abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216495749
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 14:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
een self learning robot zou alles moeten kunnen weten en leren wat jij ook zou moeten kunnen en weten
Dan moet je nog heel lang wachten. Die Tesla "robots" worden nog met een VR headset bestuurd, dus daar moet je al helemaal niets van verwachten.

quote:
Ik heb liever een robot naast mijn bed aan de stekker de hele nacht dan jij
ik denk dat de robot beter weet wat mijn hartslag is en bloedwaardes zijn tijdens de nacht dan jij, ook dat ie beter weet wat te doen in geval van failure en het dienstnummer van de spoeddienst niet hoeft op te zoeken
Maar die robot kan niet reageren op onverwachte gebeurtenissen. En hij kan moeilijk voor ieder wissewasje het alarmnummer bellen. Dus als hij niet geleerd heeft wat hij moet doen, dan doet hij niets. Dan lig je daar dood te gaan met die robot naast je bed.

Voor de hartslag en bloedwaardes hebben ze gewoon kleine, draagbare apparatuur, waarmee de dokter mee kan kijken en ingrijpen. En die belt die dokter ook op als het fout gaat. Daar heb je heel die robot niet voor nodig.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 16:23:13 #102
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216495828
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 16:14 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dan moet je nog heel lang wachten. Die Tesla "robots" worden nog met een VR headset bestuurd, dus daar moet je al helemaal niets van verwachten.
[..]
Maar die robot kan niet reageren op onverwachte gebeurtenissen. En hij kan moeilijk voor ieder wissewasje het alarmnummer bellen. Dus als hij niet geleerd heeft wat hij moet doen, dan doet hij niets. Dan lig je daar dood te gaan met die robot naast je bed.

Voor de hartslag en bloedwaardes hebben ze gewoon kleine, draagbare apparatuur, waarmee de dokter mee kan kijken en ingrijpen. En die belt die dokter ook op als het fout gaat. Daar heb je heel die robot niet voor nodig.
en voor muziek op te slaan hebben ze een bandrecorder bedoel jij
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216529563
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216529679
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 16:14 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ze worden getraind met VR-headsets (en op die beelden doel je waarschijnlijk) en ook de aandrijving van ledematen wordt getest met VR-headsets maar er is wel degelijk ruimtelijke AI aan boord en de robots verrichten ook taken zelfstandig.
pi_216529742
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 23:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ze worden getraind met VR-headsets (en op die beelden doel je waarschijnlijk) en ook de aandrijving van ledematen wordt getest met VR-headsets maar er is wel degelijk ruimtelijke AI aan boord en de robots verrichten ook taken zelfstandig.
Inderdaad. Heel langzaam en zonder veel ruimte voor verrassingen. Wat we er van zien is allemaal in stage gezet.

Maar als jij iets kunt vinden wat laat zien dat ze zelfstandig aan de slag kunnen, dan accepteer ik dat.
pi_216530658
Als ik kijk hoe bewegelijk deze robot is op de Tesla presentatie: die kan zeer zeker ook zelfstandig strijken.

Bekijk deze YouTube-video
pi_216531060
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 08:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als je werkelijk denkt dat China moreel boven Elon staat, dan heb je heel weinig meegekregen van wat er in de wereld gebeurt.

Maar zo zie je maar hoeveel mensen hersenloos achter media hetzes aanlopen.
De man doet nazi groeten vlak voordat hij AFD ging steunen. Waarom geef je hem nog het voordeel van de twijfel?
pi_216538809
quote:
Verkoop Tesla in Nederland loopt plots sterk terug
Het aantal in Nederland verkochte Tesla's is afgelopen maand door een flinke daling uitgekomen op het laagste niveau in anderhalf jaar. Volgens branchevereniging BOVAG zijn er in januari ruim 900 nieuwe elektrische auto's van het merk verkocht, tegenover bijna 6000 een maand eerder.

Een woordvoerder van BOVAG zegt dat december en januari altijd 'gekke maanden' zijn in de autosector: veranderende belasting- en subsidieregels veroorzaken dan soms grote verschillen. Maar nu wijken de Tesla-verkopen sterk af van de rest van de markt voor elektrische auto's, die afgelopen maand ongeveer gelijk bleef. Ook werden in elke maand vorig jaar duidelijk meer Tesla's verkocht dan afgelopen maand.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)nd-loopt-sterk-terug
pi_216538843
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 19:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het verbaast me op zich niets, vooral nu ze standaard alleen nog Duitse marsmuziek afspelen.

In Zweden en Noorwegen een forse terugloop t.o.v. januari vorig jaar.
pi_216538865
quote:

[..]

Dat zal toch niemand verbazen lijkt me? Waar je vroeger een trotse Teslarijder was zou je nu de oren van je kop schamen. Maar goed, maar even aankijken of het ook zo blijft. Mensen hebben een kort geheugen.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_216538885
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 19:10 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dat zal toch niemand verbazen lijkt me? Waar je vroeger een trotse Teslarijder was zou je nu de oren van je kop schamen.
Dat is de reden ja. Toch verbaasd het mij wel een beetje. De aankoop van een auto is vooral een persoonlijke keuze en afweging en geen politieke.
pi_216538964
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 19:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat is de reden ja. Toch verbaasd het mij wel een beetje. De aankoop van een auto is vooral een persoonlijke keuze en afweging en geen politieke.
Geen ander automerk is zo vervlochten met het imago van de voorman. Dat was een voordeel en lijkt nu eerder een nadeel.

Ik weet ook niet hozeer je het doen van nazigroeten of de steeds gekkere taal die hij uitsloeg kunt scharen onder "een politieke afweging". Dat normaliseert de boel wel heel erg. Hoe dan ook was dat denk ik niet zo'n issue geweest bij een ander automerk waar dat imago niet zo op de voorgrond staat.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_216539040
quote:

[..]
Dat was de tijd voor Elon, veel mensen willen niet meer in die Nazibakken rondrijden, terwijl ze het voorheen misschien wel coole auto's vonden.
pi_216539275
quote:

[..]
Mensen kopen vaak ook op basis van imago.
En die van Tesla heeft door Musk een flinke deuk opgelopen.
pi_216540637
quote:

[..]
Maar je neemt het wel mee in de afweging. Hebben wij afgelopen maand ook gedaan. Nieuwe auto uitzoeken, Tesla zat bij de laatste, maar door de inmenging van Musk in de politiek, wordt het geen Tesla. Overigens zou de auto niet in NL gekocht worden. Maat van me in Spanje trouwens ook, die heeft ook vanwege Musk geen Tesla gekocht uiteindelijk. Ben toch wel benieuwd wat voor weerslag dit in de Europese Tesla verkoopcijfers gaat hebben komende maanden.
pi_216542339
quote:

[..]
Ik was er vorig jaar van overtuigd dat ik dit jaar de vernieuwde Model Y zou kopen maar gek hoe dat in enkele maanden geheel kan omslaan.
pi_216542510
Wat volkswagen was voor hitler is tesla voor musk
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_216542526
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 22:27 schreef TLC het volgende:
Wat volkswagen was voor hitler is tesla voor musk
De Henry Ford van onze generatie is de Henry Ford van onze generatie geworden
pi_216543176
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 20:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Maar je neemt het wel mee in de afweging. Hebben wij afgelopen maand ook gedaan. Nieuwe auto uitzoeken, Tesla zat bij de laatste, maar door de inmenging van Musk in de politiek, wordt het geen Tesla. Overigens zou de auto niet in NL gekocht worden. Maat van me in Spanje trouwens ook, die heeft ook vanwege Musk geen Tesla gekocht uiteindelijk. Ben toch wel benieuwd wat voor weerslag dit in de Europese Tesla verkoopcijfers gaat hebben komende maanden.
Ja, daar kan ik inkomen.
Je kiest allereerst een auto uit die past bij de wensen van jezelf en/of de wensen van je familie en die ook binnen
je financiėle mogelijkheden liggen. De reputatie van het merk komt daarna en pas daarna eventueel de reputatie van de eigenaar van dat merk.

Musk heeft het alleen zo bont gemaakt dat dat laatste argument ineens zwaarder meeweegt.
  dinsdag 4 februari 2025 @ 00:20:42 #120
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216543200
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 08:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De man doet nazi groeten vlak voordat hij AFD ging steunen. Waarom geef je hem nog het voordeel van de twijfel?
Wat goedkoop zeg. Van alle dingen waarvoor je Musk nader onder de loep kunt nemen, kies jij voor de fophef.
  dinsdag 4 februari 2025 @ 00:22:20 #121
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216543205
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 20:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ik heb dit echt met verbazing gelezen.
  dinsdag 4 februari 2025 @ 00:39:53 #122
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216543239
Tesla-showroom in Den Haag beklad met hakenkruizen en leuzen

Ook steeds meer kans dat je Tesla beklad wordt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216543246
quote:

[..]

Mooi
pi_216543256
quote:

[..]
Hier precies de zelfde afweging.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 februari 2025 @ 00:59:24 #125
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216543286
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 00:39 schreef Perrin het volgende:
Tesla-showroom in Den Haag beklad met hakenkruizen en leuzen

Ook steeds meer kans dat je Tesla beklad wordt.
Waren dat wel echte leuzen of zijn het gewoon verkeerd begrepen liefdesuitingen? Fuck Off heeft toch ook een beetje een "laten we de liefde bedrijven" betekenis.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')