Korea verbaast me weinig idd. Volgens mij hebben Koreanen ook het meeste aantal retail Tesla shares.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:41 schreef Digi2 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Tesla gets shocking record breaking orders in the UK, Korea and China
In azie is het ze blijkbaar (nog) worst wat Musk voor politieke uitlatingen heeft gedaan. Dat de verkopen in de UK zo goed verlopen verbaast me wel enigzins.
Wat ik ergens anders las: pre - orders =/= ordersquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:41 schreef Digi2 het volgende:
Tesla gets shocking record breaking orders in the UK, Korea and China
In azie is het ze blijkbaar (nog) worst wat Musk voor politieke uitlatingen heeft gedaan. Dat de verkopen in de UK zo goed verlopen verbaast me wel enigzins.
Die man praat zoveel onzin.quote:
Musk. Al zijn ze beiden irritant.quote:
Hehe, wist wel dat je het over Musk had maar was inderdaad om dat aan te geven. Die gasten halen heel de flow uit zo'n fragment.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Musk. Al zijn ze beiden irritant.
Ja, als je hem hoort praten, heb je niet het idee dat er over na is gedacht. Meer geluk dan wijsheid, een groot ego en geen empathie, zoals meestal.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hehe, wist wel dat je het over Musk had maar was inderdaad om dat aan te geven. Die gasten halen heel de flow uit zo'n fragment.
Musk komt echt bijzonder niet intelligent over in dit fragment. Fascinerend wel, als de rijkste man op aarde.
Transgender muizen zijn zo passéquote:Op maandag 10 maart 2025 18:37 schreef Jed1Gam het volgende:
Musk bespaart 8 miljoen op transgender muizen, dus all goodlijkt wel Doge crypto munt.
40% eraf al sinds begin dit jaar. Winning!quote:Op maandag 10 maart 2025 18:39 schreef BEFEM het volgende:
Ik denk dat ze nu onder het niveau zitten dan toen ABP verkocht.
ABP had ergens midden/eind september verkocht. Dat is ongeveer rond de huidige stand of iets hoger. Afhankelijk van de dag.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
40% eraf al sinds begin dit jaar. Winning!
Nu ff niet, want X ligt er uitquote:Op maandag 10 maart 2025 18:55 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Misschien kan Musk er weer over twitteren.
SpaceX raketten doen het geloof ik weinig beter. Musk shitshow, alles crasht.quote:
F9 en FH doen het nog prima, evenals de Superheavy. Starship blijkt de harde noot om te kraken, maar ik ben er vrij zeker van dat ook Starship uiteindelijk succesvol gaat zijnquote:Op maandag 10 maart 2025 19:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
SpaceX raketten doen het geloof ik weinig beter. Musk shitshow.
Lekker gewerkt MAGA.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:35 schreef Digi2 het volgende:
Tesla stock down 13% binnen een dag, massive cyberattack on X![]()
Links is geen entiteit hequote:Op maandag 10 maart 2025 20:35 schreef Montagui het volgende:
En diverse aanvallen van linkse groeperingen op Tesla retailers. Brandstichting, vernielingen etc.
En niet alleen in de US.
Waarom laat links zich zo kennen?
Nu vandaag al dik 15% in de minquote:Op maandag 10 maart 2025 18:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
40% eraf al sinds begin dit jaar. Winning!
[quote:Amerikaanse dollar
Tesla, Inc. (TSLA)
222.15
-40.52
( -15,43% )
Bij sluiting: 16:00:03 EDT
quote:What happened to Tesla in Mexico?
Mexico on Monday announced plans for a locally-designed affordable small electric car, months after Tesla CEO Elon Musk halted plans for a factory there over the threat of tariff hikes from US President-elect Donald Trump.6 jan 2025
Ja, geweldig.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf?Illegal collusive boycott!
Naja, vandaag een paar punten teruggepakt tov gister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |