Bijzonder. Schreeuwen over een niet-bestaande genocide in Gaza, maar misdaden tegen de menselijkheid en etnische zuiveringen gepleegd door Rusland zijn allemaal geen probleem.quote:Op zondag 22 december 2024 14:42 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Klopt: haar hypocrisie is stuitend. Ze vindt enerzijds dat Oekraïne moet worden overgeleverd aan Poetin maar anderzijds vindt ze dat Israël het vreselijkste land op aarde.
Deze is kijktip voor het volk dat economie niet begrijpt, en daarom maar doet alsof het geen factor is in deze oorlog.quote:Op zondag 22 december 2024 15:30 schreef oheng het volgende:
Mooie en simpele uitleg van de economische situatie in rusland door Leslie Nielsen.
quote:🛡️ Ukrainian military reports repelling powerful Russian attack on Kupiansk front – video
https://bsky.app/profile/pravda.ua/post/3ldvnhfl6lc2n
quote:🔥💥 Russians writes that ammunition depot was attacked at night near Novocherkassk in the Rostov region.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ldvn2gxtvc2j
Wat slaat de Russische obsessie met warm water eigenlijk op? Ik kan me voorstellen dat die belangrijk waren toen schepen nog van hout waren, maar tegenwoordig? Een beetje ijsbreker ragt daar wel doorheen. De havens aan de Oostzee zijn ook niet allemaal ijsvrij.quote:
Wat voor contact is dat precies? is hier een bron van?quote:Op zondag 22 december 2024 12:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe die beïnvloeding werkt. We hebben vrije pers en een vrije oppositie in Nederland. Dan is het zaak voor Rusland om hun argumenten zo veel mogelijk te pushen. We weten dat FvD contact heeft met de Russische ambassadeur, daar is het lijntje goed zichtbaar. En dat er trollen actief zijn op Youtube en X mag ook wel duidelijk zijn. Maar dan ben ik wel benieuwd of (en hoe) ze Ewald Engelen en Marianne Thieme beïnvloed hebben.
Jij bent vooral simpel gezien deze post weer.quote:Op zondag 22 december 2024 14:26 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Wie Poetinpropaganda verkoopt is niet goed wijs. Deze oorlog is net zo simpel als de Tweede Wereldoorlog.
Warm water is 1 ding, klopt, strikt genomen kun je daar met een knappe vloot aan ijsbrekers wel doorheen, locatie is een 2de.quote:Op zondag 22 december 2024 17:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat slaat de Russische obsessie met warm water eigenlijk op? Ik kan me voorstellen dat die belangrijk waren toen schepen nog van hout waren, maar tegenwoordig? Een beetje ijsbreker ragt daar wel doorheen. De havens aan de Oostzee zijn ook niet allemaal ijsvrij.
Dat vergt enige nuance.quote:Op zondag 22 december 2024 16:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Deze is kijktip voor het volk dat economie niet begrijpt, en daarom maar doet alsof het geen factor is in deze oorlog.
Het is ook heel simpel. Rusland is de agressor en is op basis van een verzonnen verhaal een soeverein buurland binnengevallen en pleegt daar vervolgens oorlogsmisdaden.quote:Op zondag 22 december 2024 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij bent vooral simpel gezien deze post weer.
Wel met serieuze kwaliteitsissues. 10% van de granaten waren blindgangers. Als je al wordt weggeproduceerd door de geallieerden en eigenlijk met elke kogel twee of drie vijanden zou moeten doden is dat een enorm probleem.quote:Op zondag 22 december 2024 18:01 schreef kibo het volgende:
[..]
Dat vergt enige nuance.
In 1944 lag de Duitse economie op zn gat, maar de oorlogsproductie was nog nooit zo hoog.
quote:Op zondag 22 december 2024 15:30 schreef oheng het volgende:
Mooie en simpele uitleg van de economische situatie in rusland door Leslie Nielsen.
Bekijk deze YouTube-video
Vandaag was er ook weer een groot treinongeluk.
RIA: treinen ontspoord in Transbalalaika
RIA: Putin said he was deeply involved in the development of the Oreshnik system
Dat mannetje kan ook alles he.
RIA: More than 80 percent of Ukrainians watched Putin's direct line
Tuurlijk, maar als de geldpers aanzetten, en daarmee het volk betalen om een metalen doos in elkaar te lassen, die vervolgens naar oekraine gaat en boem doet, een duurzaam economisch model was, deed iedereen dat.quote:Op zondag 22 december 2024 18:01 schreef kibo het volgende:
[..]
Dat vergt enige nuance.
In 1944 lag de Duitse economie op zn gat, maar de oorlogsproductie was nog nooit zo hoog.
Ik vind dit artikel ook wel wat te eenzijdig, de problemen aan Russische kant worden duidelijk belicht terwijl die aan Oekraïnse kant volledig buiten beschouwing worden gelaten.quote:
Die zijn er wel degelijk, bijvoorbeeld de publieke opinie in Oekraïne zelf:"quote:Zijn boodschap: er is geen enkele reden voor Oekraïne om ook maar een duimbreed toe te geven aan Poetin, of concessies te doen om de oorlog te beëindigen. „Eerder andersom.”
Wat mij betreft is het eerder dat het Westen geen duimbreed hoeft toe te geven maar dat Oekraïne dat waarschijnlijk wel gaat doen.quote:After more than two years of grinding conflict, Ukrainians are increasingly weary of the war with Russia. In Gallup’s latest surveys of Ukraine, conducted in August and October 2024, an average of 52% of Ukrainians would like to see their country negotiate an end to the war as soon as possible. Nearly four in 10 Ukrainians (38%) believe their country should keep fighting until victory.
Jij bent de bedrijfspoedel van Poetin blijkt uit al je posts.quote:Op zondag 22 december 2024 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij bent vooral simpel gezien deze post weer.
Dat valt nog te bezien. Zonder serieuze veiligheidsgaranties gaat UA denk ik helemaal niets doen. Sowieso is de kans niet onaanzienlijk dat Oekraïne na het sluiten van een overeenkomst vervalt in chaos en conflicten omdat allerlei interne facties het onderling aan de stok krijgen.quote:Op zondag 22 december 2024 18:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik vind dit artikel ook wel wat te eenzijdig, de problemen aan Russische kant worden duidelijk belicht terwijl die aan Oekraïnse kant volledig buiten beschouwing worden gelaten.
Ik bedoel:
[..]
Die zijn er wel degelijk, bijvoorbeeld de publieke opinie in Oekraïne zelf:"
[..]
Wat mij betreft is het eerder dat het Westen geen duimbreed hoeft toe te geven maar dat Oekraïne dat waarschijnlijk wel gaat doen.
Wat flauw wat flauw.quote:Op zondag 22 december 2024 18:49 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Jij bent de bedrijfspoedel van Poetin blijkt uit al je posts.
En welke consessies zijn voor die 52% acceptabel en zijn die goed genoeg voor Poetin? Want tenzij ze allemaal roepen dat alle eisen van Poetin moeten worden ingewilligd zegt het niet heel veel.quote:Op zondag 22 december 2024 18:46 schreef BlaZ het volgende:
Die zijn er wel degelijk, bijvoorbeeld de publieke opinie in Oekraïne zelf:"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |