Gedroogd maar klam, ik kan morgen even Ise haar meetdinges erop prikken.quote:
Ik dacht ook even “hoe kan hij dat nou weten”quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het zeikt hier al de hele dag van de regen.
Of doelde je op het hout van LHO?
16 dagenquote:
Lekker is dat, beetje lui maar toch genoeg gedaan. Ik heb het bed verschoond, keuken opgeruimd, kast opgeruimd maar ook veel rust. De pijn van vannacht en vanochtend is vrijwel weg en de slijmbeursontsteking gaat ook steeds beter.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik sliep, deed beddengoedwassen, maakte de wc beneden grondig schoon (incl muren en vloeren swifferen en dweilen enzo), maakte bed weer op met schoon spul en keek de laatste vier afleveringen van Onderweg naar Liefde terug. Ook haalde ik sashimi van de visboer en at die als avondeten, keek the masked singer van gister terug en knuffelde weer uitgebreid met de katjes. Zowel een erg relaxte als een productieve dag dus.
Morgen maar eens nadenken over wat ik de komende dagen ga eten. En daadwerkelijk mijn zorgverzekering excelletje maken voor het kiezen. Ik had al wel wat opties opgezocht, maar moet nog even overzicht compleet maken incl bekijken voor hoeveel extra ik hoeveel extra fysio kan kijken bv, om te kijken of ik dan dit keer meer verzeker of risico neem dat ik er over heen ga en deel alsnog zelf moet betalen.
Ik kreeg afgelopen week wel heel pro-actief van de psychologenpraktijk een mailtje om aan te geven dat met een aantal zorgverzekeraars wel contract is maar met omzetplafond, en bij welke dat dan het krapst is. Nog even nagevraagd hoe het zit bij de vier die ik in elk geval op mn 'misschien' lijstje had staan, daarvan hadden er drie wel een omzetplafond maar ruim, en de vierde geen omzetplafond. Nou zou omzetplafond een lopende behandeling niet moeten beïnvloeden, maar toch, ik wil wel dat ze gewoon betaald krijgen voor alle behandelingen. De fysio heeft ook een blog gemaakt over van welke verzekeringen zij de beste vergoedingen krijgen. Die info van beide is niet doorslaggevend, maar als het voor mij qua kosten/voorwaarden niet heel veel uitmaakt dan zijn dat wel dingen waar ik rekening mee hou.
En, vind je het de hype waard?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:23 schreef sigme het volgende:
Ik heb Harry Potter deel 1 gekeken. Voor het eerst, welteverstaan.
Oow nee hij is nu voor 1/3 leeg. Er stond heel veel in wat 95% leeg bleek, of ooit geproefde gekregen zelfgemaakte jam die oneetbaar bleek enzo.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed van je @:fietsie maar wanneer er nu in de overvolle koelkast wat gaat lekker kan je weer beginnen
Awwquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:23 schreef sigme het volgende:
Leuk!quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:23 schreef sigme het volgende:
Ik vind de parodieen van Saturdaynight Live ook wel erg grappig eigenlijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
AwwIk ga binnenkort de boeken weer luisteren en daarna de films kijken.
Ga je door met delen 2-8?
Ah, da’s anders ja, zo doe ik het ook. Dacht dat het ding nu vol zatquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow nee hij is nu voor 1/3 leeg. Er stond heel veel in wat 95% leeg bleek, of ooit geproefde gekregen zelfgemaakte jam die oneetbaar bleek enzo.
Nee meeste zit in de vriezer. Dit omdat we 2e kerstdag mogelijk 1 of 2 dagen verplaatsen ivm de planning van mn moeder.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, da’s anders ja, zo doe ik het ook. Dacht dat het ding nu vol zat
Hoe gaat het trouwens met je moeder?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee meeste zit in de vriezer. Dit omdat we 2e kerstdag mogelijk 1 of 2 dagen verplaatsen ivm de planning van mn moeder.
Wisselend. Veel last van het feit dat mijn vader alles wat technisch of financieel was regelde, en ze daar 0,0 interesse in had, en heeft.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je moeder?
Pikt ze dat nu wel een beetje op? En qua gezondheid?quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wisselend. Veel last van het feit dat mijn vader alles wat technisch of financieel was regelde, en ze daar 0,0 interesse in had, en heeft.
Vrijwillig?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:23 schreef sigme het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |