Helemaal mee eens. Dus ook de achterlijke cultuur van haatimam Schreeuwwitje.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:08 schreef achtja het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon netjes in een nette cel, met elke dag eten.
Wij zijn geen barbaren.. dat zijn die achtelijke culturen die we geen kans meer moeten geven.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:05 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Jouw cultuur is de haatcultuur van Bente Becker, lijpe Dilan (ook zo'n ex-asielzoeker die asielzoekers buiten de deur wil houden) en gekke Geert. En uit die haatcultuur komen dit soort aanslagen voort, want er hoeft maar 1 gek te zijn.
Je snapt dat een Iranier zegt dat je een Arabier nooit kunt vertrouwen omdat hij altijd Takkiyya kan plegen een statement van de orde: "'Alle Kretenzers liegen' aldus Epimenides de Kretenzer" is?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het gaat niet om shia of sunni. Het gaat om het instrument taqiyya dat in het gereedschapskoffertje zit van islamisten. Ik heb het niet over moslims, ik heb het over islamisten. Extreme fundamentalisten. Ik hoop dat het begrip bekend is bij inlichtendiensten.
Nee jij blijft maar ontkennen dat de huidige Nederlandse cultuur net zo goed een extreemrechtse haatcultuur is en een inspiratiebron voor dit soort gekken......quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:04 schreef achtja het volgende:
[..]
Moslim cultuur, islamcultuur..
Jij blijft maar ontkennen... moeten we ook maar eens strafbaar stellen.
Stop met mensen verdedigen die mensen vermoorden. Snapje?
"Rare jongens, die Kretenzers."quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je snapt dat een Iranier zegt dat je een Arabier nooit kunt vertrouwen omdat hij altijd Takkiyya kan plegen een statement is van de orde: "'Alle Kretenzers liegen' aldus Epimenides de Kretenzer" is?
Nee snap ik niet, wie en wat is aars van lijpe Dilan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:27 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee jij blijft maar ontkennen dat de huidige Nederlandse cultuur net zo goed een extreemrechtse haatcultuur is en een inspiratiebron voor dit soort gekken......
Snap je? Maar lik vooral de aars van lijpe Dilan
Ons is goed en hunnie zijn slecht.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
Da's ook wel kut he, ben je fanatiek anti-islam, pleeg je een aanslag, denken je ideologisch verwanten dat je stiekem een islamist bent. Doet wat denken aan die Trumpfans die het Capitool bestormden onder invloed van de verkiezingsleugens van de grote roerganger en plots weg werden gezet als stiekeme antifa aanhangers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Misschien moet de zaak-Breivik ook worden heropend.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
Da's ook wel kut he, ben je fanatiek anti-islam, pleeg je een aanslag, denken je ideologisch verwanten dat je stiekem een islamist bent. Doet wat denken aan die Trumpfans die het Capitool bestormden onder invloed van de verkiezingsleugens van de grote roerganger en plots weg werden gezet als stiekeme antifa aanhangers.
Nogmaals het gaat me om de term, niet wie het zegt en met welke reden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je snapt dat een Iranier zegt dat je een Arabier nooit kunt vertrouwen omdat hij altijd Takkiyya kan plegen een statement van de orde: "'Alle Kretenzers liegen' aldus Epimenides de Kretenzer" is?
Dat waar jij aan likt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:34 schreef achtja het volgende:
[..]
Nee snap ik niet, wie en wat is aars van lijpe Dilan?
Het was een mooie avond voor deuglinks.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:45 schreef matthijst het volgende:
Wel grappig al die Timmerfransjes hier die helemaal lopen te glimmen omdat het geen moslim blijkt![]()
5 doden? Boeien. Het was geen moslim
Nee, ik glim om jullie warrigheid.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:45 schreef matthijst het volgende:
Wel grappig al die Timmerfransjes hier die helemaal lopen te glimmen omdat het geen moslim blijkt![]()
Volgens mij wordt er door jan & alleman flink ruzie gemaakt over het hok waar de dader in thuis zou (moeten) horen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:45 schreef matthijst het volgende:
en dat voor amper 5 doden!quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:50 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Nee, ik glim om jullie warrigheid.
Ik had nog gereageerd op een zo'n klapjosti, wiens post verwijderd is, maar mijn reactie is blijven staan.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:51 schreef Toby56 het volgende:
De afschuwelijke daad van de van het padje geraakte al dan niet wel/geen muzelman in Magdeburg is helaas een gevolg van dergelijk generaliserend procesdenken.
Het is vooral weer een bevestiging dat de massa immigratie de grootste fout van de laatste 60 jaar is geweest.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
Zijn huidskleur is niet zo relevant, wellicht was deze wilders-aanhanger toch wel blankachtig?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:57 schreef RamboDirk het volgende:
Het is nou niet bepaalt zo dat roomblanke Wilders aanhangers vele aanslagen plegen uit naam van rechts extremisme.
Waarom haal je huidskleur erbij?quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zijn huidskleur is niet zo relevant, wellicht was deze wilders-aanhanger toch wel blankachtig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |