SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ToTmeister.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hee man!quote:
Was ff eten aan het klaarmaken.
Voor het eerst hoisin-saus gebruikt.
Erg lekker,maar volgens mij gaat het ook erg snel tegenstaan.![]()
WoeiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
OhThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Men zegt dat er in kalkoen bepaalde stoffen zitten waar je rustig van wordt.
Mini-ToT zit hier zowat op z'n stoel in slaap te vallen!![]()
![]()
Even ergens 11 luizige puntjes tussendoor halen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goldhand?quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die heb ik net met de hand gedaan!![]()
![]()
Doseren kan je leren.Ik gebruik het graag voor pindasaus.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee man!
Was ff eten aan het klaarmaken.
Voor het eerst hoisin-saus gebruikt.
Erg lekker,maar volgens mij gaat het ook erg snel tegenstaan.
PindasausThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rohypnol?quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:22 schreef ToT het volgende:
Men zegt dat er in kalkoen bepaalde stoffen zitten waar je rustig van wordt.
Mini-ToT zit hier zowat op z'n stoel in slaap te vallen!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Scooby snacks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ferry 2They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tot dusver niet echt spannend en een slap verhaal.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was te verwachten beetje onnodige film ook.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tot dusver niet echt spannend en een slap verhaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is dat die met de Herald of free enterprise in de hoofdrol?quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tot dusver niet echt spannend en een slap verhaal.![]()
Staat er ook net(flix) opquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op de kant naar de overkant? Nee dat is een andere.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat die met de Herald of free enterprise in de hoofdrol?
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zei Johan Derksen ook al.quote:
quote:
Wel hoge kijkcijfers.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trekpoppen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij heeft gister voor 10 jaar bijgetekend.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En loopt ie dan bij de volgende uitzending weer weg?quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft gister voor 10 jaar bijgetekend.![]()
Nee denk het niet,hij is aardig rustig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
En loopt ie dan bij de volgende uitzending weer weg?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe oud is hij aan het eind van dat contract? 96?quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft gister voor 10 jaar bijgetekend.
Hij is nog wel soepel in de heupjes!![]()
![]()
Zo lang geleden was het niet dat ie wegliepquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee denk het niet,hij is aardig rustig de laatste tijd.![]()
Iets jonger,86.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe oud is hij aan het eind van dat contract? 96?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja Berry ontmaagd en gratis in 1xe keer geslaagd.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt,maar sindsdien gaat het weer op zijn manier.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo lang geleden was het niet dat ie wegliep“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar die is voor de kennersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lijkt dan meteen anders hequote:Op vrijdag 20 december 2024 16:46 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde foto, maar dan gespiegeld!![]()
![]()
All Stars,de musical.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja nu zie ik het ook!quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja op de ene steekt hij zijn tong uit en op de andere niet!![]()
![]()
Scherpe blik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BruhThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom ze hem dat gunnen is me een raadselquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft gister voor 10 jaar bijgetekend.♡♡♡♡![]()
Bijna All Stars, de serie als vervanging van de overleden Willem toen. Die in de latere serie en films weer opeens in leven was.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ha die Ceequote:Op vrijdag 20 december 2024 16:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom ze hem dat gunnen is me een raadsel![]()
![]()
Ik ook vaak om jou.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In oranjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooie film wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Serie: The Madnessquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:01 schreef HappyCharly het volgende:
Zin om film te kijken
Of een goede serie
Tips ?![]()
Jawel ook weer Acda en Van der Velde.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je een vrolijke film wil kijken raad ik je Spy aan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:01 schreef HappyCharly het volgende:
Zin om film te kijken
Of een goede serie
Tips ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Al gezienquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je een vrolijke film wil kijken raad ik je Spy aan.
Wel leuk idd♡♡♡♡![]()
The pinguïnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ok. Wat voor soort serie/film ben je naar op zoek?quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thanks!
Zag m.. speak me niet aan![]()
Als je een nare film zoekt moet je Skunk kijken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een leuke..quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ok. Wat voor soort serie/film ben je naar op zoek?
Thriller/ spannend of romantische komedie
Geen slechte actie of horror..♡♡♡♡![]()
Nee die leek me te ergquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je een nare film zoekt moet je Skunk kijken.
♡♡♡♡![]()
Is zeker heftig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi Amy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tienertoer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hot Fresh!quote:
Ik wilde hoi typen, maar het werd dit. Ik vond het wel leuk, dus laat het staan
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Prima toch.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hot Fresh!
Ik wilde hoi typen, maar het werd dit. Ik vond het wel leuk, dus laat het staan
Is goeie acteurquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi compliment.quote:
Seriequote:Op vrijdag 20 december 2024 17:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker
Maar film is niks v mijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh heerlijk, bedankt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Mooi!!quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb deze gehaald https://www.mediamarkt.nl(...)ht-ip8x-1806604.html en een hoesje erbij https://www.mediamarkt.nl(...)ermhoes-1806608.html![]()
ga je veel leesplezier van hebben. Die hoes is ook fijn.
quote:![]()
Smile, it's free therapy.![]()
U dacht dat ik de straat op ging met alleen sokken aan?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
U dacht dat ik de straat op ging met alleen sokken aan?![]()
![]()
Nee, brrr. Winterjas, sjaal, muts, alles.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nu koffie en ik gooi zo een pizza in de oven. Pizza, om het einde van de werkweek in te luiden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Echt? Ik loop nog steeds in mijn inbetween jas.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, brrr. Winterjas, sjaal, muts, alles.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker. Ik heb dit keer eentje van Albert Heijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In huis zeker? Ik liep buiten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt? Ik loop nog steeds in mijn inbetween jas.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pasta hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BijlowThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De AH Piccante pizza, met mozzarellasalami
prei
olijven (da's wat minder) en met pittige olieolie.
Samengevat.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Buiten ook.Het moet echt gaan vriezen voordat ik mijn winterjas aantrek.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In huis zeker? Ik liep buiten.
Heb wel mooie handschoenen gekocht van Nomad.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een calzone van een goede pizzeria is echt wel lekker.quote:
Ik heb het liefst een pizza met zoveel mogelijk verschillende dingen erop.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
salami, champignons
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hier zit veeel mozarello op, champignons, garnalen, rode ui weet al niet meer wat nog meer
gister opgehaald bij de pizzeria maar kreeg niet eens de helft opSmile, it's free therapy.![]()
Precies. Geen ananas op pizza!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
#metoo. Ik vind de extravaganza van Domino`s lekker.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb het liefst een pizza met zoveel mogelijk verschillende dingen erop.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb het liefst een pizza met zoveel mogelijk verschillende dingen erop.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies. Geen ananas op pizza!![]()
![]()
Eten jullie nog weleens Subway?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan hoor. Alles erop, maar 1 ding niet.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Johan tien jaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Same here,kwaliteit broodjes veel minder beleg en dubbele prijs.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach, je moet er gewoon op doen wat je zelf lekker vindtquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Alles erop, maar 1 ding niet.![]()
![]()
Yesquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach, je moet er gewoon op doen wat je zelf lekker vindt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
52.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jonge jonge zo veilig ben je op straat
Onschuldige voorbijganger koelbloedig bewusteloos geslagen
https://www.telegraaf.nl/(...)bewusteloos-geslagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Subway is niet goedkoop nee. Over de 10 euro voor zo'n brood.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Juist wel, dat is de enige pizza die ik eet als ik er al een eetquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies. Geen ananas op pizza!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)bewusteloos-geslagen![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Birdiequote:
Wat een mokerslag.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)bewusteloos-geslagen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet meer normaal toch, en dit gebeurd steeds vaker helaasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook zo uit het niets he boem en dan leggen ze hem aan de kant en doen verder nietsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het daar zo warm? Ze lopen allemaal in shirtjes en korte broek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heel ander klimaat in Gorinchemquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
Is het daar zo warm? Ze lopen allemaal in shirtjes en korte broek.![]()
![]()
Dank je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet op jou gekkie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik druk soms ook wel eens per ongeluk op "rapporteer" ipv "quote". Maar hopelijk altijd tijdig weer op esc gedrukt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat iddquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik druk soms ook wel eens per ongeluk op "Rapporteer" ipv "Quote". Maar hopelijk altijd tijdig weer op esc gedrukt.![]()
![]()
Heb swj al berichtje gestuurdquote:
Had foon omgedraaid weggelegd
Kijk ik, staat er *bedankt voor je topic report*
♡♡♡♡![]()
Naja ik was toch wel toe aan vakantie eigkquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb swj al berichtje gestuurd
Had foon omgedraaid weggelegd
Kijk ik, staat er *bedankt voor je topic report*![]()
![]()
Echt nie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Naja ik was toch wel toe aan vakantie eigk
Ruik er eens aan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
m'n duim doet pijn maar weet niet waarom“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee ook te duur gewordenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie heb je onder de duim gehouden?quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
m'n duim doet pijn maar weet niet waarom![]()
Klinkt niet fijnquote:![]()
Ga je wel wat leuks doen met de Kerst?
Hier is het koud, ze zijn eindelijk bezig om de plinten er aan te maken. Moeten ze zagen, die staat buiten dus voordeur openWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Naja ik was toch wel toe aan vakantie eigk
♡♡♡♡![]()
Vroeger had je voor 5 euro zo een groot broodje bij subway nu meer als 10 euro gaan we niet doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan moet je altijd nog op invoeren klikkenquote:
Dat is net blijkbaar gebeurdquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je altijd nog op invoeren klikken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
deze standaard PI past toch meer bij me![]()
Heel goed.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
R.I.P DTS.![]()
ff friet halen hoor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik kom zelfs boven de 10 euro uit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger had je voor 5 euro zo een groot broodje bij subway nu meer als 10 euro gaan we niet doen.
Dus Justin is straks met vakantie?
Oh, dan ga ik ervoor! Voor de puntjes!!!!!!!!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kunt ook zo'n halve nemen. Dat vult op zich ook al behoorlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kom zelfs boven de 10 euro uit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eigenlijk niet zo mee bezig geweestquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klinkt niet fijn![]()
Ga je wel wat leuks doen met de Kerst?
Hier is het koud, ze zijn eindelijk bezig om de plinten er aan te maken. Moeten ze zagen, die staat buiten dus voordeur openwel even eruit ja met kerst dat wel.
eindelijk de plinten erop bij jou!!!
Zal behoorlijk fris zijn bij jou nu.Smile, it's free therapy.![]()
Zou eens tijd worden, de Bolkes rijmen zich het mond-en-klauwzeer aan bolkrijms voor die jongenquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:47 schreef gebrokenglas het volgende:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hoewel... Dan moet ik 3000 punten maken in 11 dagen tijd....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden, de Bolkes rijmen zich het mond-en-klauwzeer aan bolkrijms voor die jongen![]()
![]()
ggg for the win.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Niet te doen meer.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met een koekje ? Hier zitten ze na 10 jaar al niet meer en volgens mij slaan ze als merk niet aan bij de jongeren van nu. Toen Subway beetje opkwam in Nederland was ik net van de middelbare school afquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kom zelfs boven de 10 euro uit.
R.I.P DTS.![]()
En trouwens ik moet ook werken, dus bolken is sowieso beperkt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als de Subway lager in prijs gaat zitten, kunnen ze wel eens onder de streep meer omzet draaien, dan nu. Het is echt duur.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, moet je al weg?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Onee, sorry, je zwaait naar Lovely...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat ook maar ik zag toevallig paar weken geleden dat ze de app hebben stopgezet meestal wel een voorteken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Als de Subway lager in prijs gaat zitten, kunnen ze wel eens onder de streep meer omzet draaien, dan nu. Het is echt duur.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vroeger had je nog die stickers bij een volle kaart een gratis sub.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ErmeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger had je nog die stickers bij een volle kaart een gratis sub.![]()
![]()
Jammer. Liever een Subway broodje van weer zo'n hamburger menu eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ook maar ik zag toevallig paar weken geleden dat ze de app hebben stopgezet meestal wel een voorteken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hebben ze geen zegeltjes meer?quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger had je nog die stickers bij een volle kaart een gratis sub.![]()
Echt al jaren niet meer werd toen een app en die is recent stopgezet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo lang ben ik er niet meer geweestquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Echt al jaren niet meer werd toen een app en die is recent stopgezet.![]()
![]()
Die app is echt al sinds 2014 ofzoquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo lang ben ik er niet meer geweestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja wat neinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je hebt mijn plek weer gestolen marioThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja en ik doe steeds de deur dicht, en hij laat hem weer openquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo mee bezig geweestwel even eruit ja met kerst dat wel.
eindelijk de plinten erop bij jou!!!
Zal behoorlijk fris zijn bij jou nu.![]()
Ja nu moet er nog een nieuwe laminaat plank ingelegd worden, maar dat doen ze volgend jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zijn ze toch wel gewendquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden, de Bolkes rijmen zich het mond-en-klauwzeer aan bolkrijms voor die jongen
Ja misschien dat ik er nog wel geweest ben, maar heb die app nooit gebruiktquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die app is echt al sinds 2014 ofzo![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:03 schreef mario390 het volgende:
heb niks gestohlen vriend kartoffelrösti
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik doe steeds de deur dicht, en hij laat hem weer open![]()
Ja nu moet er nog een nieuwe laminaat plank ingelegd worden, maar dat doen ze volgend jaarnog niet helemaal klaar nu.
Smile, it's free therapy.![]()
Je bent zelf een aardappelenrosti en wel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:03 schreef mario390 het volgende:
heb niks gestohlen vriend kartoffelröstiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:03 schreef mario390 het volgende:
heb niks gestohlen vriend kartoffelrösti!
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Koosnaampje voor Mikeyquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:05 schreef ToT het volgende:
Oh ik dacht dat hij het tegen Aardappelschotel had!![]()
![]()
Nee man geetter altijd h ierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gestolen nog welquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je hebt mijn plek weer gestolen marioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt hoorquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
We hebben weer een leuke nieuwe tt zo![]()
![]()
Vind de gestolen plaats terugquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
We hebben weer een leuke nieuwe tt zo
Ga eten danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is weer duidelijke ToT taalquote:
Naar de shoarmatheek op de hoek?quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik ga zo culinair op vakantie buitenshuis![]()
Ze doen het graag hoorquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: