Gelukkig ook genoeg niet-metalquote:
Zeker. Ben zelf niet zo'n metalhead, maar soms wel leuk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gelukkig ook genoeg niet-metal
Later vandaag nog een stemplaat, Talk Talk - After The Flood.
Verschrikkelijk mooi nummer, geniale sax solo, maar ik ga 'm wellicht missen vanwege de kerstboodschappen
Zo af en toe is het wel enigszins nostalgisch, maar zoals dit afgelopen uur hoeft ook weer nietquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zeker. Ben zelf niet zo'n metalhead, maar soms wel leuk.
Kerstboodschappen kunnen toch ook met de Snob in de oortjes;) Ga ik in ieder geval voor rond 18.00. Hoop dat de meeste mensen dan aan het eten zijn.. en dan is ook nog eens het mooiste Snobuur van de dagquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gelukkig ook genoeg niet-metal
Later vandaag nog een stemplaat, Talk Talk - After The Flood.
Verschrikkelijk mooi nummer, geniale sax solo, maar ik ga 'm wellicht missen vanwege de kerstboodschappen
Ik ben helaas niet alleen, anders had ik dat gedaan ja, heb ik afgelopen vrijdag ook gedaanquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kerstboodschappen kunnen toch ook met de Snob in de oortjes;) Ga ik in ieder geval voor rond 18.00. Hoop dat de meeste mensen dan aan het eten zijn.. en dan is ook nog eens het mooiste Snobuur van de dag
Ben het nummer ook nu alweer vergeten. Ene oor in..quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:38 schreef BillDauterive het volgende:
Deze band trad bij ons op tijdens de Popronde van dit jaar. Dat was een tegenvaller en dat vond het publiek ook, want toen ze klaar waren, waren er nog maar een handjevol mensen. Jammer. Bij TAXITAXI eerder op de dag stond het wel vol
Ooit per toeval live op een plein in Florence in 2009 gezien, wat briljant was dat.quote:
Teringquote:
Genoeg leuke nummers al geweest hoorquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tering![]()
Nouja, scheelt dat het niet de top2000 is, dan waren de leukste nummers al geweest
Ik had even goede hoop dat hij er niet bij zou zijn dit jaar, maar volgende uur gaat weer door die irritante Ratz gepresenteerd worden. Hopelijk genoeg muziek zodat hij veel zijn mond moet houden.quote:
Haha ik zit net op te zoeken wie deze flapdrol is, maar hij is berucht hoor ik al. Ook gewoon 5 keer verspreken in 2 zinnen en dan het verkeerde cijfer oplezen. Je hebt verdomme 1 taakquote:
Tijdens z'n wekelijkse uitzending op Ice Radio (zaterdag, 11 uur) vertelt 'ie regelmatig over zichzelf. Hij heeft iets triestigs.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Haha ik zit net op te zoeken wie deze flapdrol is, maar hij is berucht hoor ik al. Ook gewoon 5 keer verspreken in 2 zinnen en dan het verkeerde cijfer oplezen. Je hebt verdomme 1 taak
quote:Op woensdag 25 december 2024 13:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tijdens z'n wekelijkse uitzending op Ice Radio (zaterdag, 11 uur) vertelt 'ie regelmatig over zichzelf. Hij heeft iets triestigs.
Enige tijd terug kwamen z'n scheidingsperikelen uitgebreid op tafel.
O.k. muzieksmaak, dat dan weer wel.
Redding staat er helaas niet in dit jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:07 schreef Bayswater het volgende:
Benieuwd welke Kecksnummers hoger staan. Hoop op Redding 2e Kerstdag. Everlasting van MSP ook weer terug in de snob
Tja, you love him or you hate him.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik had even goede hoop dat hij er niet bij zou zijn dit jaar, maar volgende uur gaat weer door die irritante Ratz gepresenteerd worden. Hopelijk genoeg muziek zodat hij veel zijn mond moet houden.
Edit: Helaas. Al bij de aankondiging binnen 20 seconden twee keer "Vrienden"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |