Druivencross Vas inderdaadquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:12 schreef DiegoFuser het volgende:
Wat was de laatste niet Nederlandse zege in de wereldbeker? Vas een jaar of 4 geleden?
Fouquenet, die maakte daar een paar rondjes geleden een lelijke faceplant.quote:
Misschien dat de technisch formidabele Van Vleuten nog wat tips heeft.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:22 schreef DiegoFuser het volgende:
De technisch superieure Puck kan er technisch helemaal niets meer van.
Ze verliest amper tijd dus zou moeten lukken. Nu is de vraag eendagsvlieg en terug naar de tweede rij of heeft ze een grote stap gezet in haar duurvermogen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, die Schreiber gaat dit gewoon halen he.
Ook nog wel jong, maar opmerkelijk dat ze opeens zo'n stap zet in haar duurvermogen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Merkwaardig dat Schreiber nooit eerder heeft bedacht dat je na de eerste ronde ook gewoon hard kunt blijven fietsen.
De invloed van Pogacar op de training en tactiek van anderen is nu al zichtbaar: gewoon harder trappen!quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Merkwaardig dat Schreiber nooit eerder heeft bedacht dat je na de eerste ronde ook gewoon hard kunt blijven fietsen.
Valt nog mee dat ze niet inde modder is gezaktquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:37 schreef DiegoFuser het volgende:
Vas komt geheel in de traditie van SDworx met een chagrijnig gezicht over de finish bij een zege van een ploeggenoot.
Haar verval in de derde ronde was 25 seconden. Toen dacht ik dat zij het niet zou redden, maar in de twee ronden daarop ging ze weer sneller.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:31 schreef Szura het volgende:
Knap hoor, dacht niet dat ze dit zou volhouden. Zal wel de laatste keer zijn dat ze haar laten wegrijden.
Niet goed genoeg voor het veld ondanks de Europese titel. Laat Nys zich maar concentreren op de weg.quote:
https://www.yr.no/en/fore(...)es-Capitale/Brusselsquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Twee fraaie crossen gezien. Veel regen de komende weken graag.
Vandaag 15.10quote:Op zondag 22 december 2024 10:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Beginnen al die wedstrijden standaard om 1500?
quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:23 schreef Hamlapjes het volgende:
https://twitter.com/Niomachiavelli/status/1741114262007816683
Net door Thieu gereX't
quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat moet Mathieu dan ook gewoon zeggen na de streep.
quote:Op zondag 31 december 2023 09:28 schreef Fretwork het volgende:
Is er overigens al iets meer bewijs voor, dan die ene tweet die overal overgenomen wordt, dat hij met urine bekogeld is?
De FOKkers waren vorig jaar scherp.quote:Op zondag 31 december 2023 09:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Urine is sowieso niet te bewijzen, maar vraag me ook af of er überhaupt wat gegooid is als Mathieu expliciet zegt "Ze roepen vanalles maar ik ga dat niet herhalen". En op geen enkel beeld iets gevangen.
POLLquote:
Sep van Aert.quote:
Hij is ook al van zijn voetstuk gevallen?quote:Op zondag 22 december 2024 13:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste valpartij van Wout dit jaar
Ik had het woordje ill gemistquote:Op zondag 22 december 2024 13:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is ook al van zijn voetstuk gevallen?
Dan is dit gespeeldquote:Op zondag 22 december 2024 13:41 schreef H.Vviv het volgende:
Brand eindelijk eens met een goede start
Als Puck een passage gevaarlijk vindt, weet je genoegquote:Op zondag 22 december 2024 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Arme Worst. Eindelijk weer eens een beetje vorm, krijg je zoiets.
Wat gebeurde er? Had het even gemistquote:Op zondag 22 december 2024 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Arme Worst. Eindelijk weer eens een beetje vorm, krijg je zoiets.
Niet in beeld geweestquote:Op zondag 22 december 2024 13:55 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Had het even gemist
Ik wacht nog op de recon van Zonhovenquote:Op zondag 22 december 2024 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Puck moet eens wat minder gaan vloggen.
Normaal doet ze dat met Femkequote:
En de rest heeft na vanmiddag een verkoudheidquote:Op zondag 22 december 2024 14:13 schreef franklop het volgende:
Mathieu wordt vanmiddag ziek en rijdt alleen nog maar het WK
Valt alles meequote:
Maar wel zeer vermakelijk. Gelukkig, want hierna krijgen we een snoozefest bij de mannen.quote:
Toch top 10quote:Op zondag 22 december 2024 14:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Uitwijken voor de mokertrage Cant gaat fout
Ik vraag me toch af hoe verschillend de techniek in de cross en de MTB is.quote:
De cross zal ook steeds minder interessant worden voor Pieterse. Focus komt steeds meer op de weg en het mountainbike te liggenquote:
Gebracht door zijn zaterdagscharrelquote:Op zondag 22 december 2024 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe zou Ruben in Zonhoven gekomen zijn?
Taxi Beyenquote:Op zondag 22 december 2024 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe zou Ruben in Zonhoven gekomen zijn?
Snelquote:Op zondag 22 december 2024 15:10 schreef H.Vviv het volgende:
Kijken hoe snel Van der Poel zich vooraan meld.
Dat is snelquote:Op zondag 22 december 2024 15:10 schreef H.Vviv het volgende:
Kijken hoe snel Van der Poel zich vooraan meldt.
Vooral als ze netjes met een dozijn renners opzij gaan om hem massaal door te laten. OK, anders duurt het maar 300 meter langer voor hij vooraan zit, maar dit "respect" is vrij beschamend.quote:Op zondag 22 december 2024 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit wordt met jaar genanter. Uit dat licht.
Met een beetje geluk heeft Mathieu al zn interviews al afgelegd tegen de tijd dat Michael over de finish komt.quote:Op zondag 22 december 2024 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het moet niet alleen over Van der Poel gaan, vindt scherpe Michael Vanthourenhout
Ik zou de startgelden ook flink verminderen. Wat presteer jij dan? Publiek heeft het hierna alweer gezien lijkt me. Er gaat geen tweestrijd komen.quote:Op zondag 22 december 2024 15:15 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb wel te doen met al die managers die weer contractonderhandelingen moeten doen voor de heren Iserbyt, Aerts, Sweeck e.d.
De Witte heeft zijn start volledig gemistquote:Op zondag 22 december 2024 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het moet niet alleen over Van der Poel gaan, vindt scherpe Michael Vanthourenhout
Strijd om p2 des te leukerquote:Op zondag 22 december 2024 15:21 schreef wimderon het volgende:
Nog 10 uninteresting appointmens te gaan hierna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |