ban-anenschillen mogen niet besproken wordenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
Hurrell is wel een potentiële bananenschil allen
Martijn Kleermaker vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:03 schreef Nober het volgende:
Was dit trouwens de eerste bye sinds Whitlock v Fordham?
Wat geven de bookies als hij van MVG wint?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
Hurrell is wel een potentiële bananenschil allen
Geen ideequote:Op vrijdag 20 december 2024 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat geven de bookies als hij van MVG wint?
Meer dan wanneer MvG wintquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat geven de bookies als hij van MVG wint?
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:43 schreef Szura het volgende:
Ik wou een afspraak maken en moest het 2 uur van te voren berichten. Afspraak was makkelijk gemaakt, ik vind haar mooier in het echt dan op de foto's. Je kan douchen op locatie. Intiem en zoenen waren voldoende, maar ik mocht niet echt aan haar zitten. Pijpen zonder condoom was echt slecht, ik voelde meer haar tanden dan haar mond, lippen en tong. Ik mocht niet aan haar hoofd zitten, ook nadat ik was klaargekomen in haar mond, vond ik dat ze te snel wegliep want mijn lul was nog aan het kloppen. Helemaal geen deepthroat en afwisseling. Pijpen zc was 1 beweging, ze kan het wel leuk vinden om te pijpen maar ze is er slecht in. Ze maakte mijn lul wel goed schoon voor en nadat ik was klaargekomen.
TLDR;quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:43 schreef Szura het volgende:
Ik wou een afspraak maken en moest het 2 uur van te voren berichten. Afspraak was makkelijk gemaakt, ik vind haar mooier in het echt dan op de foto's. Je kan douchen op locatie. Intiem en zoenen waren voldoende, maar ik mocht niet echt aan haar zitten. Pijpen zonder condoom was echt slecht, ik voelde meer haar tanden dan haar mond, lippen en tong. Ik mocht niet aan haar hoofd zitten, ook nadat ik was klaargekomen in haar mond, vond ik dat ze te snel wegliep want mijn lul was nog aan het kloppen. Helemaal geen deepthroat en afwisseling. Pijpen zc was 1 beweging, ze kan het wel leuk vinden om te pijpen maar ze is er slecht in. Ze maakte mijn lul wel goed schoon voor en nadat ik was klaargekomen.
Bankzitter geworden?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig zelfbenoemd fenomeen op youtube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |