Ik ben voor het vlaggetje gegaan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zowaar niet in Sedlacek getrapt in de Pickem
@Zipportal heeft het gifje.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:28 schreef AllesKaputt het volgende:
Weet je wie ook gek was op honden?
Eva Braunquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:28 schreef AllesKaputt het volgende:
Ja ik eerst ook.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben voor het vlaggetje gegaan.
Ik ook, met de nodige bibbersquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben voor het vlaggetje gegaan.
Ries heb ik wel vertrouwen in, Ree wat minder.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ook, met de nodige bibbers
Bunting.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:28 schreef AllesKaputt het volgende:
Zou Raya een interview geven als hij verliest?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ries heb ik wel vertrouwen in, Ree wat minder.
Vol zelfwalging. Ik hou van Raymond.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou Raya een interview geven als hij verliest?
Een R2-speler kiezen kan je wel in de problemen brengen, al zie ik Dolan niet winnen van MvG na de kerstdis.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon veilig voor wimderon's favoriet Dolan gegaan
Dolan schakelde vorig jaar ook Price en Anderson uit. We leven in een dartsjaar waar iedereen van elkaar kan winnen, dus zo stellig zou ik het ook niet beweren.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een R2-speler kiezen kan je wel in de problemen brengen, al zie ik Dolan niet winnen van MvG na de kerstdis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |