Zou wat zijn als er gewoon eentje besluit in z'n hotel te blijven inderdaad.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze allebei op komen dagen, maar ik heb goede hoop
Als ik prutswerk aflever schuif ik het ook af op dat God zijn werk niet goed doet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met die instelling wordt het niet wat
Dus het is god zijn schuld dat we nog geen bijgewerkte bingokaart hebben?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik prutswerk aflever schuif ik het ook af op dat God zijn werk niet goed doet.
"Wat moet Merx doen om wel te winnen?"quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Koosgod als Johan Derksen in zijn beste dagen.
Dolan is een drinker. @:wimderon
Die ideale set-up komt er.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys, dartbordje opgehangen
Nu nog even pijlen vinden
Bam. In tha face.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus het is god zijn schuld dat we nog geen bijgewerkte bingokaart hebben?
Wesley was in de eerste vier sets ook niet bijzonder.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij die artikelen in de krantjes over Nijman wordt totaal geen rekening gehouden hoe goed Carolissen was.
Maar goed, zo gaat dat altijd. Het vlaggetje wint, of het vlaggetje verliest.
Hier heeft God gewoon zijn werk gedaan hoor:quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus het is god zijn schuld dat we nog geen bijgewerkte bingokaart hebben?
De druk van de bookmakers?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wesley was in de eerste vier sets ook niet bijzonder.
Van Gerwen had zelf een uitleg over waarom hij geen 120 gemiddeld gooide, maar die zou ik niet tellen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan zo een update plaatsen.
Heb ik nog wat gemist in het potje van Maikol?
@:doevelaer @:de_kraam @:wimderon
Vincent heb je nog contact gehad met michael kun je ook elke podcast wegstrepen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Gerwen had zelf een uitleg over waarom hij geen 120 gemiddeld gooide, maar die zou ik niet tellen.
Vincent is leeggelopen over de PDC, maar dat was in de podcast.
Weet niet wat er verder allemaal al is weggekrast?
Ik heb PL, Niels, Wesp en Jerry Hendriks afgestreept.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Gerwen had zelf een uitleg over waarom hij geen 120 gemiddeld gooide, maar die zou ik niet tellen.
Vincent is leeggelopen over de PDC, maar dat was in de podcast.
Weet niet wat er verder allemaal al is weggekrast?
Die pot heb ik gemist, die zal ik dan afstrepenquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:12 schreef wimderon het volgende:
Ah, een update.
Volgens mij is darteritus wel uitgebreid behandeld bij Aspinall?
Geen gelijkspelletjesquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Koosgod als Johan Derksen in zijn beste dagen.
Dolan is een drinker. @:wimderon
correct.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:12 schreef wimderon het volgende:
Ah, een update.
Volgens mij is darteritus wel uitgebreid behandeld bij Aspinall?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |