Stel je voor dat die tegen elkaar hadden gespeeld.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Barney speelt nog slechter dan Noppert.
Noppert speelde heel aardig, alleen die dubbels.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Barney speelt nog slechter dan Noppert.
Opkomstnummer is nu van iemand anders.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja weetje Arjan, het begon al bij de opkomst, zelfs bij de pdc lijken ze me niet meer te kennen. ….
Vul maar aan jongons.
Op naar BNW!quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Raymonds pijlen komen niet eens in de buurt van trippel 20
filipijntje had hartfalenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Wat was er trouwens met die pot gisteren, walkover stond er in mijn flashscore-app.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:44 schreef Rnie het volgende:
Raya gaat gewoon winnen. Mark my words.
GTA 6 trailer #2 dan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:44 schreef Rnie het volgende:
Raya gaat gewoon winnen. Mark my words.
Gast had pijn op de borst bij het ingooien en werd afgevoerd met ambuquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Wat was er trouwens met die pot gisteren, walkover stond er in mijn flashscore-app.
Pijn op de borst, ziekenhuis, teuggetrokken, gaat nu weer beter volgens zijn landgenootquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |