SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ga je shoppen daar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, even als vrijwilliger aan het werk. Mijn vrouw werkt samen met de directeur die niet alles weet hoe het reilt en zeilt en zij kan met de zwangerschap niet alles en het is haar laatste dag voor haar verlofTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dus je vrouw werkt nog en jij bent al gestopt?quote:Op zaterdag 21 december 2024 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, even als vrijwilliger aan het werk. Mijn vrouw werkt samen met de directeur die niet alles weet hoe het reilt en zeilt en zij kan met de zwangerschap niet alles en het is haar laatste dag voor haar verlofWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel goede acties zag ik.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Raar eigenlijk dat een directeur niet weet hoe alles reilt en zeilt hequote:Op zaterdag 21 december 2024 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, even als vrijwilliger aan het werk. Mijn vrouw werkt samen met de directeur die niet alles weet hoe het reilt en zeilt en zij kan met de zwangerschap niet alles en het is haar laatste dag voor haar verlof
Klopt, was laatst een man die had een kerstboom gejat ergens bij een bouwmarkt voor zijn gezin en had 'm na een oproep met excuses terug gebracht. Ook weer versierd met lampjes, slingers en ballen die er van origine niet in zaten.. Heeft ie alsnog een kerstboom gekregen.. Ik grapte al: was het maar een klant van onsTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat krijg je als je je nooit laat zien.. Winterswijk is het 5e wiel aan de wagenquote:Op zaterdag 21 december 2024 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat een directeur niet weet hoe alles reilt en zeilt heTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hoe gek, een dief belonenquote:Op zaterdag 21 december 2024 06:04 schreef _UserName_ het volgende:
Klopt, was laatst een man die had een kerstboom gejat ergens bij een bouwmarkt voor zijn gezin en had 'm na een oproep met excuses terug gebracht. Ook weer versierd met lampjes, slingers en ballen die er van origine niet in zaten.. Heeft ie alsnog een kerstboom gekregen.. Ik grapte al: was het maar een klant van onsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar er werken toch meer met jou, die kunnen zo man toch ook inwerken zeg maarquote:Op zaterdag 21 december 2024 06:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je nooit laat zien.. Winterswijk is het 5e wiel aan de wagen
Maar jouw vrouw werkt ook nog steeds dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het stelen wordt niet beloond, de manier waarop het wordt teruggegeven welquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hij is er zo goed als nooit, en mijn vrouw en ik zijn de enige andere vanmiddagquote:Op zaterdag 21 december 2024 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar er werken toch meer met jou, die kunnen zo man toch ook inwerken zeg maar
Maar jouw vrouw werkt ook nog steeds dan?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat gaat er bij mij niet in. WIe weet heeft hij die ballen en lampies ook wel gejat.quote:Op zaterdag 21 december 2024 06:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het stelen wordt niet beloond, de manier waarop het wordt teruggegeven wel
Blijf het vreemd vindenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En er kan een verhaal achter zitten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 06:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het stelen wordt niet beloond, de manier waarop het wordt teruggegeven wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O had verwacht dat je vrouw in de ziektewet zou zitten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 06:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hij is er zo goed als nooit, en mijn vrouw en ik zijn de enige andere vanmiddagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen kree.quote:![]()
Kort nachtje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vader van arm gezin die zijn gezin ondanks de armoede een mooie kerst wil geven. De versiering komt gok ik gewoon uit dezelfde winkel. Gaat mij om de uiteindelijke kerstgedachte: de vermogende die zelfs na een verkeerde daad tegen hem de armere helpt. En dat vind ik mooiquote:Op zaterdag 21 december 2024 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat er bij mij niet in. WIe weet heeft hij die ballen en lampies ook wel gejat.
Blijf het vreemd vinden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zwanger zijn is niet ziekquote:Op zaterdag 21 december 2024 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O had verwacht dat je vrouw in de ziektewet zou zitten.Daar zijn andere uitkeringen voor, als ze geen WIA zou hebben
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 21 december 2024 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vader van arm gezin die zijn gezin ondanks de armoede een mooie kerst wil geven. De versiering komt gok ik gewoon uit dezelfde winkel. Gaat mij om de uiteindelijke kerstgedachte: de vermogende die zelfs na een verkeerde daad tegen hem de armere helpt. En dat vind ik mooi
beetje wel ja hoewel nog wel geslapen, maarja tis denk denk de leeftijd. wen beetje aan het ritme van opstaan enzo en was nu dus ook gewoon zelfde tijd wakker. geen zin meer om om te draaien enzo, doe ik morgen welquote:Op zaterdag 21 december 2024 06:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen kree.![]()
Kort nachtje.
Do what you love, love what you do!![]()
Hey Kreequote:
Nee zwanger is niet ziek zijn, maar jij was gestopt om bij je vrouw te zijn omdat ze zoveel aanvallen had.quote:Op zaterdag 21 december 2024 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zwanger zijn is niet ziekDaar zijn andere uitkeringen voor, als ze geen WIA zou hebben
Dus nam ik aan dat zij ook niet meer zou werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 21 december 2024 06:12 schreef kree het volgende:
het is wel koffie tijd trouwens.
wie start de leader ff in![]()
aub doen we er samen een
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 december 2024 06:12 schreef kree het volgende:
het is wel koffie tijd trouwens.
wie start de leader ff in“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze stond al wel ongeroosterd en werkte niet meer als voorheen, ik ben meer gestopt om de drukte die bij mijn functie kwam kijken plus de zwangerschap idd, is een optelsom geweestquote:Op zaterdag 21 december 2024 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zwanger is niet ziek zijn, maar jij was gestopt om bij je vrouw te zijn omdat ze zoveel aanvallen had.
Dus nam ik aan dat zij ook niet meer zou werken.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Proost, voor een koekkie is het nog te vroegquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze stond al wel ongeroosterd en werkte niet meer als voorheen, ik ben meer gestopt om de drukte die bij mijn functie kwam kijken plus de zwangerschap idd, is een optelsom geweest![]()
Hopelijk is het niet te druk voor haar vandaag en blijft ze aanval vrij.
Kan ze dat eigenlijk door drukte krijgen? Hebben ze enig idee waardoor die aanvallen komen. Misschien een domme vraag maar ik weet het echt nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
blijft toch soort van "feel-good" ding ofzo, haha die heb je tegenwoordig ook niet meer.quote:Do what you love, love what you do!![]()
eitje koken straks doe ik, maar eerst koffie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Proost, voor een koekkie is het nog te vroegDo what you love, love what you do!![]()
Haar lichaam reageert minder goed op de medicatie die ze nu slikt, maar is wel beter voor de kleine. Na de bevalling gaat ze dan ook weer terug op de oude medicijnenquote:Op zaterdag 21 december 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hopelijk is het niet te druk voor haar vandaag en blijft ze aanval vrij.
Kan ze dat eigenlijk door drukte krijgen? Hebben ze enig idee waardoor die aanvallen komen. Misschien een domme vraag maar ik weet het echt nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lekker eitje, ga ik met de kerstdoen en dan lekker met een kerstbrood van de bakkerquote:Op zaterdag 21 december 2024 06:16 schreef kree het volgende:
[..]
eitje koken straks doe ik, maar eerst koffie.
Maar die aanvallen, komen die nog door bepaalde dingen. Of komt het gewoon uit het niets?quote:Op zaterdag 21 december 2024 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Haar lichaam reageert minder goed op de medicatie die ze nu slikt, maar is wel beter voor de kleine. Na de bevalling gaat ze dan ook weer terug op de oude medicijnen
Heb eigenlijk geen idee hoe epilesie precies werktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Carrie op vrijdag schijnt feel-good te zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 06:16 schreef kree het volgende:
[..]
blijft toch soort van "feel-good" ding ofzo, haha die heb je tegenwoordig ook niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
ik doe dat alleen in weekenden, want dan ff de tijd voor, door de weeks is het meestal echt uit bed haasten douchen ff en broodjes smeren in de meest snelle manier ( ben daar goed in trouwens, binnen 5 min) en dan snel de auto in naar waar ik moet zijn die dag.quote:Op zaterdag 21 december 2024 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker eitje, ga ik met de kerstdoen en dan lekker met een kerstbrood van de bakker
Vind mijn werk nog steeds leuk trouwens en collega's dat is een groot voordeel.Do what you love, love what you do!![]()
was dat?quote:Op zaterdag 21 december 2024 06:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Carrie op vrijdag schijnt feel-good te zijn.Do what you love, love what you do!![]()
a ook een kindje omgekomen bij die 'aanslag' in Duitsland
Lekker toch, als je het iedere dag zou doen ben je het denk ik ook wel snel zatquote:Op zaterdag 21 december 2024 06:22 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe dat alleen in weekenden, want dan ff de tijd voor, door de weeks is het meestal echt uit bed haasten douchen ff en broodjes smeren in de meest snelle manier ( ben daar goed in trouwens, binnen 5 min) en dan snel de auto in naar waar ik moet zijn die dag.
Vind mijn werk nog steeds leuk trouwens en collega's dat is een groot voordeel.
Ik was gek op eieren maar vind ze de laatste tijd niet meer zo lekker als voorheen.
Of hetligt aan de eieren of aan mijn smaak
quote:
Wordt dit een nieuwe trent of zo pppffff
Explosie bij appartementencomplex Vlaardingen
In Vlaardingen is vannacht een explosie geweest bij een appartementencomplex. Voor zover bekend raakte niemand gewond.
https://nos.nl/artikel/25(...)ncomplex-vlaardingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ondanks dat epilepsie de oudst bekende ziekte is, is niet alles erover bekend. er zijn verschillende vormen; ik licht er 3 uit: focale epilepsie, gegeneraliseerde epilepsie en tonisch clonische epilepsie. Focale en tocisch clonische epilepsie centreren zich in een hersenhelft, de verbinding van het zenuwstelsel wordt hierin soms onderbroken door bijvoorbeeld spanning, fel licht of onvoldoende slaap. Dit veroorzaakt kortstondige errors zoals draaien met de ogen, iets laten vallen of een "tik". Bij gegeneraliseerde epilepsie zit het in beide hersenhelften die de informatie niet goed doorgeven, dan volgt er een insult waarbij men het bewustzijn verliest en schokkende bewegingen maakt, wanneer zo'n aanval meer dan 5 minuten duurt moet er direct 112 worde gebeld, de kans dat de hersenen geen zuurstof krijgen is dan aannemelijk, dit wordt dan status epileptica genoemd. Epilepsie wordt ook wel de vallende ziekte genoemd. Leuk stukje geschiedenis; vroeger dacht men dat je dan behekst was met demonen en ging je de bradstapel op, ook Napoleon had epilepsie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die aanvallen, komen die nog door bepaalde dingen. Of komt het gewoon uit het niets?
Heb eigenlijk geen idee hoe epilesie precies werkt
Ik hoop dat jullie mijn spreekbeurt interessant vonden
Lekker knallenquote:Op zaterdag 21 december 2024 06:25 schreef Dotteke het volgende:
Wordt dit een nieuwe trent of zo pppffff
Explosie bij appartementencomplex Vlaardingen
In Vlaardingen is vannacht een explosie geweest bij een appartementencomplex. Voor zover bekend raakte niemand gewond.
https://nos.nl/artikel/25(...)ncomplex-vlaardingen![]()
![]()
U bent geslaagdquote:Op zaterdag 21 december 2024 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ondanks dat epilepsie de oudst bekende ziekte is, is niet alles erover bekend. er zijn verschillende vormen; ik licht er 3 uit: focale epilepsie, gegeneraliseerde epilepsie en tonisch clonische epilepsie. Focale en tocisch clonische epilepsie centreren zich in een hersenhelft, de verbinding van het zenuwstelsel wordt hierin soms onderbroken door bijvoorbeeld spanning, fel licht of onvoldoende slaap. Dit veroorzaakt kortstondige errors zoals draaien met de ogen, iets laten vallen of een "tik". Bij gegeneraliseerde epilepsie zit het in beide hersenhelften die de informatie niet goed doorgeven, dan volgt er een insult waarbij men het bewustzijn verliest en schokkende bewegingen maakt, wanneer zo'n aanval meer dan 5 minuten duurt moet er direct 112 worde gebeld, de kans dat de hersenen geen zuurstof krijgen is dan aannemelijk, dit wordt dan status epileptica genoemd. Epilepsie wordt ook wel de vallende ziekte genoemd. Leuk stukje geschiedenis; vroeger dacht men dat je dan behekst was met demonen en ging je de bradstapel op, ook Napoleon had epilepsie.
Ik hoop dat jullie mijn spreekbeurt interessant vondenLijkt mij echt geen pretje om dat te hebben
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: