SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ok boomerquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Boomers noemen het knopje nog steeds Start
Hover maar eens met je muis over het icoontje.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heet toch al heel lang geen start meer?
Dan komt er wel Start in beeld, maar dat is puur voor de mensen die moeite hebben met veranderingen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Hover maar eens met je muis over het icoontje.
Boomersquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan komt er wel Start in beeld, maar dat is puur voor de mensen die moeite hebben met veranderingen.
hmm nog niet zoveel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is er nu weer verorberd? Hoeveel beestjes zijn er gesneuveld?
kom je al vaker onder de 10 euro?quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nog niet zoveel.
2 boterhammen met nutella
tosti ham/kaas
groene thee
mango shake
Arme nutellabeestjes.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nog niet zoveel.
2 boterhammen met nutella
tosti ham/kaas
groene thee
mango shake
Die zijn een stuk flexibeler nog dan de luie klaag- en vingerwijsgeneraties daarna, boomers hebben dit land met hun blote handjes op moeten op een ontbijt van roestige spijkers.quote:
Tijd voor je medicatie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn een stuk flexibeler nog dan de luie klaag- en vingerwijsgeneraties daarna, boomers hebben dit land met hun blote handjes op moeten op een ontbijt van roestige spijkers.
hmm erg lastig. ook omdat ik niet alleen eet.quote:
tjongquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm erg lastig. ook omdat ik niet alleen eet.
Vandaag was mijn lunch 190 baht maar vanaaf ga ik ook met een vriendin eten dus zalhet uiteindelijk wel boven de 10 euro uitkomen
Nee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Zweef met je muis eens boven het windows tekentje linksonder?
HET IS NOG VOOR TIENEN VETPOEMELquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Klagen over boomers is een beetje als boos zijn op je moeder omdat ze je vader ooit aantrekkelijk genoeg vond om mee te paren.
* loert verschrikt naar de klokkie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HET IS NOG VOOR TIENEN VETPOEMEL
Waarschijnlijk trekt-ie gewoon de stekker uit de alarmklok die 'm waarschuwt dat-ie z'n pilletjes moet nemen. Doet m'n moeder ook.quote:
Klinkt wat minder handig.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:45 schreef gianni61 het volgende:
Spanning en sensatie. de hele straat is afgezet door brandweer en politie omdat de glasvezel monteurs een gasleiding hebben geraakt
ja, beetje vervelend dat ik nu niet met de auto weg komquote:
Ja, dat lijkt mij ook wat vervelendquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, beetje vervelend dat ik nu niet met de auto weg kom
quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook wat vervelend
Laatst blokkeerde een vrachtwagen hier weer de oprit, die kon ik gelukkig weg toeteren
Moet er eigenlijk geld voor vragen
elke tuut een euro.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laatst blokkeerde een vrachtwagen hier weer de oprit, die kon ik gelukkig weg toeteren
Ja, ik ga toch niet uit de schoen en vragen of hij netjes kan opzouten?quote:
Heeft de derde caaf al een naam?quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net een derde cavia uit het afvoerputje van de douche gehaald.
Even in de mond droog sabbelen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net een derde cavia uit het afvoerputje van de douche gehaald.
Splat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft de derde caaf al een naam?
"4E 2023"quote:
https://www.kuufke.com/.c(...)e-1600?_=19277aa0888quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft de derde caaf al een naam?
Wat een schaaapjeeequote:Op vrijdag 20 december 2024 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.kuufke.com/.c(...)e-1600?_=19277aa0888
Deze wil ik
Denk dat ze een beetje schimmel had.quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een schaaapjeee
Maar, wat is er met haar oortjes gebeurd?![]()
Heftig leven achter de rug ofzo?
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Zweef met je muis eens boven het windows tekentje linksonder?
Ja heel de dag zon zou wel van den zotte zijnquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de loop van de avond weer regen.
Oh, gelukkig.
je was al bang dat je ineens moest gaan douchen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, gelukkig.
Ja, nu weet ik dat ik gewoon vanavond even naar buiten kan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
je was al bang dat je ineens moest gaan douchen?
Verzekeringskwestie?quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:59 schreef gianni61 het volgende:
ah, de netbeheerder heeft zn eigen aannemer met graafmachine laten komen.
Want waarom zou je de graafmachine gebruiken die al naast het gat staat
Ach armequote:Op vrijdag 20 december 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat ze een beetje schimmel had.
probably. het wordt in ieder geval een dure.quote:
Inb4 US met, die kosten 1 cent per maand.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:18 schreef gianni61 het volgende:
en de glasvezelmannetjes staan natuurlijk ook allemaal stil
Die gaan gewoon weer ergens anders een gat graven alsof er niets gebeurd is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:18 schreef gianni61 het volgende:
en de glasvezelmannetjes staan natuurlijk ook allemaal stil
En die kunnen dat nu veiliger doen, want de hulpdiensten zijn er al.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gaan gewoon weer ergens anders een gat graven alsof er niets gebeurd is.
Wat een opluchting.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die kunnen dat nu veiliger doen, want de hulpdiensten zijn er al.
Of ze gaan yolo op de gasleidingen want de hulpdiensten zijn er toch alquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die kunnen dat nu veiliger doen, want de hulpdiensten zijn er al.
Explosie meer of minder valt ook niet meer opquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze gaan yolo op de gasleidingen want de hulpdiensten zijn er toch al
Is Den Haag niet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Explosie meer of minder valt ook niet meer op
Waarom hebben jouw caafs van die mooie namen en zijn die van mij vernoemd naar het eerste wat er in me opkomt?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ahww Juna (heel verlegen en mama van Camryn) ligt lekker tegen haar dochter Camryn aka Neus op Pootjes aan![]()
Je zal maar een caaf zijn.
Gelukkig kan ik lekker met de auto naar het kerstdiner vanmiddag (wat tot vanavond ergens is).quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, gelukkig.
Dank jequote:Op vrijdag 20 december 2024 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom hebben jouw caafs van die mooie namen en zijn die van mij vernoemd naar het eerste wat er in me opkomt?
Ik heb het lichte vermoeden dat je een BBQ op je werk hebt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik word hier uitgerookt. Maar alleen nog maar een kerstsnol gehad.
Ik heb een Vos, Schaap, Muis en Beer gehadquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ja, ik vind de Neus op Pootjes echt heel mooi![]()
Jouw caafs hebben ook unieke namen.
Ik herinner mij nog een Knofje en een Schaap
Kreeg net al wat foto's doorgestuurd van het vleesquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het lichte vermoeden dat je een BBQ op je werk hebt.
En nu nog een cavia genaamd Cavia.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een Vos, Schaap, Muis en Beer gehad
HDPquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kreeg net al wat foto's doorgestuurd van het vlees
Allemaal vernoemd naar die zangeres.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:40 schreef Ama het volgende:
Ik las van de week ofzo dat Luna de populairste naam is voor een kat of hond.
De hond van mijn opa heette Blondi.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:40 schreef Ama het volgende:
Ik las van de week ofzo dat Luna de populairste naam is voor een kat of hond.
In de Apenheul hing eerst een bordje bij de capybara's over een cavia die Tante Pietje heette en daar moesten we zo om lachen dat ik bijna in m'n broek pieste. Helaas is dat bordje ondertussen weg.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nu nog een cavia genaamd Cavia.
Zelfs gratis maakte het niet lekker?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
had gisteren echt mokersmerig eten op werk bbq.
Had je iets veganistisch ?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
had gisteren echt mokersmerig eten op werk bbq.
Ja bijna.quote:
Ik ken een goed restaurant die exact zo heetquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de Apenheul hing eerst een bordje bij de capybara's over een cavia die Tante Pietje heette en daar moesten we zo om lachen dat ik bijna in m'n broek pieste. Helaas is dat bordje ondertussen weg.
Serveren ze cavia'squote:Op vrijdag 20 december 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken een goed restaurant die exact zo heet![]()
![]()
Tofusaté en compostkrokettenquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je iets veganistisch ?
Nee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:44 schreef Ama het volgende:
Denken jullie dat ze dat wrak ooit nog gaan vinden van het vliegtuig?
Nee, wel capibara -biefstukquote:
Met als doopnaam Ragas?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou m'n hond denk ik Tooske noemen.
M'n hamsters heten naar 'dingen die BB graag eet'.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:46 schreef Ama het volgende:
Lol mijn ratten hebben allemaal een naam gekregen door een FOK!ker. Vorige groepje ook.
Klinkt lekkerquote:
Oh ja, ik blijf het een raar idee vinden..quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Het is dat ze verboden zijn, anders werd de volgende Sushi.
Komt je hond heel blij aanrennen. Nee sorry meid, ik moest even een fluim ophoesten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Helemaal bij het terugroepen
Ik had nog wel een groepje robo's gewildquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik blijf het een raar idee vinden..
Hond helemaal teleurgesteld.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt je hond heel blij aanrennen. Nee sorry meid, ik moest even een fluim ophoesten.
Of nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hond helemaal teleurgesteld.
Beetje ongewenst effect, maar oke.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond had gewoon een mensennaamAls je die riep kwamen er allemaal kinderen aanrennen.
Onze hond heette Mevrouw Jansen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond had gewoon een mensennaamAls je die riep kwamen er allemaal kinderen aanrennen.
Familie van Tante Pietje?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze hond heette Mevrouw Jansen.
Anita kom hier!quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vriendin van mij had paarden met een gewone Nederlandse mannennamen.
Vond ik ook raar.
quote:
Ja, oke Ama.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
gewone Nederlandse mannennamen.
quote:
burgertje, waarvan ik twijfelde of die vega was, was nog het best te pruimen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je iets veganistisch ?
Oh dit klinkt wel echt matig ja.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
burgertje, waarvan ik twijfelde of die vega was, was nog het best te pruimen.
daarnaast kouwe zalm en drooggebakken porcetta
quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
burgertje, waarvan ik twijfelde of die vega was, was nog het best te pruimen.
daarnaast kouwe zalm en drooggebakken porcetta
je hebt geluk dat die bbouwvakkers eerlijk zijnquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:07 schreef Ama het volgende:
Wtf terwijl ik dat typ gaat mijn voordeur open. Ik denk wtf hoe dan. Ik heb schijnbaar weer mijn sleutelbos erin gelaten gisteren en die bouwvakker dacht dat ze hier bezig moesten omdat hier sleutels in de deur zat.
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt geluk dat die bbouwvakkers eerlijk zijn
De Lachende Vis.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Of van die hele vreemde restaurantnamen zoals De Kapot Gekrabde Wrat of zo.
voor hetzelfde geld had een crack-junk je sleutel nuquote:
Beter dan Enigma Shay III of Dignity Force Whipping of hoe noemde Anky al die knollenquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vriendin van mij had paarden met een gewone Nederlandse mannennamen.
Vond ik ook raar.
Ja.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Beter dan Enigma Shay III of Dignity Force Whipping of hoe noemde Anky al die knollen
Ik wil het niet weten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met verontrustend vieze Frank zijn persoonlijke romige mosterdsoep.
Die staat raar te kijken dan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld had een crack-junk je sleutel nu
quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:07 schreef Ama het volgende:
Wtf terwijl ik dat typ gaat mijn voordeur open. Ik denk wtf hoe dan. Ik heb schijnbaar weer mijn sleutelbos erin gelaten gisteren en die bouwvakker dacht dat ze hier bezig moesten omdat hier sleutels in de deur zat.
Ja of een ander verkeerd persoon. Ik doe dit wel vaker maar moet dat echt eens afleren. Gelukkig woon ik wel helemaal achterin de wijk dus hier loopt niet echt tuig rond te spoken snachts.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld had een crack-junk je sleutel nu
Ja lekker weer, USquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hoestende hond
In de ware walvis
Het ongewassen bord
Het sliertje van de kok
Navelpluis en Co
Hadden ze dit jaar ook niet iets met Joost ofzo.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:15 schreef Karzai het volgende:
onthullen elk jaar een groot bilboard met koningsdag
[ afbeelding ]
zou kunnen ff zoeken wat er vorig jaar wasquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Hadden ze dit jaar ook niet iets met Joost ofzo.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Hadden ze dit jaar ook niet iets met Joost ofzo.
Begin je hier nou echt zelf niet moe van te worden?quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed voor je klandizie, een levensgrote drugsverslaafde tokkie op je pui.
beetje lol en gein, geen bekakt gedoequote:Op vrijdag 20 december 2024 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed voor je klandizie, een levensgrote drugsverslaafde tokkie op je pui.
had jij US niet op je blocklist?quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Begin je hier nou echt zelf niet moe van te worden?
Ik kots op die nare kop en dat Duitse achterstandssnuitje, kan daar ook niets aan doen wor.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Begin je hier nou echt zelf niet moe van te worden?
jij kotst geloof ik overal opquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kots op die nare kop en dat Duitse achterstandssnuitje, kan daar ook niets aan doen wor.
Ja weet je het idee klinkt leuk maar als anderen hem blijven quoten heeft het eigenlijk geen nut.quote:
Joejoequote:Op vrijdag 20 december 2024 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kots op die nare kop en dat Duitse achterstandssnuitje, kan daar ook niets aan doen wor.
atlijd leuk bezoekquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:07 schreef Ama het volgende:
heb in een studenthuis ooit eens politie in de gang gehadquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Had wel even twee seconden een hartstilstand.
sportiefquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik laat deze bal mooi even liggen op de strafschopstip, zo ben ik dan ook wel weer.
Dan zou ik me wel echt de tering schrikken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
heb in een studenthuis ooit eens politie in de gang gehad
huis zat achter een kapper, die had bij het afsluiten de voordeur open laten staan, hadden buren politie gebeld_!
fles wijn in de buurt houden en weten dat de dag eindig isquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:26 schreef UitStraling het volgende:
Zijn jullie dominant of juist nederig stil aan de kersttafel?
Even kranig de horroruurtjes aftellen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
fles wijn in de buurt houden en weten dat de dag eindig is
Pure marteling?quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:30 schreef Karzai het volgende:
deze jarenlange onderdrukking heb ik van mij afgeworpen
Minimaal, want het oog wil ook wat.quote:
Dankjewel. Jij ook.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:14 schreef Modus het volgende:
ALS IK JULLUIE NIET ,MEER ZIE ALVAST HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELE FIJNE DAGEN HEEEE11!1111111111
Weet niet of dat lekker smaakt hoor, een halve genocide met frietjes en Belgische mayonaise.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minimaal, want het oog wil ook wat.
Huh wat?
Is dat te verkrijgen bij de Lachende Vis?quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet niet of dat lekker smaakt hoor, een halve genocide met frietjes en Belgische mayonaise.
Alles smaakt met frietjes en Belgische mayonaise.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet niet of dat lekker smaakt hoor, een halve genocide met frietjes en Belgische mayonaise.
de grootste familie vetes zijn er ontstaan met kerst, de helft spreekt niet meer met elkaarquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pure marteling?
Is toch gewoon je familie die je graag bij hebben op zulke dagen?
Een panzermausquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles smaakt met frietjes en Belgische mayonaise.
We moeten daar echt eens langs piepen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat te verkrijgen bij de Lachende Vis?
Ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We moeten daar echt eens langs piepen.
Ja altijd gewoon.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook
Wanneer kan je?
Gewoon FOK! dichtbij houden en de hele avond stil zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:26 schreef UitStraling het volgende:
Zijn jullie dominant of juist nederig stil aan de kersttafel?
Het is op vrijdag spareribsdayquote:
En dan een topic openen over het verloop van de avondquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon FOK! dichtbij houden en de hele avond stil zijn.
Het voorgerecht, de hippe slasoep en de neutralizer waren echt puik, kom maar door met de klakoen hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon FOK! dichtbij houden en de hele avond stil zijn.
Niet echt duur ofzo.quote:Iedere vrijdag is het spare ribs friday en dat betekent lekker onbeperkt spare ribs voor 15.95 p.p.
Slabbetjes om en duiken maarquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is op vrijdag spareribsday
![]()
quote:
Het level van sarcasme hier is ongekend.quote:We heten ‘Eetcafé De Lachende Vis’ en niet ‘Restaurant De Culinaire Kreeft’.
Nou zoveel eer verdient het niet. Misschien hier ff af en toe wat verslaanquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan een topic openen over het verloop van de avond
Zo van dit varken was niet helemaal in orde en heeft rare bulten overal, plak er maar een 35 procent kortingssticker op.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet echt duur ofzo.
Inb4 US met: is gemaakt van verrekes -afval
De Smakkende Vis.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Het level van sarcasme hier is ongekend.
Is vies, klikken op eigen risicoquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo van dit varken was niet helemaal in orde en heeft rare bulten overal, plak er maar een 35 procent kortingssticker op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hoe zou dat klinken?quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is vies, klikken op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt nog wel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, ben blij dat we hier de ramadan niet hebben
Mission accomplishedquote:
In jouw stad is dat straks verplicht.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, ben blij dat we hier de ramadan niet hebben
Ligt al in de kast, klaar voor gebruikquote:
Ga ik de hele dag voor de moskee in kleermakerszit spare ribs eten en de botjes tegen de minaret aan werpen.quote:
Neem je kudde mini-verrekes mee danquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga ik de hele dag voor de moskee in kleermakerszit spare ribs eten en de botjes tegen de minaret aan werpen.
in nieuw west wel jaquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In jouw stad is dat straks verplicht.
Kom vechten, vetpoemelquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Declaraties over december ingediend.
Die zou ik best willen hebben, maar dan om te aaien en te knuffelen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem je kudde mini-verrekes mee dan
Niet om te tonen aan de loslopende moslims?quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zou ik best willen hebben, maar dan om te aaien en te knuffelen.
Goed je deur op slot houden, die vermaledijde juppen jatten alles bij elkaar, pissen tegen je auto's en roepen je moeder na.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:49 schreef Karzai het volgende:
maar de voor de rest verjupt amsterdam snel en wonen er steeds meer hoogopgeleiden met een goed inkomen
Ze hebben Hollandse avond bij de Lachende Visquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed je deur op slot houden, die vermaledijde juppen jatten alles bij elkaar, pissen tegen je auto's en roepen je moeder na.
December moet voor 9 januari ingediend worden. Maar 9 januari, is mijn eerste dag na mijn vakantie. Dus nu maar alvast gedaan. Kan ik het ook niet meer vergeten. En na vandaag toch niet meer op pad voor de baas.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]GEEF GELD
Ik heb ze van november ook al ingediend, kan ze in december nog niet indienen
Nee, dat scheeltquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
December moet voor 9 januari ingediend worden. Maar 9 januari, is mijn eerste dag na mijn vakantie. Dus nu maar alvast gedaan. Kan ik het ook niet meer vergeten. En na vandaag toch niet meer op pad voor de baas.
dat zijn de studenten en toeristen, die hier ook in grote aantallen voorkomenquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed je deur op slot houden, die vermaledijde juppen jatten alles bij elkaar, pissen tegen je auto's en roepen je moeder na.
Hebben ze ook groene asperges?quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben Hollandse avond bij de Lachende Vis
nooit meer???quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
December moet voor 9 januari ingediend worden. Maar 9 januari, is mijn eerste dag na mijn vakantie. Dus nu maar alvast gedaan. Kan ik het ook niet meer vergeten. En na vandaag toch niet meer op pad voor de baas.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze ook groene asperges?
Bekijk deze YouTube-video
Nee, maar wel vegan gerechtenquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze ook groene asperges?
Bekijk deze YouTube-video
Dit is raar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar wel vegan gerechten
Eigenlijk wel slim, want ze spelen vast in op een behoefte.quote:
saladequote:
De mensen die daar komen eten volgens mij per persoon een gebraden varken met jus als ontbijt iedere dag.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk wel slim, want ze spelen vast in op een behoefte.
De fiets van m'n broer werd uit een afgesloten tuin gejat terwijl hij op slot stondquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:55 schreef Karzai het volgende:
maar ik heb zeker al een keer of vijf mijn fietssleutels in het slot laten zitten de hele nacht lang en hij stond er de vorige dag nog![]()
Dat denk ik ook, maar misschien dat ze hun gekke neefje uit de grote stad een keer willen meenemen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mensen die daar komen eten volgens mij per persoon een gebraden varken met jus als ontbijt iedere dag.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar misschien dat ze hun gekke neefje uit de grote stad een keer willen meenemen?
welke?quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:59 schreef Ama het volgende:
Hmm die air crash investigator zegt dat ze dat vliegtuig waarschijnlijk wel gaan vinden.
Je zou het eventueel al kunnen invullen tot vandaag.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat scheelt
En gedaan is maar gedaan
Kan het misschien ook al wel gaan invullen, maar wie weet wat er nog veranderd
In december 2024 niet meer. Daar ging de declaratie over. In februari weer een declaratie over januari indienen.quote:
quote:
Bammetjes, misschien met een soepje erbij.quote:
Mijn maag is nog niet wakker,quote:
quote:
Soepje is ook wel een goed ideequote:Op vrijdag 20 december 2024 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bammetjes, misschien met een soepje erbij.
Leuk.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Deze doos gaat zo mee naar huis, waar die ook wordt uitgepakt
Ben benieuwd naar de inhoud. Ik vind dat altijd leuk om te zien haha.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
2 uur geleden — De Maleisische regering is akkoord met een nieuwe zoektocht naar een vliegtuig van Malaysia Airlines dat ruim tien jaar geleden verdween.quote:
Ja dat wist ik ook al maar ik zit nu een filmpje te kijken op YouTube van iemand die allemaal vragen beantwoord over vliegtuigrampen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
2 uur geleden — De Maleisische regering is akkoord met een nieuwe zoektocht naar een vliegtuig van Malaysia Airlines dat ruim tien jaar geleden verdween.
eerste zoekresultaat op google
Heb je geprobeerd om hem..quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laptop blijft hangen op "Opnieuw opstarten".
Grote doosquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
ik wist t nog niet... heb geen nieuws gezien nog....quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat wist ik ook al maar ik zit nu een filmpje te kijken op YouTube van iemand die allemaal vragen beantwoord over vliegtuigrampen.
Ik blijf het een interessant iets vinden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wist t nog niet... heb geen nieuws gezien nog....
werd iets te laat wakker.... wekker uitgedrukt en nog even gaan slapen...
toen ik wakker werd even fok opgestart en daarna waren mn ouders er met gebak
quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de inhoud. Ik vind dat altijd leuk om te zien haha.
We konden kiezen uit meerdere pakketten en heb wel gelezen wat er in zit, maar niet opgeslagenquote:
Oh dat is wel leuk dat je kon kiezen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
[..]
We konden kiezen uit meerdere pakketten en heb wel gelezen wat er in zit, maar niet opgeslagen
vooral leuk dat je daarna een gatenkaasbrein hebt waardoor je pakket alsnog een verrassing isquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk dat je kon kiezen.
Ja, ik kan het ook volgende maand in zn geheel doenquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou het eventueel al kunnen invullen tot vandaag.
Dat haar ouders er met gebak waren?quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik blijf het een interessant iets vinden.
slagroomgebak...quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat haar ouders er met gebak waren?
Ik ook wel. Wat voor gebak bijvoorbeeld
ziet er goed uit. zelf gemaakt?quote:
verstandig... hier hadden we even een verdwaalde regenbuiquote:
Hier oko vanochtendquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstandig... hier hadden we even een verdwaalde regenbui
verstandig idd om eerst buiten te gaan spelenquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:36 schreef essnhills het volgende:
Ik ga eerst maar naar buiten en dan vanmiddag de mini cheesecakes verder afmaken (heb gister de bodem en de bosvruchtensaus al gemaakt) ipv andersom
Fijne vakantie, Lucquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afwezigheidsassistent aangezet. Tijd voor vakantie.
enjoy!quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eindelijk een zonnetjequote:Op vrijdag 20 december 2024 12:31 schreef essnhills het volgende:
Wat een mooi weer is het vandaag ineens
dezequote:Op vrijdag 20 december 2024 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Erg verstandig van je!quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:46 schreef Ama het volgende:
Ik ga maar niet zoveel eten nu want vorig jaar was er ook fucking veel eten en het begint om 16:00 al.
Er zitten hier alleen maar verstandige mensen in de KSC.quote:
Dit is zeeeeer goed te merkenquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zitten hier alleen maar verstandige mensen in de KSC.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is zeeeeer goed te merken
wehequote:Op vrijdag 20 december 2024 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier in het dorp gelijk alle straten vol met hoveniers busjesquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:31 schreef essnhills het volgende:
Wat een mooi weer is het vandaag ineens
Ohquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |