Ah ja, vandaar dat Rutte zo veel plannen kon uitvoeren en Nederland zo ver vooruit wist te brengen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Rutte had geen plannen, en totaal geen visie. Het enige wat hij deed waren problemen vooruit schuiven en leefde van schandaal naar schandaal. Die meelevendheid was voor de buhne.
Je kunt als je emotioneel bent ook prima regeren. Even een time out om alles er uit te laten, en daarna weer doorgaan met werk.

Ah ja vandaar dat onder Rutte Nederland in alle feitelijke cijfers omhoog en omhoog en omhoog ging.quote:

Hij heeft altijd met iedereen ruzie. Zo lief is hij niet.quote:Op zondag 22 december 2024 13:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet keihard zijn, wil je de Haagse politiek overleven. Omtzigt is eigenlijk te menselijk.

Wij of de overheid?quote:Op zondag 22 december 2024 13:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja vandaar dat onder Rutte Nederland in alle feitelijke cijfers omhoog en omhoog en omhoog ging.
En wij het nog nooit zo goed hebben gehad.
Misschien je emoties niet de overhand laten hebben?

Laat ons toch niet lachen joh.'quote:Op zondag 22 december 2024 13:43 schreef bianconeri het volgende:
Ah ja, vandaar dat Rutte zo veel plannen kon uitvoeren en Nederland zo ver vooruit wist te brengen.

Wat een ontzettende grote oetlul die Rick Nieman. Zum kotzen.quote:Op zondag 22 december 2024 12:36 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://x.com/WNLOpZondag/status/1870768976927899908
[ x ]

Nooit geweten dat Rutte een dictator was.quote:Op zondag 22 december 2024 13:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laat ons toch niet lachen joh.'
Mede dankzij zijn neoliberale sabotagebeleid zitten we nu voor een groot deel met halve fascisten in de kamer opgescheept.

Liet Rick Zuigman ook 2 girls one cup zien aan Petra Omtzigt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Pieter is een ruggengraatloos stuk verdriet die eerder zelf laat zien hoe verrot Haagse politiek isquote:Op zondag 22 december 2024 12:40 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja of pieter is zo begaan en menselijk dat dit laat zien hoe door en door verrot de haagse politiek is.

Dat is Pieter niet.quote:Op zondag 22 december 2024 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pieter is een ruggengraatloos stuk verdriet die eerder zelf laat zien hoe verrot Haagse politiek is

Scheef aankijkt?quote:Op zondag 22 december 2024 12:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Door in een hoekje te gaan zitten huilen als het even te moeilijk word, een ander je scheef aankijkt of je een lastige vraag krijgt kun je geen land besturen

Hij heeft ervoor gezorgd dat Wilders geen premier is en er dus geen potje van kan maken, er een rechtsstaat verklaring is en dat er gepolderd wordt. Terwijl Dilan en Caroline de zakken dragen van Geert.quote:Op zondag 22 december 2024 13:04 schreef TLC het volgende:
Ik heb spijt dat ik op hem gestemd heb, hij heeft de mentaliteit van een natte handdoek.

Ik heb hier reacties gezien, en die vind ik nogal hard overkomen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie niemand hem afbranden, ik zie mensen vooral constateren dat het niet gezond voor hem is, dit klimaat. En dan mag je van alles vinden van dat klimaat, feit blijft dat dat voorlopig niet gaat veranderen.

Het enige goede voor de VVD'er is dat Rutte de publieke sector totaal heeft wegbezuinigd waardoor deze op omvallen staat. En natuurlijk dat de hardwerkende Nederlander meer betaalt dan ooit.quote:Op zondag 22 december 2024 13:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je bent de toevoeging 'on' vergeten.
Zeer ongeschikt.
Omtzigt is emotioneel niet in orde. Emotioneel compleet van het pad af en heeft totaal geen plan.
Rutte was een super goede regeerde met hele goede plannen.
Alles weglachen? Rutte was zeer meelevend, maar ging ook niet bij elk gejank mee janken. Dat slaat ook nergens op.

Omtzigt = de partij. En met de management gaat het goed. De NSC is nou eenmaal een leden partij met een bestuur en democratie. Dat heeft de PVV niet en de BBD en VVD in mindere mate ook niet.quote:Op zondag 22 december 2024 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De NSC is echter gebaat bij een stabiele leider die niet elk half jaar 2 maanden in een burn-out thuis zit “om alles er uit te laten”.
Die Omtzigt is geen leider, moet gewoon lekker op de inhoud gaan zitten zoals vroeger en de partijmanagement over laten aan capabele mensen.

Als het aan de reacties hier ligt niet, die hadden Geert liever premier gezien en Hamas de oorlog zien verklaren met alle risico's van dien.quote:Op zondag 22 december 2024 13:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie niemand hem afbranden, ik zie mensen vooral constateren dat het niet gezond voor hem is, dit klimaat. En dan mag je van alles vinden van dat klimaat, feit blijft dat dat voorlopig niet gaat veranderen.

Ja, om hem nog zieker te maken.quote:Op zondag 22 december 2024 13:51 schreef golfer het volgende:
Interview bekeken.
Hij is duidelijk nog steeds ziek en is dom om een interview te geven dat zelfs, vanwege zijn gesteldheid, vooraf is opgenomen, maar waarin dit pijnlijke fragment toch gewoon is blijven zitten om uit te zenden.

Welke cijfers?quote:Op zondag 22 december 2024 13:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja vandaar dat onder Rutte Nederland in alle feitelijke cijfers omhoog en omhoog en omhoog ging.
En wij het nog nooit zo goed hebben gehad.
Misschien je emoties niet de overhand laten hebben?

Mensen zeiken hem dan ook niet af omdat hij emotie toontquote:Op zondag 22 december 2024 14:26 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik heb hier reacties gezien, en die vind ik nogal hard overkomen.
Natuurlijk is het algemene beeld van Den Haag dat het een slangenkuil is, maar als je als Pieter dan probeert een beetje menselijk over te komen, dan wordt 'ie eerst door z'n collega's gefileerd, en dan ook nog door het volk afgezeken.
Ik vind daar wel wat van.

Je ziet gewoon dat Rick Nieman door zit te drammen tot hij helemaal op beeld gaat huilen.quote:Op zondag 22 december 2024 14:32 schreef Origami94 het volgende:
Het fragment wordt ook wel overdreven. Hij is effe emotioneel, wilt effe water en wat lucht pakken en dan gaat de interviewer door. En dan wordt het ook groot gebracht.
#Fophef #Stormineenglaswater #Veramerikaansdeentertainment

Niet?quote:Op zondag 22 december 2024 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen zeiken hem dan ook niet af omdat hij emotie toont
quote:Op zondag 22 december 2024 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pieter is een ruggengraatloos stuk verdriet die eerder zelf laat zien hoe verrot Haagse politiek is
quote:
quote:Op zondag 22 december 2024 13:20 schreef schommelstoel het volgende:
Pietertje heeft een donkere snoezel kamer nodig met allemaal zitzakken en zachte kussens.
Voor als hij weer overprikkeld is.
quote:
Okee dan....quote:

Ja, dat heeft niks met dit fragment te maken verder maar met zijn politieke keuzes misschien?quote:Op zondag 22 december 2024 14:37 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Niet?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Okee dan....

Dat doet hij zelf toch?quote:Op zondag 22 december 2024 14:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, om hem nog zieker te maken.

Ik vond hem juist heel voorzichtig. De man is gewoon heel breekbaar.quote:Op zondag 22 december 2024 14:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat Rick Nieman door zit te drammen tot hij helemaal op beeld gaat huilen.
Dat is echt laag.
...en dat had ik bij elke politicus zo gevonden.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |