Raya gaat winnen voor kleinzoon Meesun!!!quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou Raya een interview geven als hij verliest?
Brendan gooit de afgelopen maanden vaker in de 80 dan in de 90 gemiddeld.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dolan schakelde vorig jaar ook Price en Anderson uit. We leven in een dartsjaar waar iedereen van elkaar kan winnen, dus zo stellig zou ik het ook niet beweren.
Dat is ook wel precies mijn punt, het is ook weer niet volstrekt kansloos. Al zou ik dat een van de grotere verrassingen van het toernooi vinden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dolan schakelde vorig jaar ook Price en Anderson uit. We leven in een dartsjaar waar iedereen van elkaar kan winnen, dus zo stellig zou ik het ook niet beweren.
Mason groeit op zonder opa. Stukje GGZ incoming.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Raya gaat winnen voor kleinzoon Meesun!!!
En oma plast het hele huis onder.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mason groeit op zonder opa. Stukje GGZ incoming.
Lekker vochtig klimaat. WIND REGENquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:36 schreef Zipportal het volgende:
Dat gezeur over het weer in Nederland. DONDER OP.
Voor het dagjesvolk zou dat zeker een verrassing zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook wel precies mijn punt, het is ook weer niet volstrekt kansloos. Al zou ik dat een van de grotere verrassingen van het toernooi vinden.
Kunnen we niet als DRT allemaal een euro inleggen en dan een darter sponsoren?quote:
Jan Dekker verloor dinsdagavond in de Eredivisie de DECIDER van Jarno Bottiegod.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kunnen we niet als DRT allemaal een euro inleggen en dan een darter sponsoren?
Jan Dekker bijvoorbeeld.
Bring back The Coat-GOATquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jan Dekker bijvoorbeeld.
Liever een darter die wel kans maakt op WKquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jan Dekker bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |