En de herinnering van een legendarische uitvoering van dit nummer op een gure kerstavond in Paradiso met veel sneeuw ergens lang geleden. (niet die van 24 december 2001)quote:Op donderdag 26 december 2024 20:42 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Redding staat er helaas niet in dit jaar.
We zullen het met deze blog moeten doen (toevallig wel vandaag gepubliceerd): https://ondergewaardeerde(...)kener-kecks-redding/
Misschien zijn er meer mensen die er in de tien minuten rond de hele uren vaak zitten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Topdag vandaag in de Snob! Helaas verliezen ze het elk jaar van de Top 2000 qua aandacht. Wel benieuwd naar de luisterdip na 24 dec
Haha toch wel? Bazen dat het zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:21 schreef Gehenna het volgende:
Fuck yeah, Dopesmoker gewoon![]()
Die zag ik even niet aankomen![]()
Gisteren was er op NPO Radio 1 een interview met een van de mensen achter de Snob 2000. Daarin werd ook de nummer 1 gespoilerd (of had Radio 1 de primeur om deze bekend te maken).quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:48 schreef Gehenna het volgende:
Begin ook benieuwd te raken naar de nummer 1
quote:Op zondag 29 december 2024 11:58 schreef EP3 het volgende:
Marquee Moon afkappen zou verboden moeten worden.
Zelfde ja. Zou mooi zijn als ze dat een keer anders gaan doen. Vorig jaar vroegen ze nog om feedback. Zou best kunnen bedenken dat ze van meerdere mensen het verbetervoorstel hebben ontvangen om een week eerder te beginnen.quote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey Snobbers die nog over zijn. Ik luister dit jaar vanaf de 25ste nog minder naar de Snob dan anders. Blijf erbij dat ze dat beter anders kunnen plannen.
23 minuten genotquote:Op maandag 30 december 2024 12:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zelfde ja. Zou mooi zijn als ze dat een keer anders gaan doen. Vorig jaar vroegen ze nog om feedback. Zou best kunnen bedenken dat ze van meerdere mensen het verbetervoorstel hebben ontvangen om een week eerder te beginnen.
Morgen wel even inschakelen voor De Ballade van Jannes van der Wal though
Yep, een weekje naar voren halen zou niet verkeerd zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey Snobbers die nog over zijn. Ik luister dit jaar vanaf de 25ste nog minder naar de Snob dan anders. Blijf erbij dat ze dat beter anders kunnen plannen.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:45 schreef EP3 het volgende:
Mijn liefde voor deze ellenlange ballade reikt iets minder ver dan die van de gemiddelde snobber, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |