Drukzetting gaat vaak niet goed, de verdediging speelt soms open huis en geeft domme goals weg, en veel slechte wissels en tactische keuzes. Je ziet terug dat deze ploeg nauwelijks met elkaar heeft getraind sinds oktober.
Priske is denk ik te ambitieus geweest met het voetbal wat hij nastreefde. Ik denk ook niet dat er in de winter wat bijkomt, op zich moet het met deze spelers ook wel wat beter kunnen. Maar dan moet het wel wat simpeler dan nu met duidelijke afspraken, dat het niet na een of twee wissels instort.
Ik weet niet waar Trauner mee bezig was, die verloor echt ieder duel van de Jong, sowieso zijn Beelen en Trauner geen schim van de speler die ze afgelopen seizoen waren.quote:Op zondag 22 december 2024 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat was wel grappig, voorin sowieso helemaal niks, voetbal van achteruit niks en het middenveld niks en dan Luuk de Jong zo vrij laten koppen, die cadeautjes pakt hij wel uit.
Normaal gesproken scoor je er daar wel 1 of 2 van, ja. Die scherpte ontbrak wel vandaag. Wat de overwinning niet minder verdiend maakt overigens.quote:Op zondag 22 december 2024 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Trauner mee bezig was, die verloor echt ieder duel van de Jong, sowieso zijn Beelen en Trauner geen schim van de speler die ze afgelopen seizoen waren.
Voorin vond ik het verder wel meevallen, drie grote kansen gecreëerd, dat er geen van in ging is bijzonder.
trauner is hard op zijn retour en beelen valt dan wellicht toch best tegen en is niet zo goed als men dacht.quote:Op zondag 22 december 2024 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Trauner mee bezig was, die verloor echt ieder duel van de Jong, sowieso zijn Beelen en Trauner geen schim van de speler die ze afgelopen seizoen waren.
Voorin vond ik het verder wel meevallen, drie grote kansen gecreëerd, dat er geen van in ging is bijzonder.
je 1e kans in minuut 45? toen het al 2-0 stond.quote:Op zondag 22 december 2024 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Utrecht ga je nog wel (ruim) boven eindigen denk ik. Dat valt nu al uit elkaar.quote:Op zondag 22 december 2024 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit is wel een goede samenvatting ja. Ik zou het nog altijd een hele matige prestatie blijven vinden als je geen 2e wordt, maar dat is inmiddels zo makkelijk niet meer natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |