SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Dat had ik laatst ook, maar dat duurde dan wel een paar maanden.quote:Op zondag 22 december 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
Soms vergeet ik echt dat ik iets had gezegd en kom ik even later terug en heb ik allemaal meldingen en denk ik echt huh wat had ik gezegd.
quote:Op zondag 22 december 2024 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook, maar dat duurde dan wel een paar maanden.
quote:Op zondag 22 december 2024 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doen we hier de rest van de week ook al
Letterlijk? Dat je een deur hebt waarop staat: morgenquote:Op zondag 22 december 2024 11:58 schreef Ama het volgende:
Rattenkooi verschuif ik wel even naar morgen.Vandaag echt geen zin in.
Ik heb drie deuren in mijn woonkamer dus kan geregeld worden.quote:Op zondag 22 december 2024 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Letterlijk? Dat je een deur hebt waarop staat: morgen
Een paar van m'n plantjes hebben het er ook zwaar mee.quote:Op zondag 22 december 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is al twee weken bijna onafgebroken kut.
Kun je niet in de trein alvast preppen? Hoef je het dan alleen nog in de oven te schuiven.quote:Op zondag 22 december 2024 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik overweeg koekjes te maken om morgen mee naar werk te nemen. Maar ik heb nog twee uur treinen terug naar huis te gaan, dus ik zie dan wel of ik er nog zin in heb.
Het was toen ik wakker werd prima om naar de winkel te gaan. Wacht nu wel even.quote:Op zondag 22 december 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo vaak.quote:Op zondag 22 december 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
Soms vergeet ik echt dat ik iets had gezegd en kom ik even later terug en heb ik allemaal meldingen en denk ik echt huh wat had ik gezegd.
Als airfryen kan in de trein, dan kan dit ookquote:Op zondag 22 december 2024 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet in de trein alvast preppen? Hoef je het dan alleen nog in de oven te schuiven.
Ik ga morgen koekjes bakken voor alle buren, maar moet eerst nog even bedenken wat voor koekjes. Welke wilde jij bakken?quote:Op zondag 22 december 2024 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik overweeg koekjes te maken om morgen mee naar werk te nemen. Maar ik heb nog twee uur treinen terug naar huis te gaan, dus ik zie dan wel of ik er nog zin in heb.
JAquote:Op zondag 22 december 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Straks even naar de action, kijken of ze nog buitenlampjes hebben. En dat ik dan ook goede meeneem. En dat ik die dan ook zelf kan ophangen.
Kan wel een poll maken. "Lukt het CL om dit jaar lampjes buiten op te hangen en de tulpen te poten".
IJzerkoekjes.quote:Op zondag 22 december 2024 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga morgen koekjes bakken voor alle buren, maar moet eerst nog even bedenken wat voor koekjes. Welke wilde jij bakken?
quote:Op zondag 22 december 2024 12:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb het niet zo op bakkende collega's, maar dat komt door Freggel, die had van die vieze vingers altijd en die kwam altijd blij rond met zijn zelfbaksels, en zijn vieze vingers.
Ik heb niet eens een strijkijzer.quote:Op zondag 22 december 2024 12:14 schreef gianni61 het volgende:
ik heb gestreken. het blijft een rot klusje
-kijkt naar buiten-quote:Op zondag 22 december 2024 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Leuk zo die zon, maar nu kun je heel goed zien hoe alleJezus smerig die ramen zijn hier.
quote:Op zondag 22 december 2024 12:19 schreef Ama het volgende:
Eerst maar even nieuwe vlog van Electric Callboy kijken.
Bekijk deze YouTube-video
Nicequote:Op zondag 22 december 2024 12:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik ben gisteren weer verder gegaan aan de Harry Potter plant
Misschien op borgtocht...quote:Op zondag 22 december 2024 12:20 schreef Koen66 het volgende:
Dader Magdeburg blijft in voorlopige hechtenis. Wtf is er überhaupt een optie die kerel vrij te laten
Ik zou gewoon de meest basic doen. Geen fancy van Lindt of Milka oid, maar zo'n standaard huismerk reep.quote:Op zondag 22 december 2024 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
@:essnhills en andere bakmensen. Welke witte chocolade is goed om au bain-marie te smelten?
Heul nietquote:Op zondag 22 december 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan in een functionerende rechtsstaat niet permanent mensen opsluiten zonder eerst door een rechter schuldig bevonden te worden hé pik. Dat betekent voorlopig. Hij mag voorlopig in een cel wachten tot zijn rechtzaak.quote:Op zondag 22 december 2024 12:20 schreef Koen66 het volgende:
Dader Magdeburg blijft in voorlopige hechtenis. Wtf is er überhaupt een optie die kerel vrij te laten
Lijkt me niet echt lekker, maar okquote:
Ik zeg toch ook bijnaquote:Op zondag 22 december 2024 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
Van de week was het 1 dag prachtig weer
Je eet ze hopelijk wel zonder het ijzer.quote:Op zondag 22 december 2024 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt lekker, maar ok
En hier is het vandaag ook een stuk lichter dan gisterquote:
Hier is het net zo kut als gisteren, alleen iets minder nat.quote:Op zondag 22 december 2024 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hier is het vandaag ook een stuk lichter dan gister
Je kunt wel merken dat gister de kortste dag was
Hmm, maar mijn ijzer is wel laag. Misschien toch eens proberen *neemt hap uit bakplaatquote:Op zondag 22 december 2024 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je eet ze hopelijk wel zonder het ijzer.
quote:Op zondag 22 december 2024 12:24 schreef essnhills het volgende:
Ik heb heel diep geslapen vannacht, en werd helemaal groggy wakker met het idee "volgens mij is het nog best vroeg"
Het was al half 11
Ja want wellicht was de dader stiekem toch een dikke witte Duitser met een braadworst in zijn mond, ge wit ooit nooit nie.quote:Op zondag 22 december 2024 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan in een functionerende rechtsstaat niet permanent mensen opsluiten zonder eerst door een rechter schuldig bevonden te worden hé pik. Dat betekent voorlopig. Hij mag voorlopig in een cel wachten tot zijn rechtzaak.
Dan heb je gietijzer, dat is brozer door de koolstof. Je kan een koolstofarm dieet overwegen. Staal is wel alleen minder lekker.quote:
Flauw zeg.quote:Op zondag 22 december 2024 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan in een functionerende rechtsstaat niet permanent mensen opsluiten zonder eerst door een rechter schuldig bevonden te worden hé pik. Dat betekent voorlopig. Hij mag voorlopig in een cel wachten tot zijn rechtzaak.
Oh broodje beenham is wel een goeie.quote:Op zondag 22 december 2024 12:40 schreef LTVDK het volgende:
Pistoletje met spiegelei en beenham kippetjes
Lang slapen is niet zo'n uitzondering, maar meestal ben ik eerder wel al wakker geweestquote:
Ah, een ervaringsdeskundigequote:Op zondag 22 december 2024 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan heb je gietijzer, dat is brozer door de koolstof. Je kan een koolstofarm dieet overwegen. Staal is wel alleen minder lekker.
quote:Op zondag 22 december 2024 12:40 schreef LTVDK het volgende:
Pistoletje met spiegelei en beenham kippetjes
Hoiquote:
Toen ik al vroeg begon met het eten van stuivers wisten mijn ouders dat ze een speciaal kind hadden.quote:
Plofkipslachtafval dus.quote:Op zondag 22 december 2024 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is geen beenham, is kip in beenhamstijlhttps://www.ah.nl/product(...)mflakes-beenhamstijl
Heerlijk tochquote:
quote:Op zondag 22 december 2024 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is geen beenham, is kip in beenhamstijlhttps://www.ah.nl/product(...)mflakes-beenhamstijl
Gelukkig geen 5 gulden munten, dan waren ze een stuk duurder uit geweestquote:Op zondag 22 december 2024 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen ik al vroeg begon met het eten van stuivers wisten mijn ouders dat ze een speciaal kind hadden.
Of dat die biljetten ging grillenquote:Op zondag 22 december 2024 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig geen 5 gulden munten, dan waren ze een stuk duurder uit geweest
quote:
quote:
Ik heb net in de zon en hagelbuien gelopen, niet zelden tegelijkquote:
True true zover dacht ik niet eens, las het als 'Hmmm kunnen we hem nog wel vasthouden'quote:Op zondag 22 december 2024 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit verrast echt niemandquote:Op zondag 22 december 2024 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt veel te weinig kerstversiering.
Sterker nog, ik heb niet eens alles uit m'n schuur gehaald.
Ik ben de Grinch
quote:Op zondag 22 december 2024 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt veel te weinig kerstversiering.
Sterker nog, ik heb niet eens alles uit m'n schuur gehaald.
Ik ben de Grinch
Ik kan toch wel minimaal 3 anderen in dit topic opnoemen die betere kandidaten zouden zijn.quote:
Namenquote:Op zondag 22 december 2024 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan toch wel minimaal 3 anderen in dit topic opnoemen die betere kandidaten zouden zijn.
Eigen schuld. Had je maar niet zo moeten schreeuwen.quote:
Wil ik ookquote:
Een pannenkoek is ook gezond.quote:Op zondag 22 december 2024 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil ik ook
Maar ik heb mezelf voorgenomen om gezond te eten vandaag.
Wat echt afschuwelijk lastig wordt gemaakt door het gebrek aan aardappels.
quote:Op zondag 22 december 2024 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een pannenkoek is ook gezond.
Want je wilde alleen maar aardappels gaan eten?quote:Op zondag 22 december 2024 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil ik ook
Maar ik heb mezelf voorgenomen om gezond te eten vandaag.
Wat echt afschuwelijk lastig wordt gemaakt door het gebrek aan aardappels.
Hangt van de pannekoek afquote:Op zondag 22 december 2024 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een pannenkoek is ook gezond.
quote:
Nee, maar dat hoort er wel een beetje bij.quote:Op zondag 22 december 2024 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Want je wilde alleen maar aardappels gaan eten?
Oh maar ja ik ga nu wel broodje beenham eten.quote:Op zondag 22 december 2024 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik gebruik zelden aardappels, meestal doe ik gewoon 400 gram groenten en een beetje vleesquote:Op zondag 22 december 2024 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoort er wel een beetje bij.
De Jumbo heeft ze nog, maar ik zou bij god niet weten waar hier een Jumbo in de buurt is
Okequote:Op zondag 22 december 2024 13:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet feitelijk 600g aan aardappels kopen terwijl ik maar 200g consumeer. Dat kost 35 cent extra.
Nizno gaat me echt haten als ik dat doe.
Melk, meel, eieren. Allemaal gezond. Volkorenmeel is beter.quote:
Ik ben lui, dus ik koop voorgesneden, maar de AH heeft alles kleiner dan 500g uit het assortiment gehaald.quote:
Wat is er ongezond aan een pannenkoek dan?quote:
Ruimte op de gevel was op zeker.quote:Op zondag 22 december 2024 13:12 schreef Koen66 het volgende:
Het pannenkoekenrestaurant hier heet 'De Pannenkoe'
En gezond beleg erop doenquote:Op zondag 22 december 2024 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Melk, meel, eieren. Allemaal gezond. Volkorenmeel is beter.
En dan lekker door de roomboter en poedersuiker sleurenquote:Op zondag 22 december 2024 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Melk, meel, eieren. Allemaal gezond. Volkorenmeel is beter.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 22 december 2024 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er ongezond aan een pannenkoek dan?
Met een topping van babi pangang.quote:Op zondag 22 december 2024 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan lekker door de roomboter en poedersuiker sleuren
Moet je die pannenkoek wel beleggen met walnoten, sinaasappels, bloemkool, sla en paling.quote:Op zondag 22 december 2024 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er ongezond aan een pannenkoek dan?
Nee dan zou ik die roomboter en poedersuiker weglatenquote:Op zondag 22 december 2024 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een topping van babi pangang.
Oh, ik dacht met zoute haring, vruchtenhagel, frikandellentaart (koud) en zoete slagroom.quote:Op zondag 22 december 2024 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je die pannenkoek wel beleggen met walnoten, sinaasappels, bloemkool, sla en paling.
Doe mij maar babi pangang danquote:Op zondag 22 december 2024 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je die pannenkoek wel beleggen met walnoten, sinaasappels, bloemkool, sla en paling.
Wat een bruikbare tip weer.quote:Op zondag 22 december 2024 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan zou ik die roomboter en poedersuiker weglaten
Een winkelmedewerker die zulke dingen weetquote:Op zondag 22 december 2024 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, 2e supermarkt ook geen ongezoete cacao.
Sprak een winkelmedewerker en die zei dat ze het gewoon niet in het assortiment hebben opgenomen, omdat het niet goed verkoopt. Kan ik inkomen, want ik gebruik het ook niet dagelijks
Dan maar hopen dat ik nog voldoende heb en alvast bestellen bij de Notenshop
Of toch de 100% lindt rapsenquote:Op zondag 22 december 2024 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sprak een winkelmedewerker en die zei dat ze het gewoon niet in het assortiment hebben opgenomen, omdat het niet goed verkoopt. Kan ik inkomen, want ik gebruik het ook niet dagelijks
quote:Op zondag 22 december 2024 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht met zoute haring, vruchtenhagel, frikandellentaart (koud) en zoete slagroom.
Afgetopt met knakworstjes, knettersuiker en zuurkoolsliertjes
quote:
Ja, en niet de poedersuiker of stroop die ik er op deed.quote:
Er werken niet alleen maar 14-jarige vakkenvullers in een supermarkt hequote:Op zondag 22 december 2024 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een winkelmedewerker die zulke dingen weet
Soms weten winkelmedewerkers wat meer dan de ander, denk dat deze ook verantwoordelijk is voor de bestellingen. Hij wist ook te vertellen dat ze om de 3 maanden een inventarisatie deden en dat het mogelijk is dat er weer in februari ongezoete cacao in de winkel is te vindenquote:Op zondag 22 december 2024 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dus datgeen wat een pannenkoek een pannenkoek maakt, moet ik niet doen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en niet de poedersuiker of stroop die ik er op deed.![]()
Ja en deze zag er iets ouder uit dan 14.quote:Op zondag 22 december 2024 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er werken niet alleen maar 14-jarige vakkenvullers in een supermarkt he
Ik denk dat er niemand in de AH rondloopt die mijn vraag over de kleinverpakkingen aardappelen kan beantwoordenquote:Op zondag 22 december 2024 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms weten winkelmedewerkers wat meer dan de ander, denk dat deze ook verantwoordelijk is voor de bestellingen. Hij wist ook te vertellen dat ze om de 3 maanden een inventarisatie deden en dat het mogelijk is dat er weer in februari ongezoete cacao in de winkel is te vinden
Wat is dit voor hekserij.quote:Op zondag 22 december 2024 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2024 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, hier rent er weleens een manager rond en die weet dat vast wél.quote:Op zondag 22 december 2024 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand in de AH rondloopt die mijn vraag over de kleinverpakkingen aardappelen kan beantwoorden
Ja, suiker is ongezond.quote:Op zondag 22 december 2024 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dus datgeen wat een pannenkoek een pannenkoek maakt, moet ik niet doen.
Ja, wtf.quote:
WAT ZEG JIJ, ALLEMAAL ?quote:
Zou deze winkelmedewerker meteen vragen of buitenaardse wezens bestaan, hoeveel nieuwe kerncentrales we moeten bouwen en of hij voor Israël of de terroristen is.quote:Op zondag 22 december 2024 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms weten winkelmedewerkers wat meer dan de ander, denk dat deze ook verantwoordelijk is voor de bestellingen. Hij wist ook te vertellen dat ze om de 3 maanden een inventarisatie deden en dat het mogelijk is dat er weer in februari ongezoete cacao in de winkel is te vinden
Het zit niet meer in het landelijke assortiment, dus ze krijgen het gewoon niet geleverd, heel veel ingewikkelder dan dat is het nietquote:Op zondag 22 december 2024 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand in de AH rondloopt die mijn vraag over de kleinverpakkingen aardappelen kan beantwoorden
Nou ja, misschien komt daar nog wel een leuk gesprek uit voort, maar beetje rare context in zo'n winkelquote:Op zondag 22 december 2024 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou deze winkelmedewerker meteen vragen of buitenaardse wezens bestaan, hoeveel nieuwe kerncentrales we moeten bouwen en of hij voor Israël of de terroristen is.
quote:Op zondag 22 december 2024 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Suiker is heel erg lekker.
Nee, echt heel gek.quote:
Het is bijna Kerst, dan warmt het altijd wat opquote:Op zondag 22 december 2024 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De winterjas, winterjast goed. Net iets te goed, dus helemaal oververhit thuisgekomenWaarom is het zo warm in december ineens?
Doe eens nietquote:Op zondag 22 december 2024 13:22 schreef essnhills het volgende:
Het
[..]
Het is bijna Kerst, dan warmt het altijd wat op
Oh sorryquote:
Zelfreflectie is goed.quote:Op zondag 22 december 2024 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ik ben slechts een ongezonde pannekoek.
Ik wil wel kunnen schaatsen op natuurijs enzquote:
Misschien jezelf beleggen met vers fruit?quote:Op zondag 22 december 2024 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ik ben slechts een ongezonde pannekoek.
Ik zou op zich dat talent ook wel willen hebben.quote:Op zondag 22 december 2024 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel kunnen schaatsen op natuurijs enz
?quote:Op zondag 22 december 2024 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil dit, Gevriesdroogde Kersen Crunch
Kan je niet schaatsen?quote:Op zondag 22 december 2024 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou op zich dat talent ook wel willen hebben.
Scheelt weer een schreeuwende weegschaalquote:Op zondag 22 december 2024 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben mijn vakantie gewichtsneutraal doorgekomen
Ben je bij Karzai?quote:
Ja, dat weet ik nu omdat ik het online gecheckt heb, maar in de winkel wist ik dat nog niet.quote:Op zondag 22 december 2024 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zit niet meer in het landelijke assortiment, dus ze krijgen het gewoon niet geleverd, heel veel ingewikkelder dan dat is het niet
Genoeg stapjes gezet voor alle taartjes dusquote:Op zondag 22 december 2024 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben mijn vakantie gewichtsneutraal doorgekomen
Broccolilikeur voor de caafsquote:Op zondag 22 december 2024 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoef nu alleen nog maar wat versproducten en wellicht wat alcohol te halen
Even kijken of ik dat de 24 of zelfs de 25e in huis haal
Ja hallo, zie ik er uit als een fruitsalade?quote:Op zondag 22 december 2024 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien jezelf beleggen met vers fruit?
Vast omdat je dat niet gevraagd hebt aan een winkelmedewerker ?quote:Op zondag 22 december 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nu omdat ik het online gecheckt heb, maar in de winkel wist ik dat nog niet.
Hij mompelde licht content net.quote:Op zondag 22 december 2024 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scheelt weer een schreeuwende weegschaal
quote:Op zondag 22 december 2024 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.denotenshop.nl/gevriesdroogde-kersen-crunch.html
Zondequote:
Jup. En geprobeerd om niet te zwaar te etenquote:Op zondag 22 december 2024 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Genoeg stapjes gezet voor alle taartjes dus
Side eye.quote:Op zondag 22 december 2024 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij mompelde licht content net.
Zo van: "Hmpfff, nou oke dan maar."quote:
We leven allemaal intens met je mee in deze zware periodequote:Op zondag 22 december 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nu omdat ik het online gecheckt heb, maar in de winkel wist ik dat nog niet.
quote:Op zondag 22 december 2024 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scheelt weer een schreeuwende weegschaal
bbqquote:Op zondag 22 december 2024 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We leven allemaal intens met je mee in deze zware periode [ afbeelding ]
Deze aardappeltjes zijn er nog wel in 1-persoonsverpakking https://www.ah.nl/product(...)h-bbq-mini-krieltjes
"Laatste waarschuwering, ik hout oe in de gaten"quote:Op zondag 22 december 2024 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo van: "Hmpfff, nou oke dan maar."
quote:
"Vetpoemel."quote:Op zondag 22 december 2024 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Laatste waarschuwering, ik hout oe in de gaten"
Ja, de rest gemompel en dan keihard VETPOEMEL !!quote:
Paar jaar terug was het op oudejaarsavond iets van 15 graden herinner ik mequote:Op zondag 22 december 2024 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De winterjas, winterjast goed. Net iets te goed, dus helemaal oververhit thuisgekomenWaarom is het zo warm in december ineens?
Doe even normie.quote:Op zondag 22 december 2024 13:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paar jaar terug was het op oudejaarsavond iets van 15 graden herinner ik me
Ja of de weegschaal begint blij te fluiten terwijl die naar boven kijkt.quote:Op zondag 22 december 2024 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de rest gemompel en dan keihard VETPOEMEL !!
Zou een nieuwe weegschaal aanschaffen dan.
Ongewenste intimiteiten ditquote:Op zondag 22 december 2024 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of de weegschaal begint blij te fluiten terwijl die naar boven kijkt.
Kans is groot dat ik toen allang en breed in slaap was gevallenquote:Op zondag 22 december 2024 13:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah 2022 dus
https://www.weeronline.nl(...)records-oud-en-nieuw
Sissende weegschaalquote:Op zondag 22 december 2024 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of de weegschaal begint blij te fluiten terwijl die naar boven kijkt.
was wel fijn met vuurwerk afstekenquote:Op zondag 22 december 2024 13:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paar jaar terug was het op oudejaarsavond iets van 15 graden herinner ik me
Nee, dan zie je eruit als een pannekoek met vers fruitquote:Op zondag 22 december 2024 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja hallo, zie ik er uit als een fruitsalade?
Hier wisselend tussen blauwe lucht en stormachtigquote:Op zondag 22 december 2024 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo ff de stad in. Maar het blijft maar .... Regenen
Hier was het net heel even droogquote:Op zondag 22 december 2024 13:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier wisselend tussen blauwe lucht en stormachtig
Kun je daar noten bestellen jaquote:Op zondag 22 december 2024 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit ik nog steeds tegen die gevriesdroogde kersen shit van US aan te kijken![]()
Ik had echt de geniale ingeving ooit: "oh ja, bij de notenshop kan je ook nootjes bestellen."
Ik wens mn collega's deze week echt succes met mij![]()
Waaide toen volgens mij wel stevigquote:Op zondag 22 december 2024 13:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah 2022 dus
https://www.weeronline.nl(...)records-oud-en-nieuw
quote:Op zondag 22 december 2024 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was een beetje dit:
[ afbeelding ]
En toen dacht ik: dit moet ik met jullie delen, want dit wisten jullie vast nog niet.
GMTAquote:
Oh bedankt, heb nog een pot macadamia's staan van de vorige bestellingquote:Op zondag 22 december 2024 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was een beetje dit:
[ afbeelding ]
En toen dacht ik: dit moet ik met jullie delen, want dit wisten jullie vast nog niet.
Ik zit mobiel dus kan niet zien hoeveel seconden er tussen zit.quote:
Ik ontken alles.quote:Op zondag 22 december 2024 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deze SC is beperktKunnen bijna elkaars posts afmaken.
2x dood = levendquote:Op zondag 22 december 2024 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok deed net de poort open. Ik schrok me twee keer dood door een duif.![]()
Niet klikken. Oh nee, dat werkt niet. KLIKKEN en heel snelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 22 december 2024 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet klikken. Oh nee, dat werkt niet. KLIKKEN en heel snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Qua ijsjes liever Mars ijsquote:Op zondag 22 december 2024 13:43 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd matig, kitkat
doe mij maar twix
Gelukkig dan maar dat het twee duiven waren en niet slechts 1.quote:
Ja, graag gedaan.quote:Op zondag 22 december 2024 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh bedankt, heb nog een pot macadamia's staan van de vorige bestelling
ik vind hem wel geslaagdquote:Op zondag 22 december 2024 13:43 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd matig, kitkat
doe mij maar twix
Wat voor smaak en vorm was het?quote:
quote:
Net hagelde het hierquote:Op zondag 22 december 2024 13:45 schreef kwiwi het volgende:
Inmiddels zijn we hier overgegaan van regenstorm naar natte sneeuwstorm.
quote:Op zondag 22 december 2024 13:45 schreef kwiwi het volgende:
Mee eens.quote:
Tsja kan m'n moeder in deze tijd niet helemaal negerenquote:
Hier krijgt de lucht plots een oranje/groenig post-apocalyptisch kleurtjequote:Op zondag 22 december 2024 13:45 schreef kwiwi het volgende:
Dat is niet sociaal geaccepteerd nee.quote:Op zondag 22 december 2024 13:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja kan m'n moeder in deze tijd niet helemaal negeren
De wattes?quote:Op zondag 22 december 2024 13:45 schreef Ama het volgende:
Nieuwe drama op TikTok. Angel tree kadootjes die niet goed genoeg zijn.
Zeg.. hou eens op.quote:Op zondag 22 december 2024 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier krijgt de lucht plots een oranje/groenig post-apocalyptisch kleurtje
Dat is Fok ook.quote:Op zondag 22 december 2024 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vermaack veur den zwakbegaafden.
Het feit al dat we hier de godganse dag rondhangen ;+quote:
quote:Op zondag 22 december 2024 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voel me totaal niet aangesproken
Eigenlijk een luxepositie, dat betekent dat we vrije tijd hebben en dat we niet 4 baantjes moeten hebben om maar te kunnen overlevenquote:Op zondag 22 december 2024 13:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het feit al dat we hier de godganse dag rondhangen ;+
Ja in Amerika heb je dan in bepaalde supermarkten kerstbomen staan met tags erin voor kinderen die anders niks krijgen met kerst en dan kan je daar allemaal cadeautjes voor kopen en dan kan die ouder van dat kind dat later ophalen en geven met kerst.quote:
Nou....quote:Op zondag 22 december 2024 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier worden geen hersencellen afgeschoten.
Namen en rugnummers willen we.quote:Op zondag 22 december 2024 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou....
![]()
Soms komt hier echt wel verbale diarree voorbij hoor.
komt verbetering inquote:Op zondag 22 december 2024 13:45 schreef kwiwi het volgende:
Hoeist Amerika?quote:Oeps…
De Amerikaanse marine haalde zondag per ongeluk een eigen gevechtsvliegtuig neer boven de Rode Zee. Een van de piloten raakte lichtgewond.
Nadat het vliegtuig - een F/A-18F Super Hornet - opsteeg van het vliegdekschip Harry S. Truman, nam een van de escorterende schepen het toestel bij vergissing onder vuur.
De twee piloten brachten zichzelf met een schietstoel in veiligheid en werden gered. Een van hen raakte daarbij lichtgewond.
Nee, het is geen 1939 meerquote:Op zondag 22 december 2024 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Namen en rugnummers willen we.
Klopt, maar verder is FOK! niet schadelijkquote:Op zondag 22 december 2024 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou....
![]()
Soms komt hier echt wel verbale diarree voorbij hoor.
mooi concept, triest dat er dan geklaagd wordt.. dan worden de verkeerde families/kinderen gesponsordquote:Op zondag 22 december 2024 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja in Amerika heb je dan in bepaalde supermarkten kerstbomen staan met tags erin voor kinderen die anders niks krijgen met kerst en dan kan je daar allemaal cadeautjes voor kopen en dan kan die ouder van dat kind dat later ophalen en geven met kerst.
Dat zeg jij nou wel, maar er zitten echt rare mensen op FOK!quote:Op zondag 22 december 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, maar verder is FOK! niet schadelijk
Denk dat gen alfa nooit en te nimmer de complete 3 uur en 12 minuten van Avatar 2 zou overleven.
mwha, schadelijk voor alle real life sociale interactie toch?quote:Op zondag 22 december 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, maar verder is FOK! niet schadelijk
Denk dat gen alfa nooit en te nimmer de complete 3 uur en 12 minuten van Avatar 2 zou overleven.
Denk dat ze het over mijn ijsje heeftquote:Op zondag 22 december 2024 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Namen en rugnummers willen we.
Ja die ouders vullen zelf dat lijstje in en sommige zetten ook gewoon echt dure dingen erop.quote:Op zondag 22 december 2024 13:50 schreef mschol het volgende:
[..]
mooi concept, triest dat er dan geklaagd wordt.. dan worden de verkeerde families/kinderen gesponsord
Geloof me, al het slechte waar jij nu aan denkt wat FOK! betreft heb je ook op Tiktok, maar daar nog een stuk erger.quote:Op zondag 22 december 2024 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zeg jij nou wel, maar er zitten echt rare mensen op FOK!
Heinrich, Joseph, Dolfje en Hermann dus.quote:Op zondag 22 december 2024 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het is geen 1939 meer
Ik denk dat je intelligent genoeg bent om dat zelf te kunnen bedenken
Nee?quote:Op zondag 22 december 2024 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze het over mijn ijsje heeft
Oke NK, je hebt gelijk.quote:Op zondag 22 december 2024 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof me, al het slechte waar jij nu aan denkt wat FOK! betreft heb je ook op Tiktok, maar daar nog een stuk erger.
Nee, we zitten hier omdat onze real life sociale interactie al beschadigd is.quote:Op zondag 22 december 2024 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, schadelijk voor alle real life sociale interactie toch?
Ik dacht dat je de supermarkt bedoeldequote:Op zondag 22 december 2024 13:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja kan m'n moeder in deze tijd niet helemaal negeren
quote:Op zondag 22 december 2024 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heinrich, Joseph, Dolfje en Hermann dus.
quote:Op zondag 22 december 2024 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, we zitten hier omdat onze real life sociale interactie al beschadigd is.
Mijn balboekje zit tot maart volquote:Op zondag 22 december 2024 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voel me totaal niet aangesproken
quote:
quote:Op zondag 22 december 2024 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wil gewoon je Tiktokverslaving goedpraten.
Ik heb geen TikTok.quote:
quote:Op zondag 22 december 2024 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de supermarkt bedoelde
Bijna hetzelfde.quote:Op zondag 22 december 2024 13:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dementiekliniek waar m'n moeder zit
quote:Op zondag 22 december 2024 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wat iemand met TikTok zou zeggen.
Linkjes kan je prima via web afspelen dus waarom installeren überhauptquote:Op zondag 22 december 2024 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
heb het wel gehad, maar vond er verder geen reet aan, dus er weer afgegooid.
Hmm, misschien dat die daar wel lekker is, heb er hier ooit eens zo eentje op, die was echt niet te hachelenquote:
Kom je maar op 1 manier achter.quote:Op zondag 22 december 2024 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, misschien dat die daar wel lekker is, heb er hier ooit eens zo eentje op, die was echt niet te hachelen
Sukkels die nu pas kerstinkopen gaan doenquote:Op zondag 22 december 2024 14:05 schreef Koen66 het volgende:
Iets zegt me dat mijn schoonouders te laat komen (die gaan ook mee) die wonen bij The Mall of the Netherlands en het verkeer daar staat aardig vast
quote:Op zondag 22 december 2024 14:05 schreef Koen66 het volgende:
Iets zegt me dat mijn schoonouders te laat komen (die gaan ook mee) die wonen bij The Mall of the Netherlands en het verkeer daar staat aardig vast
Ok dacht mss smelten die niet zo goed omdat er veel suiker in zit.quote:Op zondag 22 december 2024 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de meest basic doen. Geen fancy van Lindt of Milka oid, maar zo'n standaard huismerk reep.
Mja, gewoon niet idd.. krijg weleens linkjes doorgestuurd, maar die kan ik dan weer niet afspelenquote:Op zondag 22 december 2024 14:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Linkjes kan je prima via web afspelen dus waarom installeren überhaupt
Ik ga niet naar Thailand vliegen om een ijsje te proevenquote:Op zondag 22 december 2024 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom je maar op 1 manier achter.
quote:Op zondag 22 december 2024 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sukkels die nu pas kerstinkopen gaan doen
Sukkels die daar überhaupt naartoe gaan
Verrassend antwoord weer, ook totaal niet verwacht.quote:Op zondag 22 december 2024 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Thailand vliegen om een ijsje te proeven
quote:Op zondag 22 december 2024 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Thailand vliegen om een ijsje te proeven
quote:14 mrt 2024 — Ze hebben het recept veranderd, het is nu waardeloos. Het voelt alsof er zandkorrels in het ijs zitten. De vorige formule was perfect. Er ...
Kost gewoon even wat tijd, witte chocolade moet je au bain-mairie op vrij lage temperatuur smelten en constant blijven roeren, eventueel een klont roomboter erdoor als het te korrelig blijftquote:Op zondag 22 december 2024 14:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok dacht mss smelten die niet zo goed omdat er veel suiker in zit.
Suiker smelt ook prima hoorquote:Op zondag 22 december 2024 14:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok dacht mss smelten die niet zo goed omdat er veel suiker in zit.
Zo danquote:Op zondag 22 december 2024 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
Albaantje gaat Tiktok voor een jaar verbieden las ik vandaag.
Ja die zandkorrels was met die kitkat ijsjes hier wel ja, van dat gortdroge niet romige ijsquote:
Hoe is het verkeer in Zoetermeer want ik zat eraan te denken om morgen even naar dat centrum te gaanquote:Op zondag 22 december 2024 14:05 schreef Koen66 het volgende:
Ow da's meestal prima te doenquote:Op zondag 22 december 2024 14:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe is het verkeer in Zoetermeer want ik zat eraan te denken om morgen even naar dat centrum te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |