Zucht... Wij vangen dus relatief weinig op.... Dat is het hele punt.quote:Op maandag 23 december 2024 12:39 schreef Toine51 het volgende:
Dus waarom zouden wij meer opvangen als relatief klein land?
Ik ben in dienst van de overheid. Maar buiten dat is een loonsstijging ook iets waar de overheid (toen olv Rutte) invloed op heeft.quote:Ik mag aannmemen dat jouw baas je loon heeft laten stijgen?
Of ben je in dienst van de overheid?
Dat zeg ik toch..... Lezen is lastig he.quote:Alle lasten stijgen hé?
Je kan wel 10% loonsverhoging krijgen, maar als alle maandelijkse lasten met 5% en meer stijgen + de rest, dan houdt je niet veel over..
Met Wilders? Het plan is al vele jaren oud. Waarom zou Wilders deze niet willen indienen?quote:Op maandag 23 december 2024 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
Wat mij betreft had er doorgevraagd mogen worden over celstraffen voor die onzin, ik kan het mij nauwelijks voorstellen. Ik denk dat het een fantasie is, of dat het publiek een enorme context wordt onthouden.
quote:Op maandag 23 december 2024 10:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Al heel lang, ja.![]()
1939:
„Handgemeen in de 2e Kamer. Rost van Tonningen verwijderd.”
https://www.parlement.com(...)de_kamer_rost_van#p2
1966:
[..]
Waarna beide senatoren met elkaar op de vuist gingen.Die eerste 2 zijn echt wel anders. Of wil je als blauwe een Fortuyn vergelijken met een nsb'er of ss'er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in 1846 daagde twee kamerleden elkaar uit tot een heus duel met secondanten.![]()
Dat had ik willen meemaken.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Doe normaal man.quote:Op maandag 23 december 2024 14:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die eerste 2 zijn echt wel anders. Of wil je als blauwe een Fortuyn vergelijken met een nsb'er of ss'er?
Was gewoon ter check. Primaquote:Op maandag 23 december 2024 14:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Doe normaal man.
"Persoonlijke ego's die zich gedragen als een klas met groep 8 leerlingen."
Dat is dus al langer aan de gang.
Dan moet je je eens inlezen in Willem Aantjes.quote:Op maandag 23 december 2024 14:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was gewoon ter check. Prima
Naja, het niveau van tegenwoordig heb ik idd nog niet zo laag gezien sinds melkert.
Eigenlijk sinds 'wie zijn toch al die mensen' en 'functie elders'.
Gunter Grass was er ook zo eentje.quote:Op maandag 23 december 2024 14:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan moet je je eens inlezen in Willem Aantjes.
Iemand die vanuit moreel ethische hoogte anderen de les las, en daarna heel hard viel.
Goeie tip. Thxquote:Op maandag 23 december 2024 14:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Iemand die vanuit moreel ethische hoogte anderen de les las, en daarna heel hard viel.
Hoe kun je nou "te" menselijk zijn? Het is de mooiste en beste eigenschap die er bestaat.quote:Op zondag 22 december 2024 13:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet keihard zijn, wil je de Haagse politiek overleven. Omtzigt is eigenlijk te menselijk.
Dolksteek in de rug weer Pierre postuum. Hij had een hart en tevens hersens..quote:Op maandag 23 december 2024 15:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gunter Grass was er ook zo eentje.
Was vogelaar ook een klapmongeaul?quote:Op maandag 23 december 2024 20:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
Net zo’n zwakkeling als Vogelaar destijds.
Vogelaar was vooral iemand die een decennium te laat in functie zat.quote:Op maandag 23 december 2024 20:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Was vogelaar ook een klapmongeaul?
Voor dit kabinet geldt meer het feit dat men niet zoveel hoeft te kunnen of inhoudelijk sterk hoeft te zijn, zolang je maar een beetje een grote bek op kunt zetten zonder hinder van al teveel kennis en handelt in de geest van Wilders. Daar past iemand als Omtzigt niet tussen.
Als je in een echoput heel hard had geroepen 'Wie was er fout bij de Germaantjes?' had je het antwoord gehad.quote:Op maandag 23 december 2024 14:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Aantjes scheen lid te zijn geweest van de NSB. Dat was nog wel een dingetje.quote:Op maandag 23 december 2024 14:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Nederlandse SS zelfs.quote:Op maandag 23 december 2024 21:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Aantjes scheen lid te zijn geweest van de NSB. Dat was nog wel een dingetje.
Als ex-lid gold toen dat je beter je verdere leven wat low-profile moest blijven om niet teveel op te vallen.
Maar Aantjes was een zeer ijdele man die zich wilde laten gelden. En dat gaat gelukkig weleens fout.
Ja zie aanvulling. Zijn ijdelheid heeft hem genekt. Had ie zichzelf een beetje rustig gehouden als directeur van een woningstichting of wat dan was ie niet zo hard gevallen.quote:
Ja dat herinner ik me nog. Dan zit er echt iets foutief in de hersenen cq het moreel besef. Het is lastig te begrijpen dat er mensen bestaan / bestonden die echt zo denken en tevens vinden dat ze goed bezig zijn.quote:
Als je dat soort verhalen leest, dan valt het bij Omtzigt best mee allemaal. Gewoon wat last van een burnout. Geen SS of Centrum Partij verleden.quote:Op maandag 23 december 2024 21:05 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja zie aanvulling. Zijn ijdelheid heeft hem genekt. Had ie zichzelf een beetje rustig gehouden als directeur van een woningstichting of wat dan was ie niet zo hard gevallen.
De tijd van Aantjes was natuurlijk een prachtige tijd om verkeerde keuzes te maken in retrospectief.quote:Op maandag 23 december 2024 21:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je dat soort verhalen leest, dan valt het bij Omtzigt best mee allemaal. Gewoon wat last van een burnout. Geen SS of Centrum Partij verleden.
En diende in de SS waarvoor hij anderen weer aan de schandpaal nagelde.quote:Op maandag 23 december 2024 20:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dolksteek in de rug weer Pierre postuum. Hij had een hart en tevens hersens..
Net als Gunter Grassquote:Op maandag 23 december 2024 21:13 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
De tijd van Aantjes was natuurlijk een prachtige tijd om verkeerde keuzes te maken in retrospectief.
Wat verbaast is dat ie achteraf blijkbaar niet voelde van: het was verkeerd en fout dus laat ik me een beetje rustig houden dan maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |