Dan moet je nog heel lang wachten. Die Tesla "robots" worden nog met een VR headset bestuurd, dus daar moet je al helemaal niets van verwachten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een self learning robot zou alles moeten kunnen weten en leren wat jij ook zou moeten kunnen en weten
Maar die robot kan niet reageren op onverwachte gebeurtenissen. En hij kan moeilijk voor ieder wissewasje het alarmnummer bellen. Dus als hij niet geleerd heeft wat hij moet doen, dan doet hij niets. Dan lig je daar dood te gaan met die robot naast je bed.quote:Ik heb liever een robot naast mijn bed aan de stekker de hele nacht dan jij
ik denk dat de robot beter weet wat mijn hartslag is en bloedwaardes zijn tijdens de nacht dan jij, ook dat ie beter weet wat te doen in geval van failure en het dienstnummer van de spoeddienst niet hoeft op te zoeken
en voor muziek op te slaan hebben ze een bandrecorder bedoel jijquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:14 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dan moet je nog heel lang wachten. Die Tesla "robots" worden nog met een VR headset bestuurd, dus daar moet je al helemaal niets van verwachten.
[..]
Maar die robot kan niet reageren op onverwachte gebeurtenissen. En hij kan moeilijk voor ieder wissewasje het alarmnummer bellen. Dus als hij niet geleerd heeft wat hij moet doen, dan doet hij niets. Dan lig je daar dood te gaan met die robot naast je bed.
Voor de hartslag en bloedwaardes hebben ze gewoon kleine, draagbare apparatuur, waarmee de dokter mee kan kijken en ingrijpen. En die belt die dokter ook op als het fout gaat. Daar heb je heel die robot niet voor nodig.
Ze worden getraind met VR-headsets (en op die beelden doel je waarschijnlijk) en ook de aandrijving van ledematen wordt getest met VR-headsets maar er is wel degelijk ruimtelijke AI aan boord en de robots verrichten ook taken zelfstandig.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:14 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dan moet je nog heel lang wachten. Die Tesla "robots" worden nog met een VR headset bestuurd, dus daar moet je al helemaal niets van verwachten.
Inderdaad. Heel langzaam en zonder veel ruimte voor verrassingen. Wat we er van zien is allemaal in stage gezet.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze worden getraind met VR-headsets (en op die beelden doel je waarschijnlijk) en ook de aandrijving van ledematen wordt getest met VR-headsets maar er is wel degelijk ruimtelijke AI aan boord en de robots verrichten ook taken zelfstandig.
De man doet nazi groeten vlak voordat hij AFD ging steunen. Waarom geef je hem nog het voordeel van de twijfel?quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je werkelijk denkt dat China moreel boven Elon staat, dan heb je heel weinig meegekregen van wat er in de wereld gebeurt.
Maar zo zie je maar hoeveel mensen hersenloos achter media hetzes aanlopen.
quote:Verkoop Tesla in Nederland loopt plots sterk terug
Het aantal in Nederland verkochte Tesla's is afgelopen maand door een flinke daling uitgekomen op het laagste niveau in anderhalf jaar. Volgens branchevereniging BOVAG zijn er in januari ruim 900 nieuwe elektrische auto's van het merk verkocht, tegenover bijna 6000 een maand eerder.
Een woordvoerder van BOVAG zegt dat december en januari altijd 'gekke maanden' zijn in de autosector: veranderende belasting- en subsidieregels veroorzaken dan soms grote verschillen. Maar nu wijken de Tesla-verkopen sterk af van de rest van de markt voor elektrische auto's, die afgelopen maand ongeveer gelijk bleef. Ook werden in elke maand vorig jaar duidelijk meer Tesla's verkocht dan afgelopen maand.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)nd-loopt-sterk-terug
Het verbaast me op zich niets, vooral nu ze standaard alleen nog Duitse marsmuziek afspelen.quote:
Dat zal toch niemand verbazen lijkt me? Waar je vroeger een trotse Teslarijder was zou je nu de oren van je kop schamen. Maar goed, maar even aankijken of het ook zo blijft. Mensen hebben een kort geheugen.quote:
Dat is de reden ja. Toch verbaasd het mij wel een beetje. De aankoop van een auto is vooral een persoonlijke keuze en afweging en geen politieke.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat zal toch niemand verbazen lijkt me? Waar je vroeger een trotse Teslarijder was zou je nu de oren van je kop schamen.
Geen ander automerk is zo vervlochten met het imago van de voorman. Dat was een voordeel en lijkt nu eerder een nadeel.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is de reden ja. Toch verbaasd het mij wel een beetje. De aankoop van een auto is vooral een persoonlijke keuze en afweging en geen politieke.
Dat was de tijd voor Elon, veel mensen willen niet meer in die Nazibakken rondrijden, terwijl ze het voorheen misschien wel coole auto's vonden.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is de reden ja. Toch verbaasd het mij wel een beetje. De aankoop van een auto is vooral een persoonlijke keuze en afweging en geen politieke.
Mensen kopen vaak ook op basis van imago.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar je neemt het wel mee in de afweging. Hebben wij afgelopen maand ook gedaan. Nieuwe auto uitzoeken, Tesla zat bij de laatste, maar door de inmenging van Musk in de politiek, wordt het geen Tesla. Overigens zou de auto niet in NL gekocht worden. Maat van me in Spanje trouwens ook, die heeft ook vanwege Musk geen Tesla gekocht uiteindelijk. Ben toch wel benieuwd wat voor weerslag dit in de Europese Tesla verkoopcijfers gaat hebben komende maanden.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik was er vorig jaar van overtuigd dat ik dit jaar de vernieuwde Model Y zou kopen maar gek hoe dat in enkele maanden geheel kan omslaan.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De Henry Ford van onze generatie is de Henry Ford van onze generatie gewordenquote:Op maandag 3 februari 2025 22:27 schreef TLC het volgende:
Wat volkswagen was voor hitler is tesla voor musk
Ja, daar kan ik inkomen.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar je neemt het wel mee in de afweging. Hebben wij afgelopen maand ook gedaan. Nieuwe auto uitzoeken, Tesla zat bij de laatste, maar door de inmenging van Musk in de politiek, wordt het geen Tesla. Overigens zou de auto niet in NL gekocht worden. Maat van me in Spanje trouwens ook, die heeft ook vanwege Musk geen Tesla gekocht uiteindelijk. Ben toch wel benieuwd wat voor weerslag dit in de Europese Tesla verkoopcijfers gaat hebben komende maanden.
Wat goedkoop zeg. Van alle dingen waarvoor je Musk nader onder de loep kunt nemen, kies jij voor de fophef.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De man doet nazi groeten vlak voordat hij AFD ging steunen. Waarom geef je hem nog het voordeel van de twijfel?
Ik heb dit echt met verbazing gelezen.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar je neemt het wel mee in de afweging. Hebben wij afgelopen maand ook gedaan. Nieuwe auto uitzoeken, Tesla zat bij de laatste, maar door de inmenging van Musk in de politiek, wordt het geen Tesla. Overigens zou de auto niet in NL gekocht worden. Maat van me in Spanje trouwens ook, die heeft ook vanwege Musk geen Tesla gekocht uiteindelijk. Ben toch wel benieuwd wat voor weerslag dit in de Europese Tesla verkoopcijfers gaat hebben komende maanden.
Hier precies de zelfde afweging.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Waren dat wel echte leuzen of zijn het gewoon verkeerd begrepen liefdesuitingen? Fuck Off heeft toch ook een beetje een "laten we de liefde bedrijven" betekenis.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:39 schreef Perrin het volgende:
Tesla-showroom in Den Haag beklad met hakenkruizen en leuzen
Ook steeds meer kans dat je Tesla beklad wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |