Afgevoerd met hartfalenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die komt niet meer terug na de break.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:35 schreef Bezsen het volgende:
Ik ga even bidden voor barney
@:kingroland
Knifecrime is vooral een negerdingetjequote:Op zaterdag 21 december 2024 21:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde moslimbuurt in Londen, death by knife
Van die machetes.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Knifecrime is vooral een negerdingetje
Ja maar ik ben geen racist, enkel islamofoobquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Knifecrime is vooral een negerdingetje
Wat een moeilijk leven moet jij hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:37 schreef Nober het volgende:
De Zwaan, Veenstra, Noppert en dadelijk ook nog Barney. Schiet mij dan maar dood.
Vinsaint vd voort genotquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mason op zoek naar een adoptie-opa.
Nee jij moet 180ers tellenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:37 schreef Nober het volgende:
De Zwaan, Veenstra, Noppert en dadelijk ook nog Barney. Schiet mij dan maar dood.
Hier schrik ik van.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:37 schreef Nober het volgende:
Meestal willen mensen alleen maar dood als het tegenzit.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:37 schreef Nober het volgende:
Maar raakt wel alle dubbels uiteindelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Altijd tegen Barney.
Tegenstander gooit opeens 80
Tot morgenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:37 schreef Nober het volgende:
De Zwaan, Veenstra, Merkx, Noppert en dadelijk ook nog Barney. Schiet mij dan maar dood.
Was laatst ergens die had gewoon een pvc-buis uit de muur steken die richting de sloot naast het tuinhuis liep. Ideaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |